העצמאיים הגישו תלונות במשטרה נגד ניצן הורוביץ - סרוגים

העצמאיים הגישו תלונות במשטרה נגד ניצן הורוביץ

מובילי מאבק העצמאיים טוענים: הטענות של ניצן הורוביץ הם הונאה, מצד אחד הוא לא מכריז על סרג, ומצד שני הוא אוסר על קיום אירועים. בצעד חריג הם הגישו נגד שר הבריאות תלונה במשטרה

author-image
העצמאיים הגישו תלונות במשטרה נגד ניצן הורוביץ
  (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

תלונות במשטרה הוגשו נגד שר הבריאות ניצן הורוביץ על ידי נציגים מענף העצמאיים, בעקבות המשבר הכלכלי שהם חווים בגלל גל הקורונה הנוכחי. לטענתם, משרד הבריאות נוהג בצביעות כשהוא טוען שאין סגר וכך נמנע מתשלום פיצויים, בעוד הוא מוציא הנחיות שאוסרות על קיום אירועים גדולים.

מצד אחד אין סגר מצד שני אין אירועים

לטענת מובילי המאבק, הורוביץ פוגע בציבור העצמאיים ומתעלם מסגירת ענף האירועים שהביאה למאות אלפים שנשארים בבתים ללא כל סיוע כלכלי. מאבק העצמאיים בצל הגל החמישי מחריף, והבוקר (ראשון) הגישו נציגי ענפי האירועים תלונה במשטרה כנגד שר הבריאות ניצן הורביץ : "מצד אחד טוען שאין סגר ומצד שני משרד הבריאות מוציא הנחיות לבטל אירועים וכנסים – השר הורביץ מרמה את אזרחי ישראל ואם לנו הוא לא נותן תשובות. נקווה שלפחות למשטרת ישראל הוא ייתן".

בעלי עסקים בענפי האירועים והכנסים אשר סובלים מירידה של כ-90 אחוזים בהיקף הפעילות מאז פריצת הגל החמישי, זועמים על התנהלות ממשלת ישראל ומעלים הילוך במאבקם, זאת לאחר ששר הבריאות ניצן הורביץ שמקפיד להסביר כי לא קיים סגר, הביא בפועל באמצעות משרדו לפגיעה קשה בענף.

לאחר שבשבוע שעבר הוציא משרד הבריאות מכתב רשמי, שאוסר על צוותי הרפואה ומערכת הבריאות לקיים כנסים ואירועים, זאת כאמור בניגוד למצג השווא בפני הציבור שאין סגר, ועל כן אין סיבה לפצות את בעלי העסקים.

עושים מאיתנו צחוק

אלירן ברדוגו, מפיק אירועים ומראשי המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים: "שוב עושים מאיתנו צחוק, רק שהפעם אין אף אחד שמכניס יד לכיס ומוכן לפצות. ענף האירועים והכנסים ספג מתחילת הגל החמישי נזקים מוערכים של 100 מיליוני שקליםף ועדיין אין אף אחד בממשלה שמוכן להכיר בזה. אנחנו דורשים לעבוד או דורשים פיצוי, אבל החל מהבוקר העצמאיים יחזרו לרחובות".

התלונה שהוגשה במשטרה נגד ניצן הורביץ (צילום: רוזנבאום תקשורת)

נועם לוי יושב ראש איגוד בעלי האולמות וגני האירועים: "נדהמתי שקיבלתי בשבוע שעבר ביטול של אירוע של קופת חולים גדולה, לאחר שהונחו על ידי משרד הבריאות שלא לקיים אירועים. יש פה שר בריאות שמתראיין בערב ומספר שהכל בסדר כי אין סגר ורק צריך להקפיד על ההנחיות, אבל בפועל משרדו מחייב ביטול של אירועים וכנסים. אנחנו נחנקים שוב, ממשיכים לשלם תקורות אדירות ולאבד הכנסות. זה ניסיון לקבור שוב את הענף שלנו ולא נאפשר את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מי ששתק כשהתנכלו לחסרי תו ירוק...
xuxa | 09-01-2022 13:58
שלא יבוא בתלונות כשאותם אנשים דופקים אותם...
2
אולי תתלוננו במשטרה כנגד אביר חארה גם...
דורון שטאובר | 09-01-2022 16:18
אולי תתלוננו במשטרה כנגד אביר חארה גם...הוא נכנס לכנסת כנציג השולמנים, אבל מסתבר שכל מה שעניין אותו זה שהשולמנים ישלמו לו משכורת והוא רק יבצע עבירה פלילית של הצבעה כפולה, וכמובן להצביע נגד דמי אבטלה לעצמאים.
3
מה אכפת לו...
יוסי | 09-01-2022 18:20
מה אכפת לו הוא מקבל 40.000₪ בחודש אחר כך הולך לקבל בבית.
4
ניצן הורוביץ חולה...
חסן | 09-01-2022 22:39
ניצן הורוביץ חולה נפש
5
ניצן הורוביץ מנותק...
חסן | 09-01-2022 22:44
ניצן הורוביץ מנותק מהמציאות הוא חי מסביב למרצ הוא בטוח שהוא מנהל את מדינת מרצ ולא מתייחס לתפקידו כשר הבריאות של מדינת ישראל