חדשות

אחרי יאיר לפיד: ח"כ נוסף נדבק בקורונה

מגפת הקורונה ממשיכה לפגוע בכנסת, עם ח"כ או שר חולה עשירי במספר מאז תחילת הגל הנוכחי. ח"כ אוסאמה סעדי הודיע היום כי נדבק, לאחר שאתמול הכריז על כך גם לפיד

אחרי יאיר לפיד: ח"כ נוסף נדבק בקורונה
צילום: (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היום (שלישי) הודיע ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) כי הוא נמצא חיובי בבדיקת קורונה. סעדי שהה היום בכנסת.

כמו כן עודכן קצין הכנסת כי עוד שני עובדים במשכן נמצאו חיוביים.

בנצי רובין, אריה יואלי

כזכור, אתמול עדכן שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד כי הוא חולה בקורונה, מצבו טוב והוא בבידוד.

עשירי במספר

ביחד עם אוסאמה סעדי מדובר ב-10 חברי כנסת ושרים שנדבקו בגל הנוכחי. מהקואליציה: ח"כ לפיד, ח"כ מיכאל ביטון והשרים עמר בר לב ועידן רול.

מהאופוזיציה נדבקו חברי הכנסת חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה, יואב בן צור, ישראל אייכלר ואוסמה סעד.

עקב היעדרות של חברי כנסת רבים, הגיעו בקואליציה ובאופוזיציה להסכמה לפיה השבוע תבוטל החקיקה ויועלו רק הצעות חוק בהסכמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
Aladdin
11.01.22

העיקר ביביסטים צועקים: לכו להתחסן! ביבי הביא העיקר ביביסטים צועקים: לכו להתחסן! ביבי הביא חיסונים!