משרד הבריאות מגיב לעידית מטות: "שיח חסר אחריות" - סרוגים

משרד הבריאות מגיב לעידית מטות: "שיח חסר אחריות"

משרד הבריאות הגיב לפוסט הביקורת של פרופ' עידית מטות וטענו כי מדובר ב"שיח חסר אחריות שמטרתו לכרסם באמון הציבור. התנהלותה מעלים חשש שתאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות"

משרד הבריאות מגיב לעידית מטות: "שיח חסר אחריות"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

במשרד הבריאות הגיבו הערב (מוצ"ש) לפוסט של פרופ' עידית מטות, בו הביעה ביקורת על מדיניות הבידודים והבדיקות של משרד הבריאות וטענה כי הנתונים על מספר המאושפזים לא משקפים את תמונת התחלואה האמתית. בדבריהם גינו את המדיניות המוצעת שלה, אשר לטענתם תוביל לעלייה בתחלואה הקשה והתמותה מקורונה.

עוד באותו נושא

"הפחד מהאומיקרון גורר לסף קריסה – לא השתגענו?"


6

"בעוד מערכת הבריאות משקיעה מאמץ אדיר לשמירה על בריאות הציבור והצלת חיים, מתעוררים גורמים קולניים, לרבות רופאים, שמייצרים שיח חסר אחריות שמטרתו לכרסם באמון הציבור" אמרו במשרד הבריאות. "גם במאבק בזן האומיקרון, משרד הבריאות נוהג במקצועיות ובשיקול דעת על מנת לשמור על בריאות הציבור, לצד השמירה על המשק, החינוך, התרבות וככל הניתן על שגרת חיים לצד הקורונה".

"הצעתה של פרופ' מטות שלא לאמת חלק נרחב מן הנדבקים ובכך לאפשר התפשטות מהירה ונרחבת יותר של המחלה, אינה מקובלת על משרד הבריאות. המדיניות שמציעה פרופ׳ מטות עלולה להביא לפגיעה קשה בקבוצות שבסיכון, לעלייה במספר החולים הקשים ולתמותה" הבהירו. "לצערנו, התנהלותה של פרופ׳ מטות, והשפה שבה בחרה להביע את הביקורת שלה, מעלים חשש שתאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות. בנוסף, יש לציין כי השימוש בעמוד הרשמי של בית חולים ממשלתי לטובת הבעת עמדה אישית – פסול ואסור".

עוד באותו נושא

משרד הבריאות נגד הדבקה המונית: "ללא בסיס רפואי"


8

"אנשי מערכת הבריאות בישראל פועלים ללא לאות מול גל התחלואה הקשה, בשיקול דעת ובאחריות, במאמץ לשמור על בריאות הציבור ועל פעילות המשק" סיכמו. "מי שלא רוצה לסייע – שלא יפריע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מטות
גבי | 15-01-2022 21:43
מי שמעזה להשמיע דעה אחרת מיד מותקפת
2
לגמרי, בריאות העם...
.. | 15-01-2022 21:48
לגמרי, בריאות העם מורכבת מעוד כמה מדדים וצדדים חוץ ממאושפזים....
3
פרופ' מטות צודקת ואתם מדברים שטויות.
בני | 16-01-2022 0:25
נקודה
4
משרד הבריאות מתנהג...
ש.א | 16-01-2022 1:27
משרד הבריאות מתנהג כמו אירגון פשע..מי שמדבר מושתק!! לכו קיבינימט
5
סוף סוף רופאה...
איש שפוי | 16-01-2022 7:56
סוף סוף רופאה העיזה לומר את האמת ולא סתם רופאה אלא רופאה בכירה. והפרופסורים של משרד האין בריאות ישר תוקפים ומשתיקים. ממש צפון קוריאה זה כאן. איפה כל הקולגות הרופאים שיקומו כאיש אחד להזדהות איתה. הטרור של הקורונה נמשך זמן רב מדי !
בבקשה...
מי בעד ומי נגד | 16-01-2022 8:24
בבקשה : נא להסביר מה זה הטרור של קורונה. אני אדם פשוט. ממה שאני שומע מכל העולם יש מגיפה שקוראים לה קורונה. המגיפה יוצרת סיכון למוות, בעיקר לאנשים מעל גיל 60 ולאנשים בעלי רקע בעייתי כמו לחץ דם גבוה, סוכרת, מעשנים, חולי לב, חולי סרטן ואחרים. במדינת ישראל לבדה יש בסיכון כזה כ 3 מיליון איש. במקרים מסויימים פגעה המחלה קשות ( כולל מוות ) גם בצעירים שלא היו בסיכון כלל. אז לא צריך להילחם במחלה ? היא לא קיימת למרות אלפי המתים בישראל ומיליוני המתים בעולם ? אני ממש לא מתפלא שלא קמים הקולגות של עידית מטות כדי לתמוך בה. עשרות אלפי מדענים, רופאים ומנהיגים מכל העולם שסבורים שמדובר במחלה קשה שיש להילחם בה - לא קשרו קשר קונספירטיבי נגד העולם. הם פועלים לטובתנו ולא נגדנו.
6
כנס מר אש...
פריאל | 16-01-2022 11:00
כנס מר אש נחמן.כנס תשמע את האמת ותגלה את השקר שלך. אש הפרופסור פוחד מכרסום באמון הציבור..אז מר אש ,הציבור איבד את האמון במשרד החולה שלך.וגם בך..אנחנו כן מאמינים לפרופסורית מטות עידית נשמעת אמינה יותר ממך וממה שאתה מייצג,,קח את השקר שלך ושל משרדך ותניחו לנו..