סורגים קצוות | משה בר סימן טוב מספר איך נלחמים בפייק ניוז בזמן מגפה

סורגים קצוות | משה בר סימן טוב מספר איך נלחמים בפייק ניוז בזמן מגפה

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב הגיע לדבר על האסטרטגיה בניהול מגפה כלל עולמית, הוא טוען שהממשלה הייתה צריכה לפתוח את הפרוטוקולים של דיוני הקורונה ומספר על המחירים ששלים. האזינו:

author-image
איך נלחמים בפייק ניוז בזמן מגפה? | משה בר סימן טוב

סורגים קצוות: משה בר סימן טוב הפך בלילה אחד ממנכ"ל משרד הבריאות, דמות מקצועית בלבד, לאחת הדמויות המשפיעות והמסוקרות ביותר בישראל. זאת לאחר שמצא את עצמו מתמודד עם המשבר הבריאותי והכלכלי הגדול ביותר בתולדות המדינה.

בפודקאסט 'סורגים קצוות' מספר בר סימן טוב על הלילה הדרמטי בתחילת שנת 2020 שבו הבין שהכול הולך להשתנות. על האסטרטגיה התקשורתית שהוביל במשרד הבריאות למלחמה בפייק ניוז ועל אמון הציבור. הוא גם מספר על חילוקי הדעות שלו עם הממשלה, טוען כי הממשלה הקודמת טעתה שלא חשפה את הפרוטוקולים של הקורונה כי זה פוגע באמון הציבור, מדבר על המחיר שהוא ומשפחתו נאלצו לשלם וחושף מתי בכוונתו להשתלב בפוליטיקה.

עוד באותו נושא

לירן לוי על פרשת הסוהרות: אמרו שאני אובססיבי לשב"ס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אסטרטגיה תקשורתית? רבאק,כשאמרתם ״החיסון מגן״
צדק צדק | 06-01-2022 19:55
שכחתם לציין ״לשלושה חודשים, וזה יתקצר כל פעם?״ כופים על הציבור לפעול בקוצר הראות של פוליטיקאים בדמוקרטיה! (השטחים באותו מצב שהיו ב-67, כולל המוקשים שלא פונו, כי אף פוליטיקאי לא מסוגל לפעול לטווח שמעבר לבחירות הקרובות.) אני לא יודעת אילו חדשות מפוברקות ואילו אמיתיות, אבל כבר די ברור שישועת החיסונים להרף עין (בלבד)... חיסון כל שלושה חודשים ובוסטר כל שנה - וזה עוד יואץ? (מן הסתם יואץ ועוד איך) גם אם נניח שהקונספירציות הזויות, שהנגיף לא הונדס במטרה זדונית וש-G5 זה רק קרינה יותר צפופה, בלי שום קשר לנגיף (ברור - אבל גם ידוע שקרינה סלולרית, מכל דור ודור, לא אוהבת את מערכת החיסון הטבעית) - נניח שהרעל הנלווה לכל הזרקה הוא זניח (הנחה שלא ממש נבדקה! ותנו לי לנחש - גם לא תיבדק רשמית? ומי שינסה לבדוק יושתק בצעקות ״פייק ניוז!״) - כמה הזרקות שנתיות צריך כדי שהנזק ייצא מהארון? אתם מ-שק-רים! ומנסים לכפות על אנשים להתחסן בניגוד לרצונם - *וזה כבר פלילי!*
2
משה אני מאמינה שדיברת ופעלת בתום לב
צדק צדק | 06-01-2022 21:58
(הקשבתי) ​אבל - שים לב! להאמין בחיסונים, להמליץ על התחסנות, זה (לפחות בינתיים -) לגיטימי, לכפות על מישהו להתחסן בניגוד לרצונו - זה פלילי! ייתכן מאוד שמשבר האקלים יכה עוד לפני שהסוגיה תתברר - 55 צלסיוס? 65? כל הבשר יתבשל! בכל אופן: אם מישהו מאמין שמנסים להנדס אותו גנטית, לביית - לשעבד - אותו ואת כל צאצאיו לנצח נצחים - זה ייהרג ובל יעבור! ​ מישהו כתב בפייסבוק פעם, בדיון על הפלרת מי שתייה: ״גם השואה היתה פעם קונספירציה!״ כי איך אפשר להאמין? מסתמא היו גם קפואי״ם שהתחילו בתום לב ובכוונה לשרת את החוק והסדר... ​אפילו חברי המחתרת הלוחמת לא האמינו לעדות השליח ששלחו לראות לאן נוסעות הרכבות - לקח עוד שנה עד שהתאחדו... נלחמו איזה שבוע עד שגטו וורשה חוסל. אומרים שהם הצילו את כבודנו..