האיראנים מאיימים: "תפנו את מגדלי המסחר" - סרוגים

האיראנים מאיימים: "תפנו את מגדלי המסחר"

איראן ממשיכה במסרים מאיימים: שער העיתון המזוהה עם המנהיג העליון ח'מינאי מפרסם אזהרה אשר מכוונת הפעם לנמצאים במגדלי המסחר באיחוד האמירויות: "הטילים של החות'ים בדרך"

האיראנים מאיימים: "תפנו את מגדלי המסחר"
  (צילום: אמיר לוי/ פלאש90)

בימים אלה לוחמי הטרור האמירים והסעודים מפציצים את צנעא בירת תימן. בתגובה לכך, העיתון האיראני "כיהאן", המזוהה עם המנהיג העליון עלי ח'מינאי, פירסם הבוקר (ראשון) בעמוד השער שלו תמונה של מגדלי מסחר באיחוד האמירויות, תחת הכיתוב המאיים: "תפנו את מגדלי המסחר. הטילים של החות'ים בדרך".

שער העיתון הבוקר

יחיא סארי, דובר אנסארולה תימן אמר: "בעקבות הרציחות של הקואליציה הסעודית-איחוד האמירויות נגד עמנו, אנו ממליצים לחברות זרות באיחוד האמירויות לעזוב את איחוד האמירויות. איחוד האמירויות תהיה מדינה חסרת ביטחון כל עוד שליטיה ימשיכו בתוקפנותם נגד ארצנו".

"הצגה קטלנית של האיום הגובר על ביטחון המזרח התיכון"

הוול סטריט ג'ורנל כתב על המתקפה האחרונה של אנסאר אל-ימין על אבו דאבי: "על פי החוקרים, החות'ים השתמשו בטילים מתקדמים ומזל"טים כדי למקד את איחוד האמירויות – הצגה קטלנית של האיום הגובר על ביטחון המזרח התיכון מצד בעלות בריתה הנועזות של טהראן.

עוד באותו נושא

תקיפה חריגה באבו דאבי: 3 הרוגים בפיצוץ מכלי דלק

עוד הוסיפו: "הפלישה החות'ית הייתה ההתקדמות הצבאית הגלויה ביותר של חמושים שהסתמכו על מקלעים ומשגרי רקטות לפני פחות מעשור, אך כעת יכולים להרחיב את כוחם במרחק של כמעט 1,000 מיילים ממעוזי ההרים שלהם בתימן בעזרת איראן. משקיפים המקורבים לאזור אמרו כי גם אם התגברות התקיפות האוויריות של הקואליציה בהובלת סעודיה תוביל לכמה ניצחונות בשדה הקרב, כל הסכם שלום סופי יהיה ככל הנראה הישג עבור החות'ים בתימן, אשר יחזק את השפעתה של טהראן שם".

נדווה אל-דוסארי, מומחית למפרץ הפרסי במכון המזרח התיכון בוושינגטון, חידדה את הנושא, ולדבריה "איראן ניצחה במלחמה בתימן. מה שאיראן עשתה לחות'ים הוא מאוד משמעותי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
BB איים על...
ביבי, אם אתה רוצה לתקוף אז אל תאיים ואל תפטפט בכול העולם...תעשה כמו שעשה אולמרט בעופרת יצוקה ובתקיפת הכור הסורי, וכמו שעשה בגין בתקיפת הכור העיראקי | 23-01-2022 21:56
BB איים על איראן בתקיפה, אז שמעו והפנימו. התוצאה: העבירו אתרי הגרעין לעומק 80 מטר מבוטל מתחת האדמה, פיתחו טילים בליסטיים, חיזקו וחימשו את הפרוקסי שלהם ועוד
@ביבי, חמוץ יקר...
יוסי | 24-01-2022 7:55
@ביבי, חמוץ יקר עכשיו שולטים במדינה החמאס הדלעת והגמד.
2
ישראל יכולה בקלות...
ע.יוסי | 24-01-2022 8:13
ישראל יכולה בקלות לעזור לאמירויות נגד החותים.בקלי קלות
3
בתקופת טראמפ ההרתעה עבדה
יעקב | 24-01-2022 10:53
איום ישיר כמעט של המשטר. בושה בעבר בתק' טראמפ האיראנים התבטאו ביותר זהירות כמעט נימוס... זכור האיום של טראמפ - לעולם אבל לעולם אל תאיימו על ארהב. האיראנים הפסיקו בו במקום לאיים. גם על ישראל הופסקו האיומים.
4
יש מומיה בבית...
ני | 24-01-2022 12:47
יש מומיה בבית הלבן. אף אחד לא סופר אותו , חוץ מהשמאל הישראלי הבזוי.
5
ביבי לא עשה...
בובי דיק | 24-01-2022 14:13
ביבי לא עשה כלום רק דיבר שטויות כל הזמן וגם בוחריו שחושבים תמיד הפוך ולא נכון
6
אם לאירן יהיה...
זחש | 24-01-2022 14:35
אם לאירן יהיה נשק גרעיני. הם יאיימו על כל העולם בלי חשבון. זה משטר הכי קיצוני אשר היה אי פעם. ובסוף הם יםלו גם על הרוסים. ארהב אם רוצה בהתקפה אחת מחסלת את המשטר בטהרן היום אם יתנו להם עוד זמן להיתעצם. העולם יהיה שבוי בידיהם.
7
אני ישראלי גאה...
Lbz | 25-01-2022 1:25
אני ישראלי גאה צריך.להיות קבינט עולמי עם כל המעצמות ולפרק את איראן ולשמור על תימן האירנים מתקרבים למרוקו לטונסיה ולישראל חייבים לעצור את המונפול הזה דחוף.משסדאם חוסיין עשה לנו זה כלום לעומת איראן עם יתחלים לשלוח טילים לכל העולם ובמיוחד לישראל חייבים לעצור מיידי...
צודק מאה...
ששש חחחח | 25-01-2022 20:27
צודק מאה אחוז
8
מישהו אולי יעמיד...
אופיר | 30-01-2022 21:38
מישהו אולי יעמיד את האיראנים על מקומם. הרי כל הפרוקסי שלהם זה למעשה הם. מדוע לא תהיה תגובה עולמית נגדם. תזכרו את הוויתורים שעשיתם להיטלר. המטרות של האיראנים דומות. כולל הפתרון ליהודים.
9
הסעודים חמושים עד...
אופיר | 30-01-2022 21:40
הסעודים חמושים עד הצואר. לעומת החותים שהצבא שלהם מסתמך על טילים. ואינם מסוגלים להביס אותם. רק ישרטל יכולה להושיע את הסעודים.