ארה"ב: נעצר חשוד במכירת נשק למחבל מטקסס - סרוגים

ארה"ב: נעצר חשוד במכירת נשק למחבל מטקסס

המשטרה בטקסס הודיעה כי עצרה חשוד במכירת אקדח למאליק פייסל אכרם, המחבל שהחזיק בבני הערובה בבית הכנסת בקוליוויל. על פי החשד, העצור מכר את האקדח ב-150 דולר לאחר שאכרם סיפר לו כי הוא צריך את הנשק "לגביית חוב"

author-image
ארה"ב: נעצר חשוד במכירת נשק למחבל מטקסס
  האקדח ששימש את המחבל מטקסס. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שבועיים לאחר אירוע החטיפה בבית הכנסת "בית ישראל" בקוליוויל שבטקסס, המשטרה המקומית הודיעה הלילה (חמישי) כי עצרה חשוד במכירת אקדח למחבל מאליק פייסל אכרם. על פי החשד, העצור מכר את האקדח לאכרם יומיים לפני שהוא נכנס לבית הכנסת והחזיק 4 מתפללים כבני ערובה במשך שעות ארוכות.

לפי הודעת המשטרה, החשוד שנעצר הוא הנרי וויליאמס, תושב העיר דאלאס בן 32. מחקירת האירוע עלה כי וויליאמס מכר לאכרם את האקדח במחיר של 150 דולר בלבד. עוד דווח כי אכרם סיפר לוויליאמס שהוא צריך את האקדח "לצורך גביית חוב".

עוד באותו נושא

לפני התקיפה בבית הכנסת: המחבל התעמת במסגד

ב-FBI אמרו כי הקשר של החוטף לוויליאמס התגלה במהלך בחינת הטלפון הסלולרי של אכרם אחרי שהוא נהרג באירוע. החוקרים התקשרו לוויליאמס, והוא סיפר להם כי הוא זוכר שמכר את הנשק לאדם "בעל מבטא בריטי", אך לא ידע את שמו. בהמשך הוצגו לוויליאמס תמונות של המחבל מבית הכנסת, והוא אישר כי אכן מדובר באדם שלו הוא מכר את הנשק יומיים לפני כן.

בעקבות מעצרו, וויליאמס הועבר לחקירה נוספת – זאת לאחר שנמצא כי הוא הורשע בשנת 2005 בתקיפה בנסיבות מחמירות והחזקה של נשק קטלני. כתוצאה הוא יואשם כעת בעבירות של החזקה ומכירת כלי נשק באופן בלתי חוקי, מכיוון שהחוק בארה"ב אוסר על אנשים שהורשעו בעבירות נשק להחזיק בכלי נשק גם אחרי שסיימו לרצות את עונשם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו