הטרור נמשך: מחבל דקר שוטר בכיכר אדם - סרוגים

הטרור נמשך: מחבל דקר שוטר בכיכר אדם

מחבל דקר שוטר בכיכר אדם בבנימין. השוטר כבן 40 פונה במצב בינוני לבית החולים. כלפי המחבל בוצע ירי אך הוא נמלט. כוחות צה"ל סורקים את המקום

הטרור נמשך: מחבל דקר שוטר בכיכר אדם
  זירת הפיגוע באדם (מיכאל כהן - חדשות 24)

יממה לאחר הפיגוע בבת ים שהסתים בנס, אירוע טרור נוסף הפעם מעבר לקו הירוק.

סמוך לשעה חמש בערב נדקר שוטר בכיכר אדם בבנימין, צפונית לירושלים. למקום הגיעו כוחות רבים, ובוצע ירי לעבר המחבל החשוד שנמלט מהמקום ללא פגע, כך מדווחת סוכנות תצפית

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 16:53 נמסר למד"א מרחב ירושלים על דקור בכיכר אדם. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שע"צ גבר בשנות ה 30 לחייו במצב בינוני כשהוא דקור בפלג גופו העליון בהכרה מלאה.

 צפו בוידאו מזירת הפיגוע

דביר עדני חובש 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה השוטר היה בהכרה וסיפר שנדקר בגבו והדוקר נמלט, אני וחובשים נוספים מיחידת האופונולנסים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, הנסיבות נבדקות ע"י המשטרה וכוחות הביטחון, נבדק חשד כי הרקע לאירוע הינו לאומני".

מדובר מחוז ש"י נמסר: לפני זמן קצר דווח על דקירת ישראלי בכיכר אדם כתוצאה נפצע באורח בינוני מפונה לבית החולים שערי צדק. בוצע ירי לעבר החשוד שנמלט מהמקום. כרגע מבוצעות סריקות של כוחות הביטחון במקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו