אוהל מחאה מול הממשלה: "באנו לומר די!" - סרוגים

אוהל מחאה מול הממשלה: "באנו לומר די!"

בהובלת ראשי הרשיות ביו"ש מפגינים כעת מול ישיבת הממשלה בירושלים. ראש ישיבת חומש: "באנו להזכיר שהשטח נגזר מאיתנו", ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "ממשלת הריפוי הפכה לממשלת הפינוי"

אוהל מחאה מול הממשלה: "באנו לומר די!"
  דוברות מועצת שומרון

כ-800 בני אדם הגיעו להפגנה היום (ראשון), נגד הממשלה, כך על פי המארגנים על הכוונה לפנות את ישיבת חומש לאחר רצח יהודה דימנטמן ז"ל בידי מחבלים. בהפגנה משתתפים רבנים, אישי ציבור וראשי רשויות מיו"ש בניהם יוסי דגן, (שומרון), שי אלון (בית אל), חננאל דוראני (קדומים), אליהו ליבמן (קריית ארבע), חה"כ אורית סטרוק וחה"כ קטי שטרית.

כזכור, ההפגנה שממשיכה את אוהל המחאה משבוע שעבר, מגיעה לאחר שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף במהלך ישיבת סיעת הליכוד את ראש מועצת שומרון יוסי דגן, על כך שעשה הפגנות מול ממשלתו ומול בנט הוא לא עושה הפגנות, הפעם הוא מוביל את ההפגנות יחד עם ראשי רשויות נוספים ביו"ש.

עוד באותו נושא

צווי תיחום האוסרים בנייה הוטלו על מאחזים ביו"ש


12

ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן אמר: "לאמת של ישיבת חומש רצו להתחבר האלפים והרבבות. האמת הזו שבאה לתקן את הגירוש הנורא מגוש קטיף וצפון השומרון, את חטא המרגלים של הדור הזה, ללא תנאים ללא חשמל מסודר. קוראים לממשלת ישראל אל תתבלבלו, אל תעצרו את החיים האלו. מבקשים לברך את דגן וראשי המועצות שמצטרפים אלינו למאבק לטובת חומש!

באנו להזכיר לך את השטח ביו"ש שהולך ונגזל מאיתנו, יום יום, ע"י שר הבטחון, ואתה לא מונע את זה. אתה יודע בדיוק שיום יום יש נסיגות. לא נאפשר לך לשכוח את זה".

ראש מועצת קדומים חננאל דוראני אמר בהפגנה: "אדוני ראש הממשלה, איך תוכל להביט היום בעיניהם של משפחת דימנטמן או בגיבורי ישיבת חומש? איך תוכל להביט בעיני אלפי ילדי ההתיישבות הצעירה הנאלצים לעבור עוד חורף קר? האם אינך רואה כיצד אדמות המדינה נגזלות יום אחר יום? או שמא גם אותם תסדירו כמו את גזילת הקרקעות בנגב? אדוני ראש הממשלה, רק לפני שבוע הזכרת למי ששכח: ׳לא ארץ נכריה לקחנו, כי אם נחלת אבותינו׳. איבדתם את הכיוון. המצפן נמצא כאן, בחומש, באביגיל, בעשהאל, בהתיישבות ביהודה ושומרון. שנו אזימוט!"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "הגענו מהשומרון, מירושלים, מהדרום, מכל הארץ, מאות אנשים אל מול ישיבת הממשלה כדי לומר די נמאס לנו. הביזיון הזה שהיה כאן בשבוע שעבר, שבאותו יום שהממשלה מאשרת את החוק השערוריתי של חיבור חשמל למאחזים הבדואים שמשתלטים על אדמות הנגב, ובאותו יום בדיוק אתם הממשלה מנתקים את החשמל והורסים בתים בחומש – איזו בושה! איזה כשל ערכי!", תקף דגן.

דגן הוסיף כי "ממשלת הריפוי הפכה לממשלת הפינוי. עם ישראל כולו לא יתן לדבר הזה להמשיך, עם ישראל יחליף את הממשלה בממשלה לאומית. הגענו לכאן מול משרדך ראש הממשלה, כי האחריות היא עליך. האחריות היא עליך ועל כל חברות וחברי הממשלה שלך. אנחנו נשב כאן כל השבוע באוהל, גם בגשם. אתם נכשלים ואנחנו כאן כדי לזעוק ולהציב את המראה ולעצור את החרפה הזו. גם בחומש שבשומרון, גם בנגב, וגם כאן בירושלים. עם ישראל מאוחד. עם ישראל לא יוותר. ועם ישראל ינצח. עם ישראל חי!", סיים דגן.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "ממשלת ישראל חצתה קווים אדומים. היא מפקירה את הדרום ומפקירה את ההתיישבות.

ממשלת בנט יצאה מגדרה כדי לשנות את ספר החוקים כדי לאפשר לפולשים אחיזה בקרקע, והפנתה גב קר ומתנכר ליישובים יהודים שעלו על הקרקע בעידוד וברשות ממשלות ישראל ובהם גרים אזרחים נאמנים וממשיכה בכל יום להתעלם מההשתלטות הערבית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון".

ראש מועצת קריית ארבע חברון סא"ל במיל' אליהו ליבמן: "הגענו לכאן כדי לומר לממשלה הזו, שהיא איבדה כיוון. המצפן המוסרי שלה מצביע לכיוון השני והיא חייבת כיול מחדש. אנחנו כאן כדי לומר לממשלה תתעשתו, תתעשתו ומהר. לא ייתכן שהחלוצים יישבו בחושך והאוייבים שלנו יחוברו לחשמל, לא ייתכן שמי שלא מאמין במדינה, בדגל שלה, בהמנון שלה, במגילת העצמאות יזכה להטבות ולטובות ואילו החלוצים שהם מתיישבי יהודה ושומרון לא יחוברו לחשמל ויפונו מבתיהם, הגיעו מים עד נפש"

ראש מועצת בית אל שי אלון: "הגענו לנקודת השבירה ביחס לממשלה. המתנו ובחנו את הממשלה על פי המעשים והתוצאה היא כשלון מחפיר".

"לא נותרה דרך אחרת מאשר לקבל בדרך הקשה, את המגיע לנו בזכות. שיחפשו ילדי כאפות אחרים, כפי שאמר אחד משריה לפני מספר ימים".

חברת הכנסת אורית סטרוק (הליכוד): "אדוני ראש הממשלה, באנו לכאן כדי לומר לך שאנחנו לא נעוף לך מהעיניים!"

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד): "הגיע הזמן לצאת לשטח! הגעתי לכאן כדי לתמוך בראשי ההתיישבות ובנוער בדור הממשיך של ההתיישבות. אתם מתמודדים עם אובדן העשתונות הערכי של הממשלה הזו. אנחנו שומרים על המדינה שלנו ועל הדגל שלנו כי אנחנו חיים במדינה יהודית וכך נמשיך לחיות"

אביחי בוארון יור מטה ההתיישבות:

התכנסנו היום כדי לומר בקול רם את הברור מאליו: הממשלה הזו צריכה ללכת הביתה. הממשלה הזו הפקירה את הביטחון של תושבי יוש. הפקירה את אחנו בהתיישבות הצעירה כשניר אורבך עידית סילמן ונפתלי בנט מצביעים נגד חיבור חשמל לחלוצים שמוסרים את הנפש ליישב את הארץ. הממשלה הזו מפנה שוב ושוב בחומש ועושה זאת בעזות מצח אחרי הרצח של יהודה דימנטמן ולא רק בחומש אלא בעוד נקודות התיישבות.התכנסנו כאן ראשי ראשויות כדי לומר עד כאן.

במודעה לאירוע נכתב "פינוי חומש – פרס לטרור! לא מוכנים לשתוק!. לפני כשלושה שבועות נרצח יהודה דימנטמן הי"ד בדרך חזרה לביתו מישיבת חומש. בתשובה לרצח החליטה הממשלה בצעד מרתיח ומקומם לתת פרס לטרור ולהורות על הריסת בתים, פינוי הישיבה בחומש וניתוק מחשמל. יחד נדרוש מהממשלה לא עוד! אשרו את הישיבה בחומש, החזירו את ההרתעה הביטחונית, הסדירו את ההתיישבות הצעירה, החזירו את הביטחון!", נכתב.

כזכור בסוף השבוע האחרון הוקם מאהל מחאה מול משרד רוהמ עי ראש מועצת שומרון יוסי דגן ואנשי חומש.. במהלך כל השבוע צפויים ראשי מועצות ביו"ש לקיים במקום מחאה, למקום צפויים להגיע ראשי ערים, חברי כנסת ומוחים מכל רחבי הארץ ולערוך שורה של ארועי מחאה כנגד מדיניות הממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
מחאה
וולף | 09-01-2022 13:01
לא לשתוק ולהמשיך למחות ולהפגין יום יום מול הממשלה העלובה והמסוכנת הזאת
אבל דגן...
שמעון דהן | 09-01-2022 16:33
אבל דגן נגד בנט? הוא תומך בהם תמורת תקציבים, עושים ממנו צחוק עם אביתר, פינה את כולם בשקט ורק כסף משתיק אותו
2
על כבוד בשר ודם מחיתם
עמדין | 09-01-2022 13:12
על עצים ואבנים אתם מוחים[אני לא מזלזל בחשיבות של נושא זה]אבל על כבוד שמים ,עקירת הדת, אתם לא מוחים ,זה לא איכפת לכם ,עקירת השבת, עקירת הכשרות ,המלחמה האכזרית והסדיסטית בעמלי תורה ריבוי הפריצות הזרמת מיליארדים לארגוני הלהטב שמטרתם האחת והיחידה להחזיר את תרבות סדום ועמורה ,חיזוק הרפורמים ,והגברת ההתבוללות ,על כבוד בשר ודם מחיתם על כבוד שמים לא מחיתם?
מה קרה בכל...
מוחמד כהן | 09-01-2022 13:23
מה קרה בכל ממשלות ביבי? למה אז לא באתם להפגין נגד החוק לפינוי המסתוותנין? עכשיו נזכרתם?!
3
כהנא ההוכחה שכשאין אמונה אין אמון
אחד העם | 09-01-2022 13:25
כהנא,בנט ,אורבך ,שקד וסילמן ,הם הוכחה ניצחת ,שכל האידאלים שלא מחוברים לתורה לא שווים אפילו כקליפת השום ,כשאין אמונה אין אמון
4
יוסי דגן? הוא לא תמך בבנט? שיפנו אותו!
אורן | 09-01-2022 13:59
מי שהלך כל הדרך עם הנוכלים, שלא יבוא בטענות! מציע לו להתפנות מרצון (ומבושה)
5
לא מספיק לכם...
וישמן החזיר ויבעט ... | 09-01-2022 15:09
לא מספיק לכם כל האדמות שגנבתם עד כה ? אין גבול לחזירות , תאוות הבצע והכל במסווה של גלגול עיניים למרומים ... איזבל ואחאב היו צדיקים לעומתכם ... ואל תשכחו הבידואיים היו פה לפני קום המדינה, והמדינה גזלה את אדמותיהם... זה לא ממש דומה למאחזים הבלתי חוקיים שלכם...
6
דגן החצוף, תומך...
הלל | 09-01-2022 16:26
דגן החצוף, תומך בממשלה ולא יוצא נגדה, ולא נגד בנט וסער, תקשיבו למה שהוא אומר,הבן אדם מסובב את תושבי השומרון על האצבע,אבל הציבור לא מטומטם
7
אבל ידוע שיוסי...
ג.מ | 09-01-2022 16:29
אבל ידוע שיוסי דגן תומך בממשלה, איך הנרקומן מצלמה והחולה פרסום מעיז להראות את פניו? הוא רגיל לטיסות ומלונות פאר, מסעדות יוקרה, תבדקו ביומן פעמיים בשבוע הבן אדם מזמין סלבים לשומרון ומארח אותם באלפי שח, יקום בסוף עד מדינה שיוציא הכל
8
ראשי הראשויות של...
יהודה. מ | 09-01-2022 16:31
ראשי הראשויות של גוש עציון ובנימין לא הגיעו לפסטיבל הצביעות של הדגן הסוכן הכפול, הדגן מסריח מהראש.
9
חבל שהתעוררתם רק...
יונה | 10-01-2022 10:22
חבל שהתעוררתם רק עכשיו, בנתיים המחור-בנט הספיקה לחולל אסונות ,שאלף חכמים לא יוכלו לתקן .בכיה לדורות .ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים.