ראש הממשלה נפתלי בנט פתח (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות להצבעה הצפויה על הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות. על פי ההערכות, בנט נוטה להימנע בהצבעה בממשלה, אך הוא ישמע את הטיעונים בדיון בראש פתוח.
https://www.youtube.com/watch?v=ormH2isqOBg
"היום תובא להצבעת הממשלה ההחלטה להקים ועדת חקירה לפרשת הצוללות. חשוב לי לומר לאזרחי ישראל כולם: תהליכי הרכש הביטחוני בממשלה הזאת נקיים משיקולים זרים" אמר בנט. "המצפן היחיד של כולנו הוא ביטחון מדינת ישראל".
עוד באותו נושא
לקראת הכרעה: כיצד יצביעו שרי הימין בנושא הצוללות?בנצי רובין, אמיר אטינגר

"בשבוע שעבר חתמנו בשעה טובה על רכש שלוש צוללות. זו פעולה חשובה מאין כמותה לביטחון המדינה, עשרות שנים קדימה, וזאת אחרי עיכוב חמור של שנים" הוסיף. "וזה בסופו של דבר מה שחשוב – להבטיח את רציפות היכולות האסטרטגיות של מדינת ישראל".
תגובות
צריך ועדת חקירה על הסתרת חומר עצום מהגנה נתני זה הנושא האמיתי