חדשות

ראיתם אותו? המשטרה מחפשת אחר נעדר

המשטרה מחפשת אחר רומן גיטליין, נעדר בן 73 מבני ברק, שנעלם מאז שנראה אתמול לאחרונה בבית החולים תל השומר. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למשטרה

ראיתם אותו? המשטרה מחפשת אחר נעדר

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר רומן גיטלין, בן 73 מבני ברק, אשר נראה אתמול בבית חולים תל השומר ומאז אבדו עקבותיו.

תיאורו: גובהו – 1.86 מטר, עיניים כחולות, שיער שיבה. לא ידוע מה לבש. בנוסף לכך, הוא קטוע ברגל ימין.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר לתחנת בני ברק 03-6796452 או למוקד 100.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
yifat
24.01.22

מה עוד נעדר? מה קורה עם הנעדרים הקודמים מצאו אותם? אולי נפל באיזה מקום. (אם הוא נכה). מה הוא לא מחזיק פלאפון. לא הבנתי הוא היה לבד בתל השומר? מי משאיר חולה לבד? מה זה אין לו מלווים או מלווה צמוד. איך הוא יכול לרוץ או להעלם עם הנכות שלו. (הוא מחזיק ברכב ניידות?). זה לא בסדר שאנשים נעלמים בכזו תדירות. משהוא צריך לקחת אחריות. מצד אחד קורונה ודלתא ואומריקן. ומצד שני נעדרים. יכול להיות שנפל באיזה מקום. תחפשו באזור של בית החולים, ובאזור החניה תחפשו לפחות במרחק של 2000 מטר מכל כוון. אם לא הבריחו אותו ברכב, או שהוא לא נעלם ברכב. (ולא עלה על אוטובוס). אז לחפש לכווני צפון מזרח מערב ודרום מרחק שווה של 2000 מטר לפחות. ומקווים ששאר העם גם יפקח את העיניים. מסביבו. לא מדובר באדם צעיר. אז עם חיפוש מתמיד ועם פקיחת עיניים ופקיחת המחשבה. יש סיכוי למצוא. רק חבל שאין עדין תשובה לגבי נעדרים קודמים לפני שנים / לפני כמה חודשיים. ועם על הטכנולוגיה. הפלאפונים, המצלמות ברחובות, המצלמות במקומות מסויימים, המצלמות במ