לאחר הפאדיחה: ההבהרה של ביידן - סרוגים

לאחר הפאדיחה: ההבהרה של ביידן

הנשיא האמריקאי נאלץ לחזור בו לאחר שחטף ביקורת קשה על הגישה הפייסנית ביותר שהציג אתמול כלפי פוטין, שנמצא על סף פלישה לאוקראינה

לאחר הפאדיחה: ההבהרה של ביידן
  (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שהבוקר הציג ביידן גישה פייסנית ביותר כלפי פוטין, וחטף על כך ביקורת רבה, כעת נאלץ הנשיא האמריקאי להקשיח עמדות מול רוסיה.

"הייתי ממש ברור עם פוטין. אין שום חוסר הבנות, אם כל כמות של כוחות רוסיים יעברו את הגבול לאוקראינה, מדובר בפלישה". אמר ביידן. "אנו נגיב לכך בתגובה כלכלית קשה ומתאומת עם בעלות בריתנו. הבהרתי זאת גם לנשיא פוטין".

עוד באותו נושא

"פוטין שואף לחזור להשפעה בתקופת ברית המועצות"

כזכור, אתמול אמר ביידן כי "הכול תלוי במה רוסיה תעשה. אם היא תעשה פלישה מוגבלת, נדון במה עלינו לעשות". על כך חטף ביידן ביקורת רבה, בטענה כי הוא בעצם נכנע לפוטין, ומצדיק פלישה של הרוסים לאוקראינה.

ביידן הוסיף היום כי לרוסיה יש היסטוריה ארוכה של העדפה לשימוש באמצעים שאינם צבאיים, בין היתר באמצעות שימוש בתקיפות לא רשמיות של חיילים שאינם במדים. "עלינו להיות מוכנים להגיב לכל האפשרויות הללו בצורה החלטית ויעילה", הוסיף הנשיא.

היום נפגש מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, עם הממשלה באוקראינה, לפני שיטוס מחר לניסיון נוסף להציל את המו"מ בין הרוסים לאמריקאים, כשייפגש עם שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב. לפי שעה, קשה להאמין שהצדדים יגיעו להסכמה, והחשש מפני פלישה רוסית לאוקראינה, נראה גבוה מתמיד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רבנו הבטיח כל...
פייזר שיט | 20-01-2022 23:07
רבנו הבטיח כל חייל רוסי שיגיע בפורים אתפוס לו ואשתול אותו לאורך ולרוחב
מה? ...
| 21-01-2022 12:52
מה?
2
ישראל הגיעה הזמן...
אביאל | 21-01-2022 22:45
ישראל הגיעה הזמן שמישהו יקח לסדר.. זה טבעי. אמריקה לא לעולם!.
3
למה שארה תתערב?...
יוסי צ | 22-01-2022 9:24
למה שארה תתערב? איזה אינטרס יש לה לשלוח חיילים שלה למות באוקראינה? תשקורת הזויה. כאילו הקונפליקט זה שהוא לא איים מספיק. חחח. צמש קוראים את דף המסרים של הסדר החולני החלש