טראמפ מגיב לביידן: "השתמש בשמי לפלג את אמריקה"

טראמפ מגיב לביידן: "השתמש בשמי לפלג את אמריקה"

לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן טען כי דונלד טראמפ "לא עשה כלום וצפה בטלוויזיה בזמן שהקונגרס היה תחת מצור", הנשיא לשעבר תקף בתגובה: "ביידן הורס את ארצנו, והיום הוא השתמש בשמי כדי לפלג את אמריקה עוד יותר"

author-image
טראמפ על ביידן: "השתמש בשמי לפלג את אמריקה"
  (צילום: שאטרסטוק)

יום השנה לפריצה לקפיטול: נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הגיב הערב (חמישי) לנאומו של הנשיא המכהן ג'ו ביידן, במהלכו תקף את טראמפ ואמר כי הוא "לא עשה כלום וצפה בטלוויזיה בזמן שהקונגרס היה תחת מצור". בדבריו המשיך לטעון לזיופים בתוצאות הבחירות בארה"ב וטען כי ביידן "השתמש בשמי כדי לפלג את אמריקה".

עוד באותו נושא

ביידן: "טראמפ לא עשה כלום כשהקפיטול הותקף"


3

"ביידן הורס את ארצנו עם מדיניות מטורפת של גבולות פתוחים, בחירות מושחתות, מדיניות אנרגיה הרסנית, מנדטים לא חוקתיים וסגירה חסרת תקדים של בתי ספר, והיום הוא השתמש בשמי כדי לפלג את אמריקה עוד יותר" טען טראמפ. "התיאטרון הפוליטי הזה הוא רק הסחת דעת מכך שביידן נכשל לחלוטין. ארצנו לא מוגנת בגבולות, איבדה שליטה על הקורונה, לא תלויה בעצמה לאנרגיה, האינפלציה משתוללת, הצבא בכאוס, והכניעה שלנו באפגניסטן הייתה מבישה".

בהמשך דבריו טראמפ תקף את ועדת החקירה לאירועי הפריצה לקפיטול, והמשיך בטענתו על הזיופים בבחירות. "למה ועידת המוטים הפוליטים, שכבר מזמן הגיעו להכרעה סופית, לא דנים בבחירות המזויפות של 2020? כי אין להם את התשובות או ההסברים למה שקרה" טען. "הם הצליחו להתחמק בלי להיתפס, וזה מוביל להרס המדינה שלנו. הם רוצים שכל השיחה על הבחירות תתבטל. תראו את המספרים, הם מדברים בעד עצמם".

"הדמוקרטים רוצים שתהיה להם שליטה מלאה על ה-6 בינואר כדי לזרוע פחד ולפלג את אמריקה" סיכם. "אני אומר, שייקחו את היום הזה – כי ארה"ב רואה את השקרים והפלגנות שלהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדובר בדביל מושלם...
אזהרה לציבור | 06-01-2022 18:57
מדובר בדביל מושלם