יפעת שאשא ביטון מבהירה: "ערה לבעיות, מערכת החינוך לא תיסגר"

יפעת שאשא ביטון מבהירה: "ערה לבעיות, מערכת החינוך לא תיסגר"

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון אומרת כי מערכת החינוך לא תיסגר: "יותר ויותר מבינים שהנזק לילדים בסגירתה הוא עצום". אתמול היו מעל 137 אלף תלמידים בבידוד

שאשא ביטון: "ערה לבעיות, מערכת החינוך לא תיסגר"
  צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90

אחרי כינוס קבינט הקורונה אמש, שהסתיים ללא הנחיות חדשות, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, התייחסה הבוקר (ד') בדיון מקצועי שקיימה, על הדיבורים סביב אפשרות של סגירת מערכת החינוך.

"היום אנו זוכים לתמיכה מקיפה של מומחים בכך שאסור לסגור את מערכת החינוך. יותר ויותר מבינים שהנזק לילדים בסגירתה הוא עצום ואנו רואים בימים אלה את ההשלכות הקשות של הסגרים שהיו על הילדים."

עוד באותו נושא

האומיקרון במערכת החינוך: 137 אלף תלמידים בבידוד


3

"שיח על סגירת מערכת החינוך פוגע בילדים ובהורים. אחרי שנה וחצי מורכבות ומצוקות נפשיות שפיתחו התלמידים, נאבקנו לפתוח את הלימודים באחד בספטמבר למרות הביקורת והתחייבנו לשמור על רצף לימודי למען היציבות והחוסן הנפשי של ילדינו – וכך נעשה גם בימים הלא פשוטים הללו", אמרה שרת החינוך שאשא ביטון.

צילום: יוסי זליגר/פלאש 90

עוד אמרה שרת החינוך שאשא ביטון כי "אני ערה לבעיות ולאתגרים העולים מהשטח. אנו בימים לא קלים ולא הכל מושלם אבל אנחנו חייבים את זה לשגרה לילדים שלנו. בכל העולם מתמודדים עם גל נדבקים גבוה וברוב המקומות מערכת החינוך היא קודש קודשים. אנו נמצה את כל הכלים שברשותינו לשמור לילדים על מסגרת פתוחה, ונכון להיום כ-90% מהתלמידים מגיעים לבית הספר".

עוד באותו נושא

החלטה דרמטית: תקופת הבידוד למאומתים תתקצר

עוד הוסיפה: "אמשיך להילחם על הכיתה הירוקה כדי לצמצם בידודים מיותרים כי זה גורם משמעותי שיסייע בשמירת היציבות והרצף החינוכי בכיתות היסוד וגם יסייע להורים ויקל עליהם. המשימה העיקרית שלנו – לשמור לילדים ולהורים על שגרה מירבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
חיה בסרט. ילדים...
אבג | 12-01-2022 10:16
חיה בסרט. ילדים נדבקים בלי הפסקה. מורים מחוסנים שחולים מאוד. הורים שיכולים אבל מפחדים לשלוח.... איפה ה90% רק בדמיון שלה. מכחישת קורונה היתה ותשאר
לא רק...
מורה | 12-01-2022 23:09
לא רק מכחישת קורונה, גם מכחישת מציאות. המערכת מתפרקת, גבירתי שרת החינוך, תתעוררי...
2
שמישהו יודיע לה...
שוג | 12-01-2022 11:29
שמישהו יודיע לה שהמערכת כבר סגורה...
3
אני כאמא וכמורה...
יעל | 12-01-2022 15:22
אני כאמא וכמורה לא שולחת את הבן שלי תפסיקי לנמפח לעצמך על חשבון הילדים
4
הוי קאקא ביטון...
יונה | 12-01-2022 16:14
הוי קאקא ביטון ,התעוררת ונזכרת שאת בעצם ממונה על מערכת החינוך .בזמן שנימנמת בתי הספר התרוקנו לרוב .ואת יודעת למה כי הממשלה המחור-בנט שאתה צרה בה לא מתפקדת ,המדינה בכאוס מוחלט והעם מבולבל . נתפלל לאבינו שבשמיים שיעביר מעלינו את ממשלת הרשע הזו.
5
תרגעי מרת שאשא...
מורה בישראל | 12-01-2022 18:35
תרגעי מרת שאשא . אני מורה מחוסנת מנה 3. ולמרות זאת חולה בקורונה. 40% מהצוות אצלנו חולים. אז המנהלת הורגת את עצמה להביא ממלאי מקום. אז יש הרבה מורים חדשים, מלאי מקום שמנסים לעזור אבל לא יודעים באמת את העבודה. אז כך זה נראה בשטח. כאוס מטורף. ילדים מבולבלים מריבוי הפנים החדשות. בעיני, יותר יציב ללמוד בזום עם צוות קבוע ומערכת מסודרת. אם לזה את קוראת יציבות, שיערב לך. איך שאל בנט על נתיהו: איפה השכל?
6
האמת, אכזבה גדולה....
עינת מ | 12-01-2022 19:29
האמת, אכזבה גדולה. כאוס לא נורמלי, אפלייה של ילדים לא מחוסנים למרות שכל הירוקים כולל מוריהם חולים ומכניסים את הילדים שלנו לבידוד, כל המדינה בטירוף ובמקום רגע לסגור לשבועיים ולעבור ללמידה היברידית, את ממשיכה להתעקש גם כשאין כבר הגיון
ממה בדיוק...
אסף כ"ץ | 12-01-2022 20:13
ממה בדיוק התאכזבת? היא הפכה לשרת החינוך בדיוק מכיוון שזה מה שהיא מאמינה בו