חדשות

הקורונה בכנסת: כלפון נמצא חיובי לנגיף

מגפת הקורונה ממשיכה לפגוע בכנסת, עם ח"כ 11 במספר מאז תחילת הגל הנוכחי. ח"כ יום טוב כלפון הודיע כי הוא נמצא מאומת לקורונה. מוקדם יותר הבוקר הודיע ח"כ אוסמה סעדי כי הוא נדבק

הקורונה בכנסת: כלפון נמצא חיובי לנגיף
צילום: צילום: סרוגים

ח"כ יום טוב כלפון מימינה נמצא הערב (שלישי) מאומת לנגיף הקורונה.

מוקדם יותר היום, הודיע ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) כי הוא נמצא חיובי בבדיקת קורונה. סעדי שהה היום בכנסת.

כמו כן עודכן קצין הכנסת כי עוד שני עובדים במשכן נמצאו חיוביים. כזכור, אתמול עדכן שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד כי הוא חולה בקורונה, מצבו טוב והוא בבידוד.

יום טוב כלפון
יום טוב כלפון| צילום: נאום הבכורה של ח"כ יום טוב כלפון (ערוץ כנסת)

11 במספר

ביחד עם כלפון מדובר ב-11 חברי כנסת ושרים שנדבקו בגל הנוכחי. מהקואליציה: ח"כ לפיד, ח"כ מיכאל ביטון והשרים עמר בר לב, עידן רול, יום טוב כלפון.

מהאופוזיציה נדבקו חברי הכנסת חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה, יואב בן צור, ישראל אייכלר ואוסמה סעד.

עקב היעדרות של חברי כנסת רבים, הגיעו בקואליציה ובאופוזיציה להסכמה לפיה השבוע תבוטל החקיקה ויועלו רק הצעות חוק בהסכמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

19
12
רון
11.01.22

שיהיה בריא חבל שהוא מתחכם לשמור על בנט אבל הוא נרווגי ואני מבין אותו.