שיא נוסף: מעל 83 אלף חולי קורונה אובחנו ביממה - סרוגים

שיא נוסף: מעל 83 אלף חולי קורונה אובחנו ביממה

משרד הבריאות עדכן כי מעל 83 אלף חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול, בנתון המהווה שיא חדש למספר החולים היומי. גם מניין החולים הקשים ממשיך במגמת העלייה

שיא נוסף: מעל 83 אלף חולי קורונה אובחנו ביממה
  (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש 90)

שיא נוסף לתחלואה: משרד הבריאות עדכן היום (שני) כי 83,088 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול, המהווים 23.23 אחוז מתוך כ-437 אלף הבדיקות שבוצעו. מדובר במספר החולים היומי הגבוה ביותר שנרשם בישראל מאז תחילת המגפה, כשבכך אובחנו יותר ממיליון ישראלים כחיוביים לנגיף מתחילת החודש.

לפי הנתונים, בישראל יש כעת 531,430 חולי קורונה פעילים, מתוכם 2,126 מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. מניין החולים הקשים ממשיך במגמת העלייה ועומד כעת על 814 חולים שמצבם מוגדר כקשה, מתוכם 166 מונשמים. עוד נאמר כי ביממה האחרונה מתו 4 חולי קורונה נוספים, כאשר מניין הקרבנות הכולל עומד כעת על 8,458 נפטרים בסך הכל.

עוד באותו נושא

קריב מבהיר: "התו לא יוארך ללא הצדקה אפידמיולוגית"

בתוך כך, ועדת החיסונים וחברי הצוות לטיפול במגיפות דנו היום על האפשרות לאשר חיסון רביעי לבני 18 ומעלה, בני 40 ומעלה, או רק לבעלי מחלות רקע. לפי הנוסח שנשלח לחברי הצוות – מדובר על "לאפשר" ולא על המלצה גורפת. בשלב הזה טרם התקבלה החלטה סופית בנושא.

במקביל, בדיון שהתקיים הבוקר בוועדת החוקה, אמר יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב, בדיון בו אישרה הוועדה את הארכת הגבלת ההתקהלות העומדת על 50 בני אדם במבנה (למעט במקום בו פועל תו ירוק) עד ל-1.2.22, כי התו לא יוארך ללא הצדקה אפדימיולגית. בכך יותאם תוקף ההגבלה למועד כלל הגבלות המרחב הציבורי והפרטי לרבות הגבלות התו הירוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו