בנט הציע לאיחוד האמירויות סיוע ביטחוני ומודיעיני - סרוגים

בנט הציע לאיחוד האמירויות סיוע ביטחוני ומודיעיני

ראש הממשלה נפתלי בנט פנה במכתב ליורש העצר של איחוד האמירויות והציע סיוע בעקבות מתקפת החות'ים באבו דאבי: "נמשיך לחבור אליכם כדי לפעול יחד נגד אויבינו המשותפים"

author-image
בנט הציע לאיחוד האמירויות סיוע ביטחוני ומודיעיני
  צילום: חיים צח/ לע"מ

יום לאחר המתקפה של המורדים החות'ים באבו דאבי, ראש הממשלה נפתלי בנט שלח היום (שלישי) מכתב ליורש העצר של איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן זאיד. בדבריו בנט הביע תנחומים על מותם של 3 הקרבנות, וכן הציע לאיחוד האמירויות סיוע מודיעיני וביטחוני במאבק נגד החות'ים ובני בריתם האיראנים. עוד הבהיר כי "ישראל עומדת לצד איחוד האמירויות. אני עומד לצד שייח מוחמד בן-זאיד. העולם צריך לעמוד נגד הטרור".

עוד באותו נושא

תקיפה חריגה באבו דאבי: 3 הרוגים בפיצוץ מכלי דלק

"בשם הממשלה ומדינת ישראל, אני שולח תנחומים בעקבות פיגוע הטרור שהתרחשה באבו דאבי, אשר גבה את חייהם של 3 בני אדם ופצע 6 נוספים" כתב בנט. "ישראל מחוייבת לעבוד יחד איתכם במאבק המתמשך מול גורמים קיצוניים במזרח התיכון, ואנחנו נמשיך לחבור אליכם כדי לפעול יחד נגד אויבינו המשותפים".

עוד ציין כי "אנחנו מוכנים להציע לכם סיוע מודיעיני וביטחוני, כדי להגן על אזרחי האמירויות ממתקפות דומות. הנחיתי את גורמי הביטחון הישראלים לספק למקביליהם באיחוד האמירויות כל סיוע שיידרש, במידה ותהיו מעוניינים בכך". בסיכום בנט ביקש מבן זאיד: "אנא שלח את תנחומינו למשפחות הקורבנות החפים מפשע. אנחנו מאחלים לפצועים החלמה מהירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו