הלווייתה של נשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור ז"ל שהלכה הלילה לעולמה בגיל 74, תתקיים ביום שלישי בשעה 12:00 בבית העלמין בסנהדריה.
נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לה: ״מדינת ישראל מרכינה את ראשה עם לכתה בטרם עת של נשיאת בית המשפט העליון בדימוס, השופטת מרים נאור. השופטת מרים נאור תיזכר בקורות ישראל כמלכת הצדק וכאחת מהענקיות במשפט הישראלי– נבונה, ידענית ורגישה, חזקה ועצמאית, אשר ליבה לא גבה גם בשבתה בערכאות הגבוהות ביותר".
עוד באותו נושא
בגיל 74: השופטת מרים נאור הלכה לעולמהחדשות סרוגים

יש לציין כי לפי "נוהל חבצלת", רק נשיא מכהן בבית המשפט העליון זוכה לקבורה בחלקת גדולי האומה בהר הרצל, אירוע שטרם התרחש, ומסיבה זו גם נאור לא תיקבר באותה חלקה.

משפחת נאור תשב שבעה בבית המשפחה: ברחוב דיסקין 7 בירושלים.
תגובות
למה מנדבלוף לא הלך במקומהצ9