מבזקים

אישה התחשמלה בביתה בנצרת, מצבה אנוש

אישה בת 76 נפצעה הערב (שני) באורח אנוש לאחר שהתחשמלה בביתה שבנצרת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהועזקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים האנגלי בעיר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות