שני חברי כנסת אובחנו הערב (ג') חיוביים לקורונה: ח"כ אמילי מואטי (העבודה) וח"כ יום טוב כלפון מימינה.
מוקדם יותר היום, הודיע ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) כי הוא נמצא חיובי בבדיקת קורונה. סעדי שהה היום בכנסת.
אתמול עדכן שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד כי הוא חולה בקורונה, מצבו טוב והוא בבידוד.

כמעט 10% מחברי הכנסת והממשלה
סך הכל מדובר ב-12 חברי כנסת וחברי ממשלה שנדבקו בגל הנוכחי. מהקואליציה: יאיר לפיד, מיכאל ביטון, יום טוב כלפון ואמילי מואטי. כמו כן השר עמר בר לב וסגן השר עידן רול (אך שניהם יצאו בחוק הנורווגי).
בנט: "כל העובדים במשק יקבלו שכר על ימי הבידוד"
מהאופוזיציה נדבקו חברי הכנסת חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה, יואב בן צור, ישראל אייכלר ואוסמה סעדי.
עקב היעדרות של חברי כנסת רבים, הגיעו בקואליציה ובאופוזיציה להסכמה לפיה השבוע תבוטל החקיקה ויועלו רק הצעות חוק בהסכמה.
תגובות
מאחל לך ולזבל חלוף זה חזיר בתוניסאית,שתיתפגרו ביסורים קשים,עד שיקראו לי לפנות את גופותכם מהמחלקה של הקורונה,ומישם בשקיות שחורות להטמנה ברמת חובב עם כל החומרים המסוכנים,והמסרטנים,