התקרבות: עדי ביטי תשחק את הבת של שמש הבעל שם טוב - סרוגים

התקרבות: עדי ביטי תשחק את הבת של שמש הבעל שם טוב

אחרי שחשפה את הקשיים איתם היא מתמודדת בעקבות משיו של אביה, עדי ביטי חוזרת לעבוד. בקרוב היא תגלם בסרט חדש את ביתו של השמש של הבעל שם טוב

התקרבות: עדי ביטי תשחק את הבת של שמש הבעל שם טוב
  (צילום: עמית נעים)

אחרי תקופה לא קלה, עדי ביטי חוזרת בכל הכוח לעבודה בתעשיית הבידור. אחרי שהוכיחה שהיא חזק במוזיקה, עכשיו היא חוזרת לקולנוע, כשתשחק את ביתו של השמש של הבעל שם טוב בסרט חדש.

חזרה לשגרה

לפני כחודש וחצי ביטי חשפה את החיים שאחרי התפוצצות פרשת ההטרדות של אביה. היא סיפרה כי היא לא מגבה אותו, ושהיא פגועה ממנו מאוד. היא חשפה שקשה לה לחזור לעשייה המקצועית, שלא מעט אנשים בחרו להתרחק ממנה שלא באשמתה.

עכשיו היא חוזרת לעבוד במרץ. רק לפני שלושה ימים היא הוציאה דואט משותף עם מאור אדרי בשם "כלום", שמלווה בקליפ מיוחד ומושקע.

נראה שגם השם של הזמרת השתקם, כי עכשיו ניתן לפרסם שביטי לוהקה לסרט "הסיפור הנשכח" של הוט, בו היא תשחק בחורה דתיה העונה לשם לאה.

העלילה

בהוט בחרו לעבד סיפור על אבי תנועת החסידות, הבעל שם טוב הקדוש, שמתרחש בתקופה שלפני 250 שנה. ביטי תשחק את לאה, בתו של השמש של הבעל שם טוב. אביה של לאה הוא עני מרוד, ולאה שעומדת להתחתן רוצה חתונה גדולה יפה ויקרה.

אביה מנסה לגייס כספים לחתונה ללא הצלחה, כך שלאה מחליטה לנסות לגייס בעצמה את הכסף על ידי פרסום ומכירת סיפורי צדיקים. הסרט מתמקד בדמויות שלא מקבלות את אור הזרקורים בדרך כלל: השמש של הבעל טוב, בתו לאה (עדי ביטי) ועגלונו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זאתי מהסושי?
חד | 20-01-2022 23:48
זנזונת
2
גם לבעל שם...
ש | 24-01-2022 4:15
גם לבעל שם טוב הקדוש הם הגיעו הזבל האלו