הלך לעולמו בוב סאגט, האבא מ"צער גידול בנות" - סרוגים

הלך לעולמו בוב סאגט, האבא מ"צער גידול בנות"

הקומיקאי והשחקן בוב סאגט, המוכר לכולנו בתפקידו האלמותי בסדרת הקאלט, הלך לעולמו במפתיע בגיל 65. משפחתו: "רוצים שתדעו עד כמה הוא אהב את המעריצים שלו להביא לאנשים הומור"

author-image
הלך לעולמו בוב סאגט, האבא מ"צער גידול בנות"
  (צילום: שאטרסטוק)

השחקן והקומיקאי היהודי בוב סאגט, שמוכר לכולנו בתור "דני טנר", האבא מסדרת הקאלט "צער גידול בנות", הלך לעולמו במפתיע בגיל 65.

סאגט נמצא ללא רוח חיים בחדר בית מלון באורלנדו, במהלך סיבוב הופעות. סיבת המוות עדיין לא ידועה, לא נמצאו עדויות להתקף לב או לשימוש בסמים. סאגט אף פרסם באינסטגרם על ההתרגשות לקראת ההופעות.

עוד באותו נושא

לא! הוא משפט מלא: המנטרה של האחיות אולסון

"אנו מודיעים בעצב רב על פטירתו של בוב האהוב שלנו", מסרו במשפחתו. "הוא היה הכול בשבילנו, ואנו רוצים שתדעו עד כמה הוא אהב את המעריצים שלו ולהופיע בהופעות חיות ולהביא לאנשים הומור".

כאמור, התפקיד המפורסם ביותר של סאגט היה בסדרה "צער גידול בנות" (Full House), ששודרה בין השנים 1987-1995, אפיינה את שנות ה-90', והפכה ללהיט גדול גם בארץ. הסדרה סיפרה את סיפורה של אב משפחה שנאלץ להתמודד עם גידול בנותיו ללא אשתו המנוחה, אך עם עזרה של חבריו ובני משפחתו.

בשנים האחרונות חזר סאגט לגלם את דמותו של טנר בסדרת ההמשך צער גידול בנות – הדור הבא (Fuller House).

קומיקאי בוטה

בעוד סאגט היה ידוע בעיקר על תפקידו בסדרה המשפחתית, הייתה לו גם קריירת סטנד אפ מפוארת. בה הוא נטה להשתמש דווקא בהומור בוטה. בין היתר אפשר לראות את דמותו "האמיתית" בסדרה "הפמליה", שם שיחק את שכנו של הדמות העיקרית וינסנט צ'ייס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תפקידו האלמותי בסדרת הקאלט? לא הגזמתם
ישראלה | 12-01-2022 13:05
מי ישמע איזה תוכן עילית