בשורה משמחת להורים: סוף לתורים בבדיקות הקורונה - סרוגים

בשורה משמחת להורים: סוף לתורים בבדיקות הקורונה

משרד הבריאות החליט כי תלמיד שייחשף למאומת בבית הספר, ייבדק בבדיקת אנטיגן בבית הספר. מההורים ייחסכו השעות הארוכות בהמתנה בתור לבדיקת קורונה

author-image
בשורה משמחת להורים: סוף לתורים בבדיקות הקורונה
  (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

בעקבות התורים הארוכים בבדיקות האנטיגן, משרד הבריאות החליט על עוד הקלה משמעותית להורים. החל ממחר ניתן יהיה לבצע בדיקות אנטיגן בבתי הספר היסודיים.

המשמעות היא שבמקרה של תלמיד מאומת, לא יצטרכו ההורים לקחת את ילדיהם לבדיקה במתחמי הבדיקות, אלא יקחו אותם לבית הספר, שם נאמני קורונה בית ספריים יערכו את הבדיקות לתלמידים ולמורים. הצעד יצמצם משמעותית את התורים הארוכים בבדיקות הקורונה.

הצעד מצטרף להחלטה נוספת של משרד הבריאות, לפיהם מחוסן שאינו בקבוצת הסיכון (מחלת רקע או מעל גיל 60) שנחשף למאומת ייבדק בבדיקת אנטיגן ביתית, במקום בדיקה מוסדתית כפי שהיה בשבוע האחרון או PCR כפי שהיה מאז פרוץ המגפה.

עוד באותו נושא

הורוביץ: זה השינוי במתווה הבדיקות


3

ממשרד הבריאות נמסר: "החל ממחר (ה׳) מורשים 3,200 נאמני הקורונה בבתי הספר היסודיים לבצע בדיקות אנטיגן לתלמידים ולצוותי הוראה, במידה ואלו נחשפו לאדם מאומת. הנאמנים הוכשרו לביצוע הבדיקות. צעד זה ינגיש את בדיקות האנטיגן לתלמידים ולצוותי ההוראה, ויחסוך מהם את הצורך להיבדק בתחנות מפוקחות או באמצעות ערכות ביתיות.

בנוסף, משרד הבריאות אישר למספר ארגונים חיוניים במשק לבצע בדיקות אנטיגן לעובדיהם. בכך יונגשו הבדיקות לתעשייה החיונית ויופחתו עומסים מתחנות האנטיגן."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
הזייה ...
י | 05-01-2022 21:01
הזייה
2
בשורה משמחת? כל העסק לא מנוהל...
השם ירחם | 05-01-2022 22:08
הכל הפקרות אחת גדולה. יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. אף אחד לא יודע מה הם ההוראות העדכניות. מספר המאומתים עןלה ועןלה בסדר גודל מבהיל. ממש כאוס מוחלט, והממשלה עסוקה בלרצות את התנועה האסלאמית.
3
בשורה משמחת להורים, פחות לסבא ולסבתא
השם יציל משמחות כאלה | 05-01-2022 22:51
פשוט הפקרות מה שקורה פה. אנשים עלולים לשלם על זה בחייהם חס ושלום
4
ושכחו לספר על...
חגיגת הדבקה בתור לבדיקות של מד"א | 09-01-2022 12:45
ושכחו לספר על הקייטנת ילדים שמתקיימת בחופשיות בכניסה לבדיקות של מדא.... כל הילדים מהגן נפגשים בתור וממש חגיגה שלמה! הזוי!!!
5
היי צופיה, שבוע...
חגיגת הדבקות | 09-01-2022 12:47
היי צופיה, שבוע טוב! הערב הודיעו לנו שהגננת של הבת שלי מאומתת, כך שממחר אנחנו בבידוד???? בעה שהבדיקות יהיו שליליות, ברביעי כבר נגמר הבידוד. בכל אופן, אהיה איתך בקשר בשלישי בלילה.
6
אני את הילדים שלי לא שולח לבית הספר כל עוד...
דורון שטאובר | 11-01-2022 13:50
אני את הילדים שלי לא שולח לבית הספר כל עוד...שאשא ביטון היא שרת החינוך. מכחישת קורונה לא תהיה אמונה על בריאות הילדים שלי.