רגע מרגש התרחש הבוקר (חמישי) בבית הרפואה 'שיבא'. השליח החב"די הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור והרב משה גרונברג, ביקרו הבוקר בבית הרפואה את איציק סעידיאן, מצויין צה"ל שנפגע אנושות מהצתה במשרדי אגף השיקום בפתח תקווה – ולהפתעת כולם הוא ביקש להניח תפילין.

הרב קוטנר הניח לו תפילין של ראש, בזהירות הנדרשת, ובהתרגשות רבה קראו יחד, מילה במילה, "שמע ישראל"!. איציק קרא בהתרגשות ואמר לרב קוטנר "אתה תחתן אותי"!.
עוד באותו נושא
לאה סעידיאן בכתה: "באתי להשמיע את קולו של אחי"חדשות סרוגים


"אני פועל שנים ארוכות עם מצוייני צה"ל ועם בני משפחותיהם", אומר הרב קוטנר, "והרגע הזה שהתרחש הבוקר, היה אחד המרגשים שבהם. כל סיפור הצלתו של איציק הוא נס גלוי, ומה שאירע הבוקר הוא כולו נס גלוי!".







תגובות
אני מתפלל עליו יחד עם שמות נוספים, כל יום כמעט, יצחק חיים בן לידיה לרפואה שלימה.