סופית: הטניסאי מספר 1 בעולם יגורש מאוסטרליה - סרוגים

סופית: הטניסאי מספר 1 בעולם יגורש מאוסטרליה

ג'וקוביץ' הפסיד קרב נוסף נגד שלטונות אוסטרליה, כאשר בית המשפט אכף את ביטול הוויזה של הטניסאי וכעת יהיה עליו לעזוב את המדינה לפני טורניר הטניס הגדול

author-image
סופית: הטניסאי מספר 1 בעולם יגורש מאוסטרליה
  (צילום: שאטרסטוק)

לאחר מאבק משפטי ממושך, כוכב הטניס נובאק ג'וקוביץ' יגורש מאוסטרליה, על רקע סירובו להתחסן ולעמוד בהגבלות הקורונה המחמירות של המדינה.

כזכור, הסרבי, שמסרב להתחסן וכבר נדבק בקורונה, נלחם קשות ברשויות האוסטרליות לאחר שאלו החליטו לבטל לו את הוויזה ולמנוע את השתתפותו בטורניר אוסטרליה הפתוחה.

עוד באותו נושא

יישלח הביתה? ג'וקוביץ' מעוכב בכניסה לאוסטרליה

לאחר שבית המשפט הפדרלי אישר את ביטול הוויזה בפעם השנייה, ג'וקוביץ' צפוי להיות מגורש מהמדינה לפני תחילת הטורניר.

למרות זאת, הוא עדיין יכול לפנות לבית המשפט העליון, אך אוזל הזמן שלו לעשות זאת. על פי מומחים משפטיים, הסיכוי לכך אפסי, והוא יוכל לעתור רק מסיבות "סמליות".

סיפור מלחמתו של ג'וקוביץ' בממשלת אוסטרליה הפך לסערה ברחבי העולם וספציפית בעולם הספורט, כאשר הטניסאי נאלץ לבלות חלק מהזמן במלון הגירה. מאות מפגינים נגד חיסונים התייצבו מחוץ לאצטדיון רוד לאבר בקריאות "לשחרר את נובאק ג'וקוביץ'", וסיסמאות נגד מתן החיסונים.

לעומת זאת, אחד מיריביו הגדולים וקולגה שלו, הטניסאי הספרדי רפאל נדאל, אמר כי "ברור מאוד שנובאק הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה, ללא ספק. אבל אין שחקן בהיסטוריה שהוא יותר חשוב מאירוע, כי השחקנים נשארים ואז הם עוזבים, ואחרים באים. אף אחד, רוג'ר, נובאק או אני. אליפות אוסטרליה הפתוחה הרבה יותר חשובה מכל שחקן. אם הוא לא ישחק באליפות אוסטרליה הפתוחה, זו הולכת להיות אליפות אוסטרליה גדולה אתו או בלעדיו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו