ארץ נהדרת וסלבס עם קורונה: קשת והדס מסכמות תרבות - סרוגים

ארץ נהדרת וסלבס עם קורונה: קשת והדס מסכמות תרבות

ארץ נהדרת מלאת קורונה: הקורונה מתפשטת בביצת הסלבס ובטלוויזיה כמו בכל ישראל, והישראלים שעושים לנו הרבה כבוד מעבר לים | מסכמים תרבות גם השבוע

ארץ נהדרת וסלבס עם קורונה: קשת והדס מסכמות תרבות
  צילום: סרוגים

גם השבוע אנחנו מסכמים לכם את כל מה שמעניין בעולם התרבות. קשת בבידוד ונמסור לה רפואה שלמה, עד שתחלים – זכיתם בצופיה.

נתחיל עם החדשות מעבר לים. לפי דיווחים בארצות הברית, גל גדות שלנו קיבלה פרוייקט חדש. היא צפויה לככב בסרט "לתפוס גנב" של היצ'קוק, תפקיד שביצעה במקור גרייס קלי. לכבוד העניין היא עושה רילוקיישן עם המשפחה מלוס אנג׳לס ללונדון.

שיתוף פעולה מיוחד ומפתיע – נרקיס וליאור נרקיס הוציאו בתחילת השבוע דואט בשם ״אחד למיליון״. הם כבר חשפו את שיתוף הפעולה בהופעה של ליאור נרקיס, ומאז חיכינו לשיר הזה.

הסדרה "כפולים" של קשת 12 עברה עיבוד לגרסה בינלאומית. בשנה האחרונה נערכו צילומים בלונדון ובניו יורק ועכשיו נחשף הטריילר הרשמי.

האחים צרפתי, שהתגלו לראשונה בתוכנית "בית ספר למוזיקה" מתכוננים לעונת החתונות. האחים הוציאו לאור תמהיל מקורי של מגוון שירי חתונה מרגשים במיוחד הנקרא: "אתם זה לנצח".

כל הידוענים שגילו השבוע שהם מאומתים לנגיף: רבקה מיכאלי, רותם ישראל, חן אמסלם, שלומי שבת, לירן דנינו, משי קליינשטיין, דר זוזובסקי, דניאל ליטמן, ריף נאמן, אוהד בוזגלו, נלי תגר, עורך ארץ נהדרת מולי שגב וכוכבי התוכנית שני כהן וערן זרחוביץ׳.

ובכל זאת לא וויתרו עליהם בתוכנית אתמול. שני וערן צילמו את עצמם מהבידוד הביתי למערכונים ששודרו בתוכנית.

השבוע מלאו 5 שנים למותו של הזמר והיוצר מאיר בנאי, ואנחנו הכנו לכם כתבה חגיגית עם עשרה דברים שלא ידעתם עליו. גם אמיר דדון ציין את היום והוציא ביצוע מיוחד לשיר ״גשם״ של בנאי.

תשמרו על עצמכם ורפואה שלמה לכל החולים!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו