יישלח הביתה? ג'וקוביץ' מעוכב בכניסה לאוסטרליה - סרוגים

יישלח הביתה? ג'וקוביץ' מעוכב בכניסה לאוסטרליה

למרות שקיבל אישור מיוחד להשתתף באליפות אוסטרליה גם בלי שהתחסן לקורונה, הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' עוכב לאחר שניסה להיכנס למדינה עם ויזה שלא כללה החרגה. ראש הממשלה הבהיר: "בלי אישור - הוא יישלח הביתה"

author-image
יישלח הביתה? ג'וקוביץ' מעוכב בכניסה לאוסטרליה
  (צילום: ליאונרד ז'וקובסקי\שאטרסטוק)

האם אלוף הטניס יודח מאליפות אוסטרליה עוד לפני תחילת הטורניר? אחרי שקיבל אישור מיוחד להשתתף בטורניר למרות שהוא לא מחוסן לקורונה, הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' נחת היום (רביעי) במלבורן – ועוכב בשדה התעופה. לפי הודעת הרשויות, ג'וקוביץ' ניסה להיכנס עם ויזה שלא כללה החרגה ללא מחוסנים – וכתוצאה סירבו לאפשר את כניסתו למדינה.

ככל הנראה, הצוות של ג'וקוביץ' הגיש ויזה מהסוג הלא נכון – דבר שהוביל לכך שלא הייתה התייחסות בויזה לאישור המיוחד שקיבל. בממשלה הבהירו כי אם הטניסאי לא יציג מסמך רשמי המאשר כי יש לו פטור מקבלת חיסון, הוא לא יוכל להיכנס לאוסטרליה – וכתוצאה השתתפותו בטורניר שוב מוטלת בספק.

עוד באותו נושא

רפאל נדאל הודיע: 'אני עובר כמה רגעים לא נעימים'

ראש הממשלה סקוט מוריסון התייחס לנושא במהלך מסיבת עיתונאים שבה הציג את נתוני התחלואה העדכניים באוסטרליה. "אנחנו מחכים לכך שנובאק יציג את האישור שתומך בפטור שלו מחיסון. אם הוא לא יעשה זאת, או אם המסמכים שיציג לא יספקו אותנו – הוא פשוט יעלה על המטוס הראשון בחזרה הביתה" אמר. "ג’וקוביץ’ לא ראוי ליחס מיוחד או שונה מאנשים אחרים, ולא צריכים להיות חוקים מיוחדים עבורו".

גם שרת הספורט האוסטרליץ יאלה פולפורד אמרה כי "הממשל הפדרלי שאל אם נאפשר לג'וקוביץ' להיכנס למדינה עם הוויזה שלו, ואנחנו הבהרנו שלא נעשו זאת. תמיד היינו ברורים לגבי שני דברים: אשרות ויזה הן עניין של הממשל הפדרלי, והחרגות רפואיות הן עניין של הרופאים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו