בשבוע שעבר התקיים התרגיל האווירי "Desert Falcon", המהווה אימון משותף של חיל האוויר הישראלי יחד עם AFCENT, פיקוד המרכז של חיל האוויר האמריקאי.
טסו "כתף אל כתף"
בתרגיל, שהתקיים בבסיס עובדה, השתתפו טייסת 122, טייסת 119, טייסת 115 הישראליות וטייסת FS 55TH האמריקאית, המפעילה מטוסי F16. במסגרת התרגיל, טסו צוותי האוויר הישראלים "כתף אל כתף" עם הצוותים האמריקאים ותרגלו יחד התמודדות משותפת כנגד איומים אוויריים ותקיפת מטרות תוך לימוד, שיתוף והפרייה הדדית.
עוד באותו נושא
חיזוק באוויר: צה"ל רכש מטוסים ומסוקים מארה"באוריאל בארי

האימון היווה אבן דרך חשובה בהעצמת שיתוף הפעולה האסטרטגי-בינלאומי בין ישראל לחיל האוויר האמריקאי ותרם למוכנות הכוחות.
(צילום: דו"צ)
מטוסי חיל האוויר (צילום: דו"צ)
(צילום: דו"צ)
(צילום: דו"צ)
(צילום: דו"צ)
לא הבנתי .עכשו נצטרך לעזור לאמריקאים ואוו . בטח קשה להם נגד רוסיה סין קוריאה . אין מה לדאוג אמריקה דעי אנחנו נציל אותכם .