ראש הממשלה בנט שוחח היום טלפונית (ה׳) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהזמין את בנט ורעייתו גילת לביקור בעיר סנט פטרסבורג.
לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה השיחה הייתה טובה, ובמהלכה ברך בנט את הנשיא פוטין לרגל השנה החדשה.
השניים שוחחו על מספר סוגיות, בראשן נושאי ביטחון אזורי. בתוך כך, סיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק במרחב. כמו כן, שוחחו ראש הממשלה והנשיא על אתגרים ביטחוניים בזירה הגלובלית.

בנט בביקור רוסיה עם פוטין| צילום: בנט בביקור ברוסיה עם פוטין, ארכיון (צילום: לע"מ)
ברקע שיחות הגרעין בווינה, הדגיש ראש הממשלה את חשיבות העמידה הנחושה כנגד ההתקדמות האיראנית בפרויקט הגרעין.
ביידן מבטיח להגן נגד רוסיה: "נגיב בהחלטיות"
הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ורעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג, בהמשך להזמנתו במהלך ביקור רה"מ בסוצ׳י. ראש הממשלה השיב כי הוא ורעייתו ישמחו לקיים את הביקור.

תגובות