הד"ר ששבר את הרשת: "אנשים כתבו לי שהם בכו" - סרוגים

הד"ר ששבר את הרשת: "אנשים כתבו לי שהם בכו"

ד"ר משה ברנט קרא לחקור את פרשת נתניהו, טען שהפרקליטות ביצעה פוטש נגד נתניהו והאשים את בגידת האינטלקטואלים. בשיחה לסרוגים הוא אומר: "תגובות שאני מקבל הם של אנשים שנמצאים בדיכוי פשוט"

author-image
הד"ר ששבר את הרשת: "אנשים כתבו לי שהם בכו"
  ד"ר משה ברנט (צילומסך, מתוך הערוץ 'באים לפרופסורים')

לא בכל יום סרטון של אינטלקטואל חורך ככה את הרשת, אבל דבריו של ד"ר משה ברנט במפגש אינטלקטואלים נינוח יחסי, פרצו את מרחב הסלון בו נאמרו בשבוע שעבר.

ברנט, ד"ר למדעי המדינה והיסטוריה, יצא בדברים חריפים וטען שהפרקליטות עשה פוטש בנתניהו, האשים את בגידת האינטלקטואליים ומכנה את התקשורת הישראלית צפון קוראנית, בשל אופן הסיקור של פרשת נתניהו.

עוד באותו נושא

לפיד: "אנחנו הצלנו את הדמוקרטיה הישראלית"


72

בכל שבוע נפגשים ביום שישי פורום של אינטלקטואליים אצל הפרופ' לפילוסופיה יוסף אגסי. בניהם ד"ר יגאל בן נון, ד"ר חיים אסא ואחרים. הפורמים מוקלטים תמיד. אך מה שהיה במפגש האחרון, לא דומה לשום דבר אחר. במשך הרצאה שלמה ישב ד"ר משה ברנט וטען כי התבצעה כאן הפיכה שלטונית.

כבר בתחילת דבריו הוא השווה את משפט נתניהו לפרשת דרייפוס ומשפט ארלזרוב ואחת הנוכחות שאלה האם היא שמעה נכון. "שמעת נכון", אמר ברנט. הוא קרא להקים בית משפט שיחקור את כל הפרשה, או וועדת חקירה לפרשת נתניהו שתבדוק את זה ממסד עד טפחות.

"תגובות שאני מקבל הם כל כך רגשניות, של אנשים שנמצאים בדיכוי פשוט", הוא מספר לסרוגים, "אנשים כותבים לי שהם בכו כשהם ראו את זה. אנשים שאומרים לי פתחת קרן אור של חיינו, כל מיני משפטים מטורפים כאלו, ואני אומר איזה קרן אור אני פותח להם? אני יושב באליטה, אני נהנה ממשמניה של ישראל, אם אנשים מתבטאים בצורה כזו, אז זה מראה שהחברה הזאת שבורה".

"יש כל כך הרבה אנשים באקדמיה, ואחד יצר את כל התקוות הללו? זה מראה על חסר, על עומק המשבר", הוא מסביר. "אני מנסה להתאושש ממה שקרה, אני לא ישן כבר כמה לילות מכל המהומה הזאת, אני לא יודע מה אני עוד עושה עם זה, חוץ לדחוף את הדבר הזה של וועדת החקירה".

האיש מהמרפסת

"לפני שבוע, החיים שלי נראו שונים לחלוטין", מסביר ד"ר ברנט. "אני גאה בזה שנתתי ביטוי לסנטימנט כל כך רחב של אנשים. אני צריך אולי להביא אנשים נוספים ולעשות את זה יחד".

כיום הוא פנסיונר, לאחר שנים של הרצאה באקדמיה וכתיבת ספרים על החברה הישראלית. הוא בעד מודל מיוחד של הפרדת הדת מהמדינה על ידי זהות ישראלית אזרחית. "יש לי מרפסת שאני אוהב לשבת ולהגות, במשפחה מלגלגים עלי, 'אבא יושב על המרפסת'", הוא מספר ולא מבין איך האיש מהמרפסת, פתח כזה צונאמי של תגובות.

עוד באותו נושא

על חילופי האליטה בישראל: צוללים עם יואב שורק

ד"ר ברנט טען בפני השמנה והסלתה של האינטלקטואלים, רובם ככולם מהצד השמאלי של המפה, כי מה שעושים לנתניהו גרוע ממה שעשו לאלפרד דרייפוס. שהייתה פה רדיפה ופגיעה. "זה יותר חמור מדרייפוס, כי דרייפוס לא היה ראש מדינה, זה הופך את הפרשה הזו חמורה הרבה יותר", הוא מבהיר את דבריו.

ד"ר משה ברנט באמצע, לצידו של פרופ' אגסי (צילומסך, מתוך סרטון בערוץ היוטיוב 'באים אל הפרופסורים')

היו כל מיני תגובות בתום דבריו מפי חבריו לפורום, כמו זו שהאליטות הן שמקדמות את החברה האנושית, או שזה מגיע לנתניהו בגלל המתקפה שלו על אושיות החברה ועוד.

"אני לא אגן על התגובות האלה", אומר בנרט, "מדובר באנשים מבוגרים שהגיבו כמו שהגיבו, אני רק רוצה לציין שזו קבוצה פתוחה שמצטיינת בפתיחות, אני לא מגן על הדברים, אבל אין לי בעיה עם מה שהיה שם", הוא מבהיר.

"הם לא צריכים לקבל את דעתי"" הוא מוסיף, "אבל כן הם צריכים לראות שיש משהו בעייתי, כשהאליטות התייצבו פה אחד לצד הזה, אני קראתי לזה עדריות". לטענתו: "כשאתה מדיח ראש ממשלה מכהן, אתה פוגע בכוחו של העם".

הצהרת נתניהו בבית המשפט המחוזי (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

כאמור, הוא מכנה את התקשורת הישראלית צפון קוריאה, ואמר שהוא לא מכניס לביתו את הערוצים 11,12,13 "הייתה כאן הפיכה. איפה הייתה התקשורת בהפיכה הזאת?", הוא שואל. "צפון קוריאה. זאת עלילה. התקשורת היא חלק מיצירתה של העלילה".

מה הטעם לעשות בחירות?

לגבי הטענה שנתניהו נפל בסופו של דבר באמצעות הפוליטיקה הוא אומר: "גם אם נתניהו נפל בידי הפוליטיקה, היה ניסיון פוטש. אני שואל מה הייתה הכוונה של הפרקליטות ושל המשטרה? והתשובה: שהם רצו להדיח ראש ממשלה. הם הלכו על ראש הממשלה. זה גם גרם לנפילתו, והוביל אותנו לשלוש מערכות בחירות".

"אני לא מדבר על ההוצאות הגדולות שהיו על החקירות, אי אפשר לתאר את גודל השערוריה כאן, זאת פשוט בושה וחרפה. ובזה אשמות האליטות שלא עצרו את זה, בעצם אפשר לומר שהם ראו את הפרקליטות והמשטרה כשליחות שלהם, וזאת הבגידה שלהם. לא רק שהם לא עצרו את זה, הם אפילו עודדו את זה".

ד"ר בנט: "המוסדות הללו הושחתו והם מושחתים ואנחנו צריכים לטפל בזה" (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

כשאני שואל אותו אם הוא לא חרד למצב של אנרכיה ומלחמת כל בכל אומר ברנט: "לא נישאר כאן עם אנרכיה, אנחנו נקים את המוסדות הללו מחדש. את הפרקליטות צריך להקים מחדש. זה מוסד שהוא סופר מושחת. המדינה הזאת קמה, הקמנו מוסדות והמוסדות הללו הושחתו והם מושחתים ואנחנו צריכים לטפל בזה".

הוא מסביר שכדי לקבוע ברורות על ידי הממסד, שהפרקליטות והמשטרה מושחתים, זה דורש ועדת חקירה, "או מה שאני קראתי, להקים בית דין מיוחד".

"ויכול להיות שצריך להקים קבוצה ולחשוב על המהלכים הבאים, מה נדרש לעשות. וכמובן שצריך לעשות גם בחירות חדשות, הבחירות הללו זוהמו על ידי כל העלילה הזאת וכל עוד העלילה הזאת נשארת, אז אני לא יודע מה הטעם לעשות בחירות. אנחנו עדיין בתוך העלילה, לא ברור מה הערך של בחירות חדשות", הוא מסביר.

לדבריו: "הממשלה הזאת קמה באקט שהוא לא חוקי, אני לא יודע מה אנחנו עושים בדבר כזה. אך הצעד הראשון זאת הזעקה, ויש כאן גם תביעות קונקרטיות, וועדת חקירה, בית דין מיוחד".

כשאני שואל אותו על בנט, הוא אומר "אין מה להתעסק עם בנט, הוא לא חשוב בכלל".

אתה מנסה ליזום משהו אקטיבי?

"אני מקווה לדבר עם אנשים נוספים, ואולי לגבש הצעה יותר קונקרטית. זה המלכוד שאנחנו נמצאים בו, אתה צריך לקיים בחירות כדי לקדם מהלך כזה".

נתניהו יצר איתך קשר לאחר הדברים?

"לא נתניהו לא יצר איתי".

מישהו מטעמו?

"פנו אלי רבים, אני לא נוהג לפרסם בלי רשותו של הצד השני מי דיבר איתי".

על דיבור ושיח עם הצד השני של המפה הפוליטית ברנט אומר: "אני לא חושב שיש לי מה לשוחח עם אמנון אברמוביץ', אני חושב שהוא תועמלן, אני לא רוצה לשוחח עם הצד השני, הם מעלילי עלילות, אין מה לשוחח איתם, מי שמעליל עלילות אין מה לשוחח איתו, אתה צריך לשבור את העלילה מכוח העם", הוא מבהיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
292 תגובות - 154 דיונים מיין לפי
1
וואוו ענק! כל הכבוד לפרופ' ברנט
תמי | 05-01-2022 16:21
הלוואי ותמשיך הלאה עם זה. אמן שתצליח!!! המציאות זועקת לאנשים כמוך. ברור שהפרקליטות מושחתת והכל זה עלילה. ואם אתה צריך עזרה של מתנדבים, תקרא לנו ונבוא.
לפנינו אביב גפן 2. כן ירבו.
חד | 06-01-2022 16:23
לפנינו אביב גפן 2. כן ירבו.
2
שום מידע קונקרטי
בצלאל רוט | 05-01-2022 16:49
עמוד שלם של מלל ושום דבר קונקרטי מה הוא רוצה. שסיקור אוהד זה לא בעיה? שאין ראיות? שהוציאו עדויות בעינויים? פשוט סיסמאות חלולות
אין בעיה
בצלאל רוט | 06-01-2022 0:37
אין בעיה אבל שיגיד על מה הוא חולק, לא סתם להגיד מה שכל ימני ממוצע אומר כל סעודה בשבת, בטח יש לו איזה חידוש בנושא, אז שידבר, ויקבל את התהילה מזה ולא מסיסמאות שכבר אמרו אלפים לפניו
ולמי את...
צדיק | 05-01-2022 23:31
ולמי את מקשיבה???לכלבלבי התקשורת דוברי הפרקליטות?תנסי לשמוע חומר גולמי מהמשפט בלי פירושים..ואז תבין את הרדיפה והפשע של הפרקליטות המושחתת נגד נתניהו ונגד ציבור הבוחרים
מי שהק לשידור הישיר מהמשפט אין לו ספקות
הקשבה | 05-01-2022 22:01
הוא אמר שהוא עקב אחרי המשפט עם האולפן הפתוח של בראשי עם מושיק קובלסקי ואחרים מי שהקשיב להם מבין הכל.
דברים מהפכניים תמיד נאמרים באבסטרקציה
חד | 05-01-2022 17:20
אבל לך תסביר לאחד כמוך
3
אמיץ ונוקב,אבל בסוף ביבי נדחה בגלל עצמו
חד | 05-01-2022 17:19
כי הוא שמוק בעל הישגים אדירים בלא להשיג כלום.
צודק
ישראל | 07-01-2022 1:16
מעניין איך המדינה שגשגה במשך 10 שנים ועלתה בכל התחומים בלי שהוא שרהמ עשה כלום אולי אתה ניהלת
4
דר מי? עוד חולה...
רון | 05-01-2022 17:32
דר מי? עוד חולה צ'ומי שבונה על קידום אישי ברכיבה על עדר ביביסטים
רחמים על...
צדיק | 05-01-2022 23:24
רחמים על הטיפשות והעיוורון שלך...תתייחס עיניינית איש אומלל וקטן שכמוך
5
נו באמת...
TJ | 05-01-2022 17:40
ביבי לא ראש ממשלה בגלל ביבי... בזבוז כסף של הפרקליטות?? מה עם לקחת אותנו לבחירות שעולות עשרות מיליוני שח סתם? זה בסדר? מאשים את השמאל בראיה מפוזיציה ועושה בדיוק אותו הדבר.
6
דיכוי זו מילה...
מיכאל | 05-01-2022 17:43
דיכוי זו מילה מאד מדוייקת אבל עדינה מדי. ותודה על האומץ ועל כך שאתה משמש פה לרבים, אדוני!
מקווה מאוד...
המודאג | 05-01-2022 18:17
מקווה מאוד שזו דעת מיעוט. יותר נמוך מביבי, דרכיו הנלוזות, הפייק שנראה כמציאות שהשתלט עלינו..
7
עוד ליצן אנרכיסטי...
פרנקו | 05-01-2022 18:24
עוד ליצן אנרכיסטי שרוצה להרוס את מערכת המשפט
תגובה
מוטי כ"ץ | 09-01-2022 14:31
פרנקו... מזכיר משהו
אומלל חלול...
צדיק | 05-01-2022 23:22
אומלל חלול שכמוך...תנסה להבין את מה שאמר ולהתייחס עיניינית לדברים..בלי לפלוט דברי הבל חסרי ביסוס
כבר נאמר על...
צדיק | 05-01-2022 23:20
כבר נאמר על ידי מפקד חיל הים ובכירים אחרים שהכל נעשה בהתאם לצרכי חיל הים..
8
ברור שתפרו פה...
שוקי | 05-01-2022 18:26
ברור שתפרו פה תיקים רק טיפש יחשוב אחרת רואים למנדנבליט המוחזק בגרון איזה הבדלים בין נתניהו לכל השאר תמיד פסון אף פעם לא מקלל תמיד מאופק עיניני . לא מגיע למדינה המסריחה הזו אחד כזה . תהנו מהנוכל הגמד והקרח שקרן ותחמן ממשלת שינוי
9
כדאי שתתבוננו היטב...
הרוש פאני | 05-01-2022 18:26
כדאי שתתבוננו היטב בדברים בלי לקפוץ כמו ילדים חסרי אבחנה.........
10
שמאלנים חוצפנים עלובים....הנה...
משה | 05-01-2022 18:28
שמאלנים חוצפנים עלובים....הנה קם אחד משלכם שמבין עניין ואתם פוסלים גם אותו......אם הוא יצליח והוא כבר מצליח באמירות שלו לקדם ולחשוף את ההפיכה השלטונית ...הוא בגן עדן
11
צדיק בסדום
ממ | 05-01-2022 18:28
האליטות הם הסדום לכן גם מנין צדיקים אברהם לא מצא
ביבי הוא...
א.א | 05-01-2022 19:32
ביבי הוא האמאמאמא של האליטה
12
ד ר מכובד...
מוטי | 05-01-2022 18:28
ד ר מכובד ביבי אמר שהוא אישר למכור לאחים המוסלמים במצרים צוללות מתקדמות. ורק על זה הוא צריך לשבת בכלא למאסר עולם. ביבי הוא שקרן מדופלם ולא כדי להגן על שקרנים מסוגו.
הביביסטים חיים...
רון | 06-01-2022 18:11
הביביסטים חיים בדימיונות שווא שמצרים היא ידידת אמת של ישראל ואין בעיה למכור להם צוללות גרעיניות. שכחו את מורסי והאחים המוסלמים ששלטו במצרים ויכולים בכל רגע לחזור. העיקר שביבי והבן דוד גוזרים קופון במדינה מתוקנת בוגדניהו והבן דוד שלו היו עומדים מול כיתת יורים על בגידה במדינה. אבל מה אכפת לביביסטים הרי הילדים שלהם לא הולכים לצבא ומתחבאים בישיבות עם הילדים של ליצמן, דרעי, סמוטריץ ובן בורקס
אתה נופל...
צדיק | 05-01-2022 23:15
אתה נופל לפסולת תקשורתית שמאכילים אותך...אתה חושב שביבי יכול לקבוע ליצרן צוללות גרמני למי למכור??? ונניח שלא היו קונים מגרמניה אתה חושב שלא היו משיגים צוללות מיצרן אחר? ומה עדיף לישראל? הרי עדיף לישראל להכיר היטב את הצוללות של אויביה על מנת להכיר טוב יותר את נקודות התורפה...
מצרים יכולה לקנות צוללות מדרום קוראה וסין
כן | 05-01-2022 22:04
הם מייצרים צוללות לא פחות מתקדמות מגרמניה. הנה לנו עוד דוגמא של תקשורת צפון קוריאה שמלעיטה שהבליםאת הציבור
הלו מסרו...
זיוה | 05-01-2022 20:04
הלו מסרו את הנגב היום תתעורר. האחים המוסחמים זה האויב לא ביבי
מה עם המינוי...
זיוה | 05-01-2022 20:04
מה עם המינוי ההזוי של שי ניצן, המימד החמישי, הבת של ליברמן, החובות של ימינה.. ועוד.. הכול לחקור !!
, ואת...
לא שומר ולא סף | 05-01-2022 19:43
, ואת כל מה שאתה מסביר - שר הבטחון והרמטכל לא יודעים ? למה ביבי הסתיר את האישור ממערכת הבטחון ???
השקרים יובילו...
שומר הסף | 05-01-2022 19:15
השקרים יובילו אתכם לאבדון . יש תיעוד להכל , מצרים היא מדינה שעימה יש לנו שלום , קר אבל שלום , והצוללות מספקות מטריית הגנה מודיעין וביטחון הן למצרים והן לנו והן לקו הגז שממצב אותנו כספקי גז ואנרגיה במזרח התיכון , אבל לך תסביר את זה למי שהשנאה ושטיפת המח מעוורת אותו ולא יכול לראות תמונה כוללת . עצוב . נאורות עאלק חחח
משמיץ דמיונות...
אתה השקרן | 05-01-2022 18:53
משמיץ דמיונות
13
מי יחקור את החוקרים ?
דני | 05-01-2022 18:37
בארהב מזמן כבר היה ממונה תובע מיוחד. בישראל אין מי שיחקור את החוקרים.
לחקור את...
רון | 06-01-2022 18:13
לחקור את פרקליט הבית מנדלבלט שחסם בגופו את פרשת הבגידה החמורה בהיסטוריה של ישראל שראש הממשלה מכר לאויב צוללות גרעיניות והרוויח 14 מיליון שקל בעסקה סיבובית
14
מכל בליל האמירות...
יצחק פוקס | 05-01-2022 18:51
מכל בליל האמירות שנאמרו על ידי הדוקטור מצא חן בעיני שהוא רוצה להקים ועדת חקירה. אבל שיחקרו את כל הדברים בלי ההנחות של מנדלביט. נתניהו עומד לדין על 3 פרשיות מה עם 3000 מה עם מתווה הגז מה עם תיק המניות. נתניהו הודח על ידי הציבור שמאס בו.
אני מבין...
צדיק | 05-01-2022 23:09
אני מבין שאתה לא מבחין בבגידה של ימינה בבוחריה..ולגבי הפרשיות שהעלית הכל נחקר...ועדיין אף מועמד לא קיבל קולות כמו נתניהו למרות הרדיפה החולנית של הפרקליטות המושחתת והיועמש הרקוב ......
יצחק פוקס,...
ש, | 05-01-2022 19:19
יצחק פוקס, הציבור לא מאס בנתניהו. האמת חשובה, בנט הטעה (בלשון המעטה) את בוחריו. תשאל את בוחרי בנט, מה הם חושבים עליו. לידעתך, אני לא מבוחרי הליכוד.
גם זה...
שומר הסף | 05-01-2022 19:12
גם זה נחקר , וחובה לחקור את מנדלבליט אשכנזי בפרשת מסמך אשכנזי , את אשכנזי בפרשת שמן , את גנץ אלשייך ובן ברק על המימד החמישי , יאיר לפיד ובנט על חוק ישראל היום , את יומן הפגישות המושחרות של לפידנוקיו ותמנוני מוזס , רצח רבין , אלטלנה ועוד כמה . זה לפתיח , מה דעתך ?
15
זה נשמע לי...
קצב, דרעי, מוטי אלון | 05-01-2022 18:51
זה נשמע לי כמו: ״אויויוי, מעמידים את ביבי לדין! אויויו״
יאללה, יאללה,.....
אורהב | 05-01-2022 19:21
יאללה, יאללה,.. לך תחפש את החברים שלך .....
16
איש של אמת....
חמוד | 05-01-2022 18:55
איש של אמת. איזה אומץ
17
אשכנזי חילוני תל...
גל | 05-01-2022 18:58
אשכנזי חילוני תל אביבי צבר אינטלקטואל המלך הוא עירום
18
ישר כח איש...
שמעון | 05-01-2022 19:03
ישר כח איש חזק תמים וישר
19
איש בפנסיה משועמם....
אזרחית גאה | 05-01-2022 19:05
איש בפנסיה משועמם. תפסיק להסית כמו נתניהו. נמאס מהמסיתים המפלגים והמשסעים.
20
זה היה רק...
אחד 1/2 העם | 05-01-2022 19:06
זה היה רק עניין של זמן עד שיעלו לאוויר הארץ המובטחת(*) קולות נהי, בכי, יללה, קינה ומספד... וכבר נאמר ש...כשהקוף רוצה לרקוד הוא טוען שהרצפה עקומה... אין לנו אלא לקוות, לייחל ולאחל לנתניהו ולמחנה הלאומי שהתפתחות האירועים תהיה איטית, זהירה וממושכת כך שהעם או, למצער 1/2 העם ואפילו 1/2 מ 1/2 העם יתרגל להצמיד לשמו של נתניהו את שם- התואר נאשם ובל נשכח... המאשימה היא מדינת כל יהודיה...
21
איש אמיתי ואמיץ...
שומר הסף | 05-01-2022 19:08
איש אמיתי ואמיץ וישר . הלוואי והרבה אנשים פה היו כמוהו , מצבנו היה יותר טוב
22
נמאס מהזבל הזה...
עמוס ברדה | 05-01-2022 19:29
נמאס מהזבל הזה נהנתניהו עייף אותנו עיזבו את ההמשך לדחוף אותו כדיי לשרת את האינטרסים הצרים שלכם תיסתכלו רחב
זבל זה...
דני | 05-01-2022 19:41
זבל זה אדיוט כמוך
23
פוטש? הלכו על...
א.א | 05-01-2022 19:36
פוטש? הלכו על ראש ממשלה? הבן אדם יצר כאן מנגנון משומן של שיסוי ופילוג שהביא לו ניצחון טגני שוב ושוב דרך השיטה הקואליציונית. הפעם הפסיד. אז עכשיו השיטה לא טובה לאיש? ביביסט יהיה ביביסט גם אם הוא אינטלקטואל. מדבר מרגש בלבד. מנפיץ טענות לאוויר ללא בסיס.
אא = אוטו אנטישמי!!!!!!!!!
אוראור זהבי | 12-01-2022 22:51
והמבין יבין!!!!!!!!
אתה מיצג את המקהלה הצפ' קוריאנית -
שימעלה | 05-01-2022 23:09
אדוני המגויס
תנסה להתייחס...
צדיק | 05-01-2022 22:58
תנסה להתייחס לבעיות שהוא מעלה...לרדיפה התקשורתית והמשפטית על ידי פרקליטות מושחתת בגיבוי תקשורת עויינת ובחסות בגצ....מצב חולני במדינה דמוקרטית שמייתרת את הבחירות...שהרי הנבחר לא נבחר על ידי הציבור
עדיף ביביסט...
ביביסטית | 05-01-2022 20:01
עדיף ביביסט על טמבליסט
24
רק תיק המתנות...
אביגייל | 05-01-2022 19:39
רק תיק המתנות בקלות מרשיע במרמה והפרת אמונים. אז מה הדר הזה רוצה? גם את רבין הדיחו בגלל שחיתות של מערכת אכיפת החוק?
רבין התפטר...
אלון | 05-01-2022 20:59
רבין התפטר בגלל חשבון הדולרים של אשתו.ערב בחירות 77.רבין התפטר כי לא רצה להיות הראשון שמפסיד להכין .וזו הסיבה
גם לך...
אריה | 05-01-2022 20:48
גם לך שטפו המוח?
25
דר' ברנט
חיים | 05-01-2022 19:41
כל מילה בסלע .חזק וברוך תקים פורום בנושא ותעלו את התנהלות מעל פני השטח שתדע כל אם עבריה מה נעשה במדינתינו
26
תודה רבה לך...
אמנון מתן חיים בוסתנאי | 05-01-2022 19:45
תודה רבה לך דר משה ברנט. בזכות הדברים שאמרת והאופן הגלוי שבו הדברים נאמרו. הביאו גם אותי להזיל דמעות של התפרקות. התחלתי כבר לחשוב שהעולם מסביבי נסגר ונאטם לחלוטין. חשבתי שאני כבר משתגע שעולם הערכים שלי נעלם לי מהחיים. את מי שראתי כאבא שמנהיג את עמו באופן הסביר והטוב ביותר מזה שנים רבות. ופתאום כל הפוטש והשקרים והזוועה בהפגנות ומיצגים וחגיגה לכל משחיטי הארץ והדמוקרטיה. וזה מקבל גיבוי וצידוק מצד העיתונות והעיתונאים. אנרכיה מוחלטת. על חזרת האור בחושך הגדול אני אומר לך תודה רבה מאוד.
27
כל הטענה היא...
נתנאל | 05-01-2022 19:51
כל הטענה היא על זה שנתניהו לא עשה כלום עם המערכת הרקובה ולא אני אומר את זה אלא אנשים הקרובים אליו כיריב לוין וגם איתמר בן גביר אמר שביבי העיף אותם מהמדרגות כאשר באו לדבר איתו על רפורמות במערכת המשפט אז שזה לא נגע אליו הכל היה טוב ( ראה ערך משפט אולמרט) וכאשר זה נוגע אליו אז זו הפיכה? קצת קשה לי עם הטרימינולוגיה הזאת
תתייחס לעניין...
צדיק | 05-01-2022 22:51
תתייחס לעניין האישומים התקדימיים שנוצרו כדי לנגח את ביבי..תתייחס לחקירות הבלתי חוקיות והעינויים של העדים...לסכומים הכסף העצומים שהשקיעה המשטרה אל מול התוצאות העלובות שנראות בבית המשפט כשכל העדים קורסים.,.זו בהחלט הפיכה שלטונית על ידי פרקליטות מושחתת בגיבוי תקשורת עויינת ובחסות בגצ....למרות שגם אני חושב שהוא הזניח את הטיפול במערכת המשפט ובבעיית הבדווים השתלטו על אדמות המדינה בנגב
28
תודה לך על...
ברנדס טובה | 05-01-2022 19:54
תודה לך על כל מילה הימין זקוק לאישים כמותך
29
מה לעשות כבוד...
יורם | 05-01-2022 20:00
מה לעשות כבוד הדוקטור , האינטלקטואלים לא אהבו את התנהגותו תיבת הבצע של מר נתניהו והפסיקו לתמוך בו.. כל מי שנולד בראשו התרחק ממר נתניהו.!!!!אתה יכול להמשיך לסגוד לו ,אין לי בעיות עם זה , אני בתור היתרי לעולם לא אצביע יותר לנתניהו.
אתה אבוד...
אורי | 05-01-2022 20:47
אתה אבוד כי שטפו לך המוח
30
איזה איש אמת...
יואב | 05-01-2022 20:10
איזה איש אמת מלך!!!
31
ממשה עד משה...
בבר | 05-01-2022 20:15
ממשה עד משה לא קם עוד כמשה. אולי הגזמתי ! ובכל זאת משה ברנט איש אמיץ איש של אמת דמוקרט בנשמתו. גאים בך ..
משה ברנט...
צדיק | 05-01-2022 22:42
משה ברנט הוא משכיל חכם ומזהה תהליכים שאתה ברוב טפשותך לא מזהה או ברוב שנאתך לביבי לא רואה...ביבי מואשם בפשעים תקדימיים שמעולם לא היו פשעים בניגוד לאולמרט שלקח מעטפות כסף..ולאחרים שהזכרת שהודו והורשעו...נגד ביבי אין ראיות אמיתיות וכל העדים שעונו באופן לא חוקי קורסים בבית המשפט...פקח עיניים וחדד אוזניים ....אולי תבין את דברי משה המלומד והישר
ברנט זה...
דניאל | 05-01-2022 21:35
ברנט זה אדם חכם שכשדיבר על ערוצי צפון קוראה וההשפעה שלהם הוא התכוון לאבודים כמוך
מי זה...
גמלאי | 05-01-2022 20:41
מי זה משה ברנט.? אחד שרוצה פירסום. מה עם הצוללות המניות המתנות הכול עלילה? מה הוא מקשקש, אני אומר שחסרה לו תשומת לב משועמם בפנסיה, אולי מחפש תעסוקה? בלי עובדות בלי ראיות, גם אולמרט זכאי גם דרעי זכאי גם שאר השסניקים הירשנזון קצב הכל עלילה? משה הזה דפוק אולי חולה. הוא לא טיפש רוקד על ציבור הביביסטים.
32
תחילת התפקחות של...
דניאל זמיר | 05-01-2022 20:29
תחילת התפקחות של העם
33
צודק מילה במילה!...
מני נוי | 05-01-2022 20:32
צודק מילה במילה! התקשורת והפרקליטות פושעים! רות דוד הפרקליטה שלקחה שוחד במליונים חוגגת בלי כתב אשום אפילו!
34
מצדיע לך דר...
סוף סוף האמת יוצא לאור | 05-01-2022 20:34
מצדיע לך דר משה ברנט דובר אמת
35
אף אחד לא...
אבי ור | 05-01-2022 20:38
אף אחד לא הדיח ראש ממשלה מכהן. הנאשם כשל פעם אחר פעם להרכיב ממשלה למרות שקיבל את המדנט. הליכוד צריך להחליף את הנאשם מידית לפני שיגרום עוד נזק לתנועה.
הלעיטו את...
צדיק | 05-01-2022 22:35
הלעיטו את הציבור בעזרת תקשורת עויינת ופרקליטות מושחתת ובחסות הבגצ כאילו נתניהו מושחת...והרי כל ברדעת רואה שהעדים שאולצו באופן לא חוקי להעיד ...קורסים בבית המשפט...אם זו לא הדחה באמצעות דיפסטייט נגד רצון הציבור אז כנראה שהתעוורת או שמרוב שנאה לביבי אתה לא מבחין באמת
36
ענק, ברנט איש...
אורי | 05-01-2022 20:46
ענק, ברנט איש יקר, אנחנו נעשה סדר ונבוא חשבון עמים בבחירות הבאות
37
ממש לא.נתניהו עשה...
רחל עברון | 05-01-2022 21:05
ממש לא.נתניהו עשה כל שגיאה אפשרית.וכמו שהוא ידע לבקש מאולמרט שיתפטר שידע גם הוא לקחת אחריות על המעשים שלו.
די יאיר...
O0o | 05-01-2022 22:59
די יאיר יש לך חברה חדשה. עזוב את המקלדת במיטה...
אם תנסי...
צדיק | 05-01-2022 22:28
אם תנסי לפתוח את הראש תביני שהוא מדבר על הפיכה שלטונית בחסות פרקליטות מושחתת ובגיבוי תקשורת מוטה ושלמעשה התיקים תפורים ואין בהם ממש...כל האישומים הם תקדימיים ונועדו להפיכה שלטונית בלבד...ברור לך שאם נתניהו יתפטר,.הפרקליטות תמחק את כל התיקים...תתעוררי
38
מה שבנט הרס...
ברוך | 05-01-2022 21:12
מה שבנט הרס בחצי שנה עלובה, יקח עשור לשקם.
39
עוד ביבסט הזויי...
אסתי | 05-01-2022 21:19
עוד ביבסט הזויי .
אתה אלים...
קוראת | 06-01-2022 2:04
אתה אלים
אמרה הביוביסטית...
דורון | 05-01-2022 23:53
אמרה הביוביסטית שטוחת הראש. מתאימה לגיהוץ.
גם זה...
טרודו | 05-01-2022 23:51
גם זה הרבה עבורה.
די זה...
??? | 05-01-2022 23:49
די זה דיבור גועלי ולא צנוע בהחלט כלפי אישה. אתה מתבל את הקשקושים שלך בקללות בעקביות וזה מצער לדעת שיש בכלל שאנשים שעוד אוהבים תגובה כזו בעם שלי. בושה
את קוף...
ניר | 05-01-2022 22:52
את קוף בסך הכל
אומללה תפקידי...
צדיק | 05-01-2022 22:23
אומללה תפקידי עיניים ותוציאי את האצבע מהתחת אולי תביני משהו מאיש חכם ומשכיל ומבין..למרות מוגבלותם המובנית
40
יש צדיק בסדום...
עוז | 05-01-2022 21:41
יש צדיק בסדום כל הכבוד לך על האומץ ובאמת השמלאנים ההזויים יודעים דבר אחד בראש טיפשותם בביסט. כי אין להם תשובות לאמת
41
השמאל בנוי משקר...
בו | 05-01-2022 21:42
השמאל בנוי משקר לא יודעים להודות באמת נבלות סרוחות גועל נפש
איזו שפה...
קוראת | 06-01-2022 2:03
איזו שפה . איזו תרבות שיחה .
42
זאת זכותו המלאה...
ח.ד | 05-01-2022 21:45
זאת זכותו המלאה לחשוב כך.כנראה קורא נאמן של ישראל היום ושל שפע הערוצים שסוגדים לביבי.היועץ המשפחתי לממשלה עשה הנחות מפליגות שחייבות להיהקר.
אחי אתה...
??? | 05-01-2022 23:46
אחי אתה מוציא את עצמך דביל ובטוח לא משכיל האיש שלך יוצא נגד אנשים עם יותר תארים ויותר השכלה רלוונטית... ההשכלה, אם יש לה משמעות, לא בצד שלו
אין לך...
Ty | 05-01-2022 22:56
אין לך את זה ביותר מלוכלך? נראה לך שבאמצעות קללות תשכנע מישהו. בעצם כן, שכנעת שאתה סתם עוד שוכן עצים מצוי.
אתה קטן...
צדיק | 05-01-2022 22:21
אתה קטן ומושתן ..מדובר באיש חכם משכיל ומבין יותר מרוב האנשים שעיצבו את דעתך המוגבלת....אל תזלזל...אתה פשוט נשמע יותר טיפש...
43
סוף סוף !!! השי...
מיכאל | 05-01-2022 21:53
סוף סוף !!! השי ניצנים למיניהם , והמנדלים מחריבים המדינה מצד המשפט. השקרנים בנט ושקד עם האפסים הנלווים אורבך, ג'וב טוב חלפון והבדאית סילמן, עם הנאד הנפוח סער והסהרורי בגין, מוסרי המדינה לערבים ! אלהים !!! הצילו !!!
תרגיע אחי...
??? | 05-01-2022 23:43
תרגיע אחי לא טוב לבריאות כל החרדה הזאת. תסתכל מסביב, תראה איזה יום יפה... תראה איזה ממשלה יפה... אולי אפילו תראה שמיום ליום גם נהיה יותר טוב כאן :)
44
תוך כמה ימים...
אבי יצחק | 05-01-2022 22:05
תוך כמה ימים ידביקו לו איזו עלילה
45
עשו לביבי פונטש'...
תיק 1000 הגיע בגלל ההקלטות של העוזרת של מילצ'ן. תיק 2000 בגלל ההקלטה של הארי הרו לבקשת ביבי, ותיק 3000 דרך חקירה של רשות ההון על אלוביץ. שום תפירה ושום נעליים | 05-01-2022 22:10
עשו לביבי פונטש' לא פוטש. אבל למה לא לחכות להחלטת השופטים?
אז למה...
שרה | 06-01-2022 0:52
אז למה כל האיומים האלה על ניר חפץ? סתם היה משעמם לשוטרים?? למה כל התקדימים המשפטיים? למה גם פרופ' גביזון זל טענה שלנתניהו אין סיכוי לקבל הליך משפטי הגון?? ואיפה שוחד הכתבות המחמיאות בוואלה? יש תפירת תיק ועוד איך - בינתיים אין כאן בשר והפרקליטות מתגלה במערומיה ועורמתה!
חחחחחחחח אחי...
??? | 05-01-2022 23:41
חחחחחחחח אחי תן להם שנייה אולי יזכו תכלס עד היום אני לא מבין למה שבן אדם יקליט באובססיביות בלי שזה יהיה מושחת עיין ערך שולה זקן
השופטים מושחתים....
ניר | 05-01-2022 22:51
השופטים מושחתים. הפרקליטות מושחתת
46
צריך עוד הרבה...
שושנה | 05-01-2022 22:11
צריך עוד הרבה אנשים כמוך דר משה ברנט בארץ ישראל. ישר כוח.
47
ביוון שר ההגנה...
ביבי קיבל הנחת VIP הכי גדולה שאפשר ממנדלבליט הרחום ורך הלבב (כלפי פוליטיקאים), והוא אפילו לא תושאל בפרשה (לא החשוד ולא הנאשם) | 05-01-2022 22:13
ביוון שר ההגנה נידון ל-20 שנות מאסר על עבירת שוחד, בפרשה הדומה להפליא לפרשת רכש הצוללות וכלי השייט (עם טיסנקרופ)
48
ברנט שתאריך ימים...
יהודי | 05-01-2022 22:30
ברנט שתאריך ימים ושנים מתוך בריאות איתנה לעשות צעד ענקקקקקג שכזה ירבו כמוך בישראל שזקוק ים להם
49
מלך ...
ניר | 05-01-2022 22:50
מלך
כפי שנאמר...
חנן ליבר | 05-01-2022 23:14
כפי שנאמר , כל ממזר מלך
כל ממזר יכול...
חנן ליבר | 05-01-2022 23:13
כל ממזר יכול להיות לפעמים מלך
50
ערוץ 14 כבר...
רק שס | 05-01-2022 23:03
ערוץ 14 כבר אמרתי
זה ערוץ...
??? | 05-01-2022 23:38
זה ערוץ כושל עם רייטינג של סוליה. אפילו ברמה הטכנית הם תקועים חחח קרעו אותי הפעם שהם ניסו להעלות אנשים ולא הצליחו להעלות אף אחד ????
51
דווקא הופעתו המחוספסת והלא מתיהרת -
שימעלה | 05-01-2022 23:06
של דר ברנט ,היא שמציגה את כל האמת ללא כחל וסרק - אמת פשוטה וחדה . את אמיתות החיים לא לומדים בהיכלי השן הפרוסים שטיחים של האקדמיה.
חחח אז...
??? | 05-01-2022 23:36
חחח אז למה ללכת לדוקטור שיסביר לך כאילו אתה קוף. אך תקשיב משכילים בשקל כמוהו, תקשיב להקלטות! לי נמאס שאליטיסט מושחת מאפיונר מדבר עם טייקונים על 'לסובב את הספינה' ולחרטט את כולנו
52
מלך. אמיץ. ...
שי | 05-01-2022 23:13
מלך. אמיץ.
לא התלהבתי...
??? | 05-01-2022 23:34
לא התלהבתי היו כמה תומכי ביבי יותר משכנעים:/
53
בינינו, אם נתניהו...
רק שס | 05-01-2022 23:15
בינינו, אם נתניהו היה רודף בצע ופרסום בשעת עבודה אחת שלו היה יכול להשיג מליונים. אז למה לו לרצות להיות ראש ממשלה נרדף... כי אכפת לו מהעם *היהודי*! ובכלל זה אני בוחרת שס רואה ערוץ 14
משום שהוא....סוף...
קובי | 06-01-2022 8:11
משום שהוא....סוף סוף אתה תבין, בבון מטומטמם, משום שהוא מטומטם. כמוך.
54
כל הכבוד עוד כמה...
מור | 05-01-2022 23:17
כל הכבוד עוד כמה צדיקים כמוך המדינה תשתנה לטובה
55
אין עשן בלי...
טריגון | 05-01-2022 23:19
אין עשן בלי אש הפרקליטות מחקה סעפי אישום רבים משום מה? כנראה הנחת סלב. נתניהו סוג של גאון מסוכן וחלקלק,גם לקרובים לו ביותר . אמינות זו מילה גסה עבורו. דר' יקר,אתה באמת חושב שמר נתניהו כזה תמים?????
הפרקליטות לא...
רחל | 06-01-2022 0:44
הפרקליטות לא עשתה שום הנחות לנתניהו, להפך, חיפשה אותו, תוך כדי יצירת תקדימים משפטיים בעוד חבריה - עברייני בנייה ומסנני תיקים. היא תבקש להוריד כל מנהיג ימני מוצלח ועוצמתי ומנגד תאתרג את מי שבא לה. פרשת המשפטים הזו היא בושה גדולה ואני מקווה שלא אאסר בשל דעתי כמו שכנתו המסכנה של מנדלבליט או אפול לידיהם כמו זדורוב.. פשוט מפחיד!
56
נתניהו הלך הביתה...
עדנה | 05-01-2022 23:33
נתניהו הלך הביתה ושישאר שם לנצח.
חס ושלום....
קובי | 06-01-2022 8:09
חס ושלום. הוא עוד צריך לבלות כמה שנים בכלא, לפני שיחזור לביתו לנצח.
רק שלא יעלה...
אודי | 06-01-2022 5:36
רק שלא יעלה חלילה בנתיים בקרבנות שלום כמו באוסלו. בנתיים גנץ כבר דוחף לשם והצעירים פחות מגיל 30 בערך כולל מהציבור הדתי כבר לא זוכרים את אוסלו ונסחפים אחרי התקשורת והאופנה ...
בבחירות הבאות,...
רחל | 06-01-2022 0:38
בבחירות הבאות, אחרי הצונמי של לפיד, את תרוצי להצביע לנתניהו, שטופת מוח, כפויית טובה ועיוורת שכמותך!
57
מה שהאנטלקטואלים דמיקולו...
יעקב | 05-01-2022 23:35
מה שהאנטלקטואלים דמיקולו האלה חשפו זה מה שאני זועק שאנשי השמאל חושבים עלינו כבר 20 שנה ממרומי גילי 32. האישיו זה לא נתניהו ואתם בתמימותכם חושבים שמדובר בנתניהו... זה הבבונים. זה הדנא של השמאל, התנשאות יהירות אפוטרופסיות מנוולת שאינה יודעת שובע וגזענות פנאטית נגד הפרענקים. זה הפרצוף שלהם זה המשטמה שלהם ימח שמם ויאבד זכרם
58
כתבה שנולדה בחטא.למה...
נפתלי | 05-01-2022 23:42
כתבה שנולדה בחטא.למה לבגין ושרון לא עשו פוטש? כי הם לא היו מסוכנים לדמוקרטיה,והם לא התבצרו בבלפור,והמשפחה שלהם לא ניהלה את המדינה...
שפוט...
אחת העם | 06-01-2022 17:15
שפוט ביביסטי. כל מילה מיותרת!
החבר של לפיד...
חוק ישראל היום | 06-01-2022 5:34
החבר של לפיד בנט וכל המושחתים אותם לא יחקרו
האם בגין סיים...
יושרה | 06-01-2022 5:32
האם בגין סיים את תפקידו בנחת? בגין רוצח ... ואצל שרון (שבאמת היה רכושן בניגוד לנתניהו) עומק העקירה היתה כעומק החקירה
אתה כמו...
גבריאל בן | 06-01-2022 2:19
אתה כמו אלה שכמוך ניזונים מהתקשורת שבשליטת נוני מוזס שנתניהו הפריע לו לסגור את 'ישראל היום' שפוגע בהכנסות שלו על גבול פשיטת רגל. המושחתים האמיתיים במדינה זה נוני מוזס ששולט ברוב התקשורת אבל לא מצליח להרויח בגלל ישראל היום, והעיתונאים , אנשי הפרקליטות, והפוליטיקאים הקשורים בקשרים כספיים איתו או נסחטים על ידו, כי הוא שולט בכל פיסת מידע על כל מי שזז. זה מה שהתחקירנים שלו עושים . אני מקווה שבסוף סוף תבין את זה ולא תשאל שאלות דביליות למה לא עשו כך לבגין ולאריק. כי אז ידיעות אחרונות היה מרוויח ואם נתניהו היה מסכים לסגור את 'ישראל היום' שום דבר מכל זה לא היה קורא.
59
דוקטוד דוקטור אבל נשמע כמו שופר.
רונה | 05-01-2022 23:56
עם כל הכבוד לתואר שלך אתה טועה ומטעה. יש לך קהל שבוי שסוגד למולך.אם לא היו ראיות לא היה מוגש כתב אישום. הפרקליטות לא תלך על התבזות מראש. כי סוף האמת לצוף.אתה תאמין ותאכל הכובע כשינתן פסק הדין. כולנו בכינו עד עכשיו . אתם תמשיכו לבכות אם זה מה שמרשים אותך. אני ימנית כל חיי אבל אני לא שפוטה. אני מסתכלת סביב. עם הדמויות שיש בליכוד אין להם סיכוי לחזור לשלטון.
60
תודה להיותך לנו...
א.א | 06-01-2022 0:06
תודה להיותך לנו כשופר.מה שמחזק את טענותיך ששבעים אחוז מתושבים היהודים מסכימים איתך.אני ממש םוחד על עתיד הדור הצעיר וילדי.כאחד שדגל.ושירת.ועדיין משרת ביחידה זו או אחרת.התחננתי לבני שלא יתגייס לקרבי.( נגד כל השקפותי).
61
בדיוק מה שאני...
כל מילה בסלע | 06-01-2022 0:14
בדיוק מה שאני ושכמותי אומרים כבר שנתיים והמיוחד מאז בוצעה הפיכה שלטונית בחסות התקשורת והפרקליטות … המיעוט שולט על הרוב. וזו לא דמוקרטיה. זה לא שילטון העם אלא הפוך מזה. לעם אין ייצוג בתקשורת ולא בפרקליטות. הקורלציה בין גודלם במציאות לגודלם ב2 מוסדות אלו הפוכה. ככה מתחילה רודנות ושילטון בכח… אני ושכמותי מסכימים עם כל מילה של אדון זה. ומה שהכי נורא- זו הפגיעה הקשה בכוחה של האומה… למען תאוות שילטון חולנית של שמאל שלא הצליח בבחירות אז גנב השלטון במעשי נוכלות. ממש משפט דרייפוס. לא, לא מעניין מתנות וסיגרים. מעניין מי טוב לעם כראש ממשלה. וזה לא בנט לא לפיד לא ליברמן ולא גנץ.
את שמה...
יוספוס | 12-01-2022 22:13
את שמה לב שאת לא מקבל שום אהבה . כך החלטתי לשמור על כבוד השםה העיברית במקום הלייק המזוהם.
רודנות התחילה...
אחת העם | 06-01-2022 17:12
רודנות התחילה והמשיכה בשלטונו של האחד והיחיד האדון ביבי שהמוני אספסוף סרים למרותו מבלי לעצור ולחשוב רגע אומרי ההן סכנה לדמוקרטיה. שליט עריץ שולט על העם באמצעות פחד וזה מה שביבי הצליחה לעשות ולהנחיל בשנות שלטונו. הוא כופה את רצונו על הליכוד וחבריו חסרי עמוד השדרה. די לראות מה קורה במי שמעז לקום ולהתנגד לו. אין צורך להוסיף במילים.
62
סוף סוף אדם...
עפר גמליאל | 06-01-2022 0:37
סוף סוף אדם עם אומץ ישר כח שהאמת תצא לאור,אמן
63
קשקשן מתנשא. אני...
מוטי | 06-01-2022 0:38
קשקשן מתנשא. אני ימני בדעותיי אבל מפוכח ולא עיוור בראייתי. מה הדוקטור לא רואה פה, מה בדיוק מסתיר לו את הפאולים הגסים שעשה נתניהו, מה קשה להבין מהמתנות עד לצוללות. חוצמזה דוקטור נכבד תראה את עדר הצואות שהוא הקיף את עצמו, היית רוצה שאלו יהיו שליחי העם ומגיניך, ובכן אני לא.
צואה אתה...
יוספוס | 12-01-2022 22:11
צואה אתה ומי שהשריץ אותך. למה אתה מכנה כך את מי שלא חושב כמוך, אבל על אמסלם אתם פותחים את לועכם המזוהם ואצבעותיכם המצורעות אף על פי שלט הוציא מילה מזוהמת אחת מפיו. אני קורא לאנשים כמוכם אשכנאצים ולפעמים חורה לי שהם לא השלימו את העבודה על אוטו אנטישמים כמוכם.
64
אדם שחולה בשיטיון....
אורח | 06-01-2022 1:28
אדם שחולה בשיטיון. מאחל לו בריאות
65
איש אקדמיה ישר...
רננה | 06-01-2022 1:36
איש אקדמיה ישר והגון. מצליח לגעת באזרח הסביר . רק משום שחשף את האמת בנוגע לשחיתות של ההגמוניה הישראלית עלק אליטות.
66
סוף סוף בא...
אהובה | 06-01-2022 1:44
סוף סוף בא לציון גואל! מחזקים ידך.
לא הגזמת...
יובל | 06-01-2022 1:59
לא הגזמת בכלל
67
אני רק שאלה היכן...
רוני | 06-01-2022 2:12
אני רק שאלה היכן היית כאשר נתניהו וברק בעזרת הפרקליטות עשו זאת לאולמרט.
אצל אולמרט היתה...
יושרה | 06-01-2022 5:29
אצל אולמרט היתה מעידה רצינית להזכירך יחי ההבדל הקטן ...
68
תודה רבה שאתה...
רודפת צדק | 06-01-2022 2:15
תודה רבה שאתה אומר את זה! כולם רואים שתיקי נתניהו התפורים והמומצאים קורסים ונופלים ולכן התקשורת בפאניקה! צריך לבדוק ולהעמיד לדין את שי ניצן מנדלבליט וכל הפרקליטות! להחליף את מערכת המשפט וכל מפלגת בגץ השמאלנית! להחזיר את הכוח לידי הכנסת!
69
פינוי ילדים במלחמת העולם השלישית
ילד בוכה עכשיו | 06-01-2022 2:18
פינוי בחומש: המשטרה באלימות גם נגד ילדים כוחות הביטחון הרסו היום מספר מבנים ומערכת חשמל בחומש: הממשלה טרם מצאה זמן להרוס בתי המחבלים, אולם מוצאת כבר פעם שניה זמן להרוס בתים בחומש
70
האיש הזה מדבר...
שמעתי ונמאס לי מפסאודו אינטלקטואלים | 06-01-2022 3:02
האיש הזה מדבר כאילו הוא היה במשטרה, כאילו הוא היה חוקר ויודע מה נמצא בחקירות. ברגע שאמר שאמנון אברמוביץ' הוא תועמלן, הבנתי שלפנינו אדם אנטי דמוקרט שבשבילו עיתונות חוקרת זה צפון קוריאה. אין לי ספק שנתניהו באמצעות מקורביו ויחד עם הנואם הזה מנסה לעשות פוטש לממשלה החדשה שהצליחה אחרי 4 מערכות בחירות שעלו הון תועפות והתרחשו אך ורק בגלל שגעון הגדלות והשלטון של נתניהו ואי יכולתו לקבל את זה שזמנו עבר. הנואם הזה הזה תומך כנראה בשחיתות, בחוסר יושרה ובשקרנות ולכן הוא לא חשוב כפי שהוא עצמו אמר על בנט. מה זה בנט לא חשוב איזה אינטלקטואל חצוף, עוכר חוק ושלטון.
צריך להיות...
אורח | 06-01-2022 6:17
צריך להיות חוקר כדי להבין?
אני רק...
אחד העם | 06-01-2022 3:37
אני רק מתפלא מי זה המגיב הזה בתשלום שמגן בכל כתבה בצירוף נפש על החרפה הזאת שיש כאן מישהו עם *שישה* מנדטים בלבד שהצליח לסחוט בבריונות ראשות ממשלה ...
71
מסכים עם כל...
עודד | 06-01-2022 3:16
מסכים עם כל מילה של משה הוא כאילו מדבר מגרוני כל מי שהדמוקרטיה יקרה לליבו חייב לדרוש הקמת ועדת חקירה בכל מה שקשור להתנהלות הפרקליטות והמשטרה במשפט נתניהו השמאל לא יעשה זאת כי אצלם שחיתות זה ענין של זוית ראיה בלבד אני מצפה מנבחרי הימין להרים את הדגל ולהוציא אותנו להפגנות בדרישה להקמת ועדת חקירה לנעשה בפרקליטות יש לנקות את השחיתות שם הם כסרטן בלב האומה
72
יישר כח גדול...
יצחיק שאולי | 06-01-2022 3:17
יישר כח גדול לד'ר ברנט, אתה אדם אמיץ, כל הכבוד!!! תמשיך ותחזק את רוב עם ישראל. יימות המשיח בדרך!!!. יצחק שאולי מאילת (,סא''ל במיל).
73
איש אמיץ מקווה...
אלי | 06-01-2022 4:07
איש אמיץ מקווה שיבואו בעיקבותיו עוד מהאליטה רוצים חברה ישרה וצדק
74
ברנט הדברים שלך...
עמוס הראל | 06-01-2022 5:25
ברנט הדברים שלך מדויקים האומץ שלך אני לא הופתע אם תעצר או תעלם ההשוואה לצפון קוריאה מדוייקת אתה אינטלקטואל מה שביבי הרגיש ומרגיש אנחנו הספרדים הרגשנו מהקמת המדינה תופס אותך שוטר עושה אותך עבריין אם לא משפט רושם אותך רשום במשטרה אה כבר כמעט עבריין נהרסים לך החיים .מה שעשו לביבי זה להראות לנו הספרדים תומכי ביבי באופן טבעי .האמת לא בגלל דעותיו מהסיבה הנל ופה הם מוכיחים שגם פה החוק הצפון קוריאני עובד
לך לישון...
כרמית | 06-01-2022 15:53
לך לישון עמוס הראל אתה והבכיינות הספרדיים שלא תעז לדבר ברבים. בכיין שתו לי אכלו לי. לך למירי רגב ותבכו יחד חסרי עמוד שדרה ומלאי רגשי נחיתות!! אתה ושכמוך בושה וכלימה לספרדים ומזרחיים שבנו להם חיים יפים ולא באים בטענות לכל העולם והאמא שלו. בזה לך בכיין מדוכא!
75
צדיק בסדום ....
Shir | 06-01-2022 5:26
צדיק בסדום . דר ברנט תזהר יש מחסלים בהרעלה . לבדוק מתחת לרכב. השם ישמור אותך. תבורך על האומץ . ❤????????????
76
לקוחות הוט כבלים...
אבי1 | 06-01-2022 5:39
לקוחות הוט כבלים שימו לב לחשבון החודשי .
הוט...
ציון | 06-01-2022 15:49
הוט או בוט?
77
מדהים ובולט כמות...
דידן נצח! | 06-01-2022 5:43
מדהים ובולט כמות הבוטים השמולנים השורצת ומגיבה . ניתן לראות בעין כמה תגובות הם מהלב בעד הצדק ונתניהו וכמה תגובות חסרות ענין יבשות ולא אומרות כלום נועדו ליצור כאילו אוירה נגדית אין מה לומר הכסף עדיין זורם מהאיחוד האירופי ימש אבל בעזרת השם האמת ת נ צ ח!!!
ציון, שמת...
יוספוס | 12-01-2022 22:03
ציון, שמת לב שלא קיבלת אפילו לייק אחד?
אתה סתם...
ציון | 06-01-2022 15:48
אתה סתם תמים או אהבל? מצחיק שכל תגובה ימנית נחשבת בכיניך תגובה מהלב. והשמאלנים בוטים. אז תנוח דעתך יש המון שמאלנים שמגיבים מהלב ומתנגדים בתוקף לכל הדברים המלומדים לכאורה של הפרופסור. טיעונים ישנים ומאוסים שנשמעו ונשמעים עי ביביסטים, ליכודניקים וימניים אז מה חדש? קם לו פרופסור מטעם... וממשיך לזעוק ונופל כנופת צופים לרגלי הביביסטים. וואו!! ממש חדש.
78
מה אומר לך...
אברהם אברהם | 06-01-2022 5:54
מה אומר לך את ה כל כך צודק אמיץ יישר כח רק שלא יתלבשו עליך חלילה וגם הכל שך יעלם.תבורך
79
עוד ביביסט מצוי...
הוגה דעות קדומות | 06-01-2022 6:05
עוד ביביסט מצוי במסווה של אינטלקטואל
וזאת ממש תגובה רהוטה ומפורטת
שמואל | 09-01-2022 22:55
אופיינית לאינטלקטואל ראוי.
80
כל הכבוד על...
אורח | 06-01-2022 6:15
כל הכבוד על היושרה!
81
דר משה ברנט...
רחל נעמי אהרון | 06-01-2022 6:32
דר משה ברנט על דברי האמת והצדק יזכרו אותך שאתה הראשון שאמרת. זה גדולתך. ואם תדאג לשכנע את חברך האינטלקטואלים ויהיה בחירות ושינוי - זה יהיה הניצחון של עם ישראל וגם שלך .
אהה. ויתא...
יוספוס | 12-01-2022 22:03
אהה. ויתא האינטלקטואלים הם מצד כל העם. את דמוקרטית בתחת שלי.
אנטילקטואל מטעם...
ימני | 06-01-2022 7:08
אנטילקטואל מטעם עצמו .טיעונים של ילד
82
נכון צודק וכואב...
עופר נ, | 06-01-2022 7:01
נכון צודק וכואב
83
תודה לאדם האמיץ...
גילי | 06-01-2022 7:16
תודה לאדם האמיץ שאינו חושש מה יגידו. אדם שהאמת נר לרגליו
84
לא צריך להיות פרופסור ואפילו לא דוקטור
יובל | 06-01-2022 7:17
דברים פשוטים מה הוא חידש פרקליטות מזוהמת? משטרה מגמתית? תקשורת צפון קוריאנית? אליטה שמאלנית? כל זה ידענו לבד!!!
85
אמיץ וישר ...
רואה נכוחה | 06-01-2022 7:21
אמיץ וישר
86
יישר כח ...
מאיר | 06-01-2022 7:32
יישר כח חזק ואמץ
87
קשקשן זקן. רק...
ברכה | 06-01-2022 7:37
קשקשן זקן. רק היום מתגלה הניצול האיום של ביבי ומשפחתו את קופת המדינה, את ניצול התקשורת, את קבלת ההחלטות שלו לתועלת אישית, ואתה מאשים אליטות ופרקליטות? גם אתה נשאבת לפרדיגמה המטומטמת הזאת? יש ביקורת על הפרקליטות אבל מזה ועד תפירת תיק לביבי הצאר, לשלטון המשחית שלו, לבהמות מנבלות הפה שהוא אסף סביבו? על מה בדיוק אתה מלין? מרחמת עליך.
קובי וברכה: אמנם יש לכם את השמות של אלו
אוראור זהבי | 12-01-2022 22:55
מהפיג'מות - אבל בניגוד לשניהם - אתם מנוולים ומורעלים - ובכלל לא מצחיקים ומעניינים - אז שקט!
הוא אשפה?...
יוספוס | 12-01-2022 22:01
הוא אשפה? הרי חברו אגסי פסל גם אותך. כשתגיעי לקלפי ישאלו אותך אם את בעד אגסי או ברנט ולפי זה יכניסו אותך אל מאחורי הפרגוד?
מדוע הנך...
קובי | 06-01-2022 8:04
מדוע הנך מרחמת עליו? הוא עוד אשפה שמצאה את מקומה במזבלה.
88
מי היה מאמין...
דרור | 06-01-2022 7:46
מי היה מאמין ישנם עוד אנשים צדיקים באליטה
89
מי זה הזקן...
זקנתו מביישת את נעוריו ... | 06-01-2022 7:48
מי זה הזקן הסינילי הזה ? הוא שמע פעם על פרשת הצוללות ? הוא יודע שבן דוד אחד של ביבי , שמרון , היה אמור לגזור קופון שמן מגנור/טיסנקרופ , קרוב משפחה אחר נוסע בחשאיות להביא לקנצלרית גרמניה אישור למכירת צוללות מתקדמות למצרים , והבן דוד מיליקובסקי בארצות הברית מרויח מאות מיליונים בעסקאות עם טיסנקרופ ... ומושחיתיהו לא ידע כלום ... רק על הסיפור הזה שבכלל לא נחקר כראוי , היה צריך להעיף אותו .
אתה אידיוט...
יוספוס. | 12-01-2022 22:00
אתה אידיוט . שימרון יצא נקי עוד לפני שנפתח משפט. ככה זה אצלכם בשמאל, לפלוט מלועכם המזוהם ומהאצבע המצורעת שלכם שברי אחוז של אמיתות, אם בכלל, כדי להרשיע את מתנגדיכם. הבולשביקים האדומים מאדימים מבושה שיש מי שעקף אותם.
90
יש דין. ויש...
משה | 06-01-2022 7:54
יש דין. ויש דיין. יש אמת אחת. אלוף
91
החידוש של...
מקס | 06-01-2022 7:59
החידוש של הפרופסור המלומד זה שתיקת הכבשים של אליטת השמאל,שבסופו של יום כל מה שעשו לביבי ומשפחתו ברדיפה עיי התקשורת והפרקליטות והיועמש בבחירות הבאות הציבור יתפכח ומבין את הפוטש ויהפוך את הקערה על פיה ,והרי לנו התלחת הסוף של המדינה היהודית ואנרכיה בקיצור לבנוניזציה.
92
דר משה ברנט,...
הלוי סימי | 06-01-2022 8:13
דר משה ברנט, אשריך, כתבת מילים חוצבות, אמיתיות וטהורות. ביבי בן אדם, ראה שהוא לא יכול להרכיב קואליציה, הניח את המתחות והחזיר את המנדט לנשיא. מר נתניהו יכל לשחק מלוכלך לשלם מליוני דולרים למשותפת ולרעם ולעמוד בראשות הממשלה אך לא עשה זאת ואני מברכת אותו על כך. מודה לביבי על שפקח את עיננו ונתן לנו לחוות ממשלת בדיחה וליצנות ממשלת תו שמח והתו עצוב. ממשלת אין סגר אך הרבה חולים. ממשלת פתיחת כיתות אך כולן נסגרות בגלל תלמידים מאומתים הם וכלל הכיתות נמצאים בבית ואין למידה מרחוק ואין לימודים. בקיצור, בלאגן וקיפוח האוכלוסיה הדתית, שהיא מלח הארץ. טו בשבט שמח ומלבלב ימנית וליכודניקית גאה. ביבי עוד ישוב וזה מה שחשוב ❣ תודה רבה לך, אתה גאון שהארת את רחשי לבי . הללויה????????
איזו חולירע...
יוספוס. | 12-01-2022 21:56
איזו חולירע את. איזה מוח מעוות. בא גנב קטן עם כיפה, מגלומן שרוצה לסמן v על ראשות ממשלה ושום דבר אחר לא מענין אותו. מילא גנב. מה לא ראית אותו בהבטחות הבחירות? אם זה היה הפוך הייתם הולכים לקבל ישועה מהבגץ וחיות המושחתים. אתם נבלה והבגץ טריפה. דבר ראשון בחזרה לשלטון לעשות מהפיכה המערכת המשפט המושחתת שרבים מבניה נתמכו כלכלית על ידי הקרן החדשה. אכן קרן שמנגחת את הדמורטיה בישראל. קרן שנשענת על ידי גורמי וממשלות חוץ.
טוב ששמת...
רונה | 06-01-2022 15:39
טוב ששמת סימני שאלה להללויה - כתבת כל כך הרבה קשקשת והרבה אשליות. אשרי המאמין. אבל, לא לחינם שמת סימני שאלה. את יודעת שכל מה שכתבת לא נכון. הללויה!
וואו איזה...
כרמית | 06-01-2022 15:35
וואו איזה דברי חוכמה את מפיקה לנו. כמה גיבובי שטויות במיץ. ביבי ראה שלא יכול להרכיב ממשלה ונאלץ עם דגש על נאלץ ללכת לנשיא. ביבי מנסה להראות שהממשלה הזו לא לגטימית ומה לעשות היא חוקית לכל דבר וכמה מכעיס אותו ואותך ש...וואלה, היא מחזיקה מעמד למורת רוחכם. ויש מדינה ללא ביבי. ואין חרדה ולחץ בעם כמה מפתיע, אה? ובעניין הקורונה המשתנה - נכון יש כל הזמן שינויים אבל כמו שאתם טובים בלהגיד: זה קורה בכל העולם. השינויים בהתאם לאופי המשתנה של הווריאנטים ותתחילו להשלים: אתם באופוזיציה ל 4 שנים ותם עידן הביביזם. הללויה!! וכל הכתבה - כתבה מטעם הביבי ברור לכל בר דעת.
93
... רדיפה של...
איזה רדיפה ואיזה נעליים ... | 06-01-2022 8:14
... רדיפה של מי ? של פרקליט המדינה שהוא מינה ? של היועץ המשפטי לממשלה שהוא מינה ? השופטים שהוא תמיד בחש במינויים ? למה אף אחד שעבד איתו צמוד לא יכול לסבול אותו ? מי זה ליברמן , בנט , שקד , סער , אלקין , מרידור , ליבנת, בגין ... מה הם שמאל ? בוגדים ? שקרנים ? גיס חמישי ? שתולים ?
כן רבתי!!!!...
יוספוס | 12-01-2022 21:50
כן רבתי!!!!
הציבור בחר...
כרמית | 06-01-2022 15:27
הציבור בחר בו וציבור גדול לא בחר בו ואיזה פלא הוא לא הצליח להקים ממשלה. את מי את בדיוק מאשימה? אולי סוף סוף תגידו את האמת הךיכוד לא בשלטון בגלל איש אחד ושמו ביבי. תיקים בנו לו? ככה מדברים הפושעים בדרך כלל.תמיד הם לא אשמים.
חוסה אתה דביל...
ציון | 06-01-2022 15:20
חוסה אתה דביל לגמרי והומופוב. אם קצת שכל יש במוחך אולי תסביר את ההעדפה מטומטמת שלך? אגב, לא מצפים מביביסט מתלהם כמוך להגיב בחוכמה.
, תזהר...
. | 06-01-2022 12:02
, תזהר שבן גביר לא יפעיל עליך דין תורה ... מוות בסקילה על חילול שבת ... ושחס וחלילה סמוטריץ הצדיק לא ימצא אצלך בבית פרור חמץ בפסח ...
, דמוקרטית...
עוד פוסטמה | 06-01-2022 11:59
, דמוקרטית הציבור לא בחר בו , בקושי רבע ... זה המציאות , תתמודדי , ואל תשכחי שהכל נעשה לפי רצון האל ... מה לא ?
זה בדיוק...
אפרת | 06-01-2022 10:21
זה בדיוק העניין שעליו מדובר, מופצת שנאה כלפי אדם אחד וכולם משתפים איתה פעולה, אפילו נבחרי ציבור שקוראים לעצמם ימניים ולכן הפלתו והתיקים שבנו לו לא שירתו את הציבור, דמוקרטית הציבור בחר בו!! ומה שעשו לו זה הרס הדמוקרטיה.
לכל הצפון קוריאנים...
אברהם | 06-01-2022 9:29
לכל הצפון קוריאנים השמולאנים הפיכה שילטונית עשיתם הצלחתם להעליל עלילות על ראש ממשלה מכהן ולהפיל את שילטון העם ולהכתיר את פושעי אוסלו הבאים שברור לכולנו שיפלו עמוק מאוד בקרוב ממש אבל תדעו גם תדעו שרוב העם בוחר בראש הממשלה מספר אחד בישראל בנימין נתניה השם יברך ויאריך ימיו ושילטונו עד ביאת גואל צדק אנו (העם) נלחם בכל נשמתנו שככה יהיה ואם מזימתכם תושלם חלילה תקבלו את בן גביר ויועצו האהובים ברוך מזל ראש ממשלה כי אם לא ביבי נצביע רק בן גביר ואז נקוה שיגיע ,רגע של מלחמת אחים וישחתו את כל הערב רב ואת כל הסיטרא אחרא ותישקוט הארץ 40 שנה בתקוה שהשם יקום דמנו השפוך על שמסרתם את מדינתנו ביד אויבנו לא נשכח ולא נסלח כבר 2000 שנה.אנחנו בגלות ....
94
ברור שחלק גדול...
JINA | 06-01-2022 8:15
ברור שחלק גדול ביותר מהעם מרגיש דיכוי ומאמצים להחליט עבורנו מה נחשוב, ומה טוב לנו, ומי שחושב אחרת. הוא הזוי, כי או שאתה נגד בנימין נתניהו, או שאתה בעייתי
95
חחחח.... עדיין ישנם...
ארנון גולדשמידט | 06-01-2022 8:16
חחחח.... עדיין ישנם בבוניסטים סמרטוטים ומטומטמים כל כך, שנמשכים לזבל הזה, ביביוב, כמו זבובים לחרא. אם היה במדינה חוק המתת חסד, הם היו מזמן נגאלים מיסוריהם. זבלים ארורים.
96
דר יקר, זהירות...
טובה חכם | 06-01-2022 8:16
דר יקר, זהירות תיכף תאובחן, כהזוי, ביביסט ועוד הפחתות ערך
97
עד כמה הבבוניסטים...
עידן לוריא | 06-01-2022 8:26
עד כמה הבבוניסטים מטומטמים וחסרי מוח, תעיד העובדה הפשוטה הבאה: ביביוב בכה ויילל על שחיי בעלתו שרה, ושתי בנותיו יאיר ואבנר, נמצאים בסכנה, ולכן חבה להמשיך ולאבטחם על חשבון הציבור. האבטחה הוסרה. אדם עם קמצוץ של אהבה למשפחתו, היה שולף כמה חפיסות שטרות מתוך מיליוני החפיסות שהוא רק מפקיד, וממן בינתיים את אבטחתם ושלומם של אהוביו. ביביוב, לא היה מוכן לבזבז פרוטה לצורך זה. והנה, כבר זמן רב שבעלתו ושתי בנותיו הסמרטוטים, ללא אבטחה כלל. ואף אחד אפילו לא ירק לכיוונם. ולזבל השקרן, הנוכל הרמאי, הכלבלב המסית הזה, עדיין יש בבונים המאמינים לו.... ביבוניסטים מצחינים וסמרטוטים שכמותכם.
אל תצביע...
איתי | 06-01-2022 11:00
אל תצביע לו אם הוא לא מוצא חן בעיניך. אבל מי אתה שתדבר כך לבני אדם? ועוד לבני עמך... ועוד אנשים שכנראה צודקים ממך... כל מה שאתה מכניס למושג בבוניסטים הוא כנראה בדיוק מה שאתה: בריון, גס רוח, חסר אינטלקט ויושרה מינימלית. איכס.
ידידי ה'בבון'...
יוסף אבטן | 06-01-2022 9:41
ידידי ה'בבון' בה הידיעה. שבוע הבא, אקפוץ לגן החיות בעיר, ואגש לכלוב של הוריך ואדבר איתם, כי יש בעיה אצלך. והיא, שאתה פונה לכולם כאחד, ליהודים (אנשים) ולבבונים (קופים) בכינוי 'בבון' . באנגלית, הסינדרום שלך נקרא ' Syndrome Baboune for all ' זו תסמונת קלה. אל דאגה, ברגע שתפסיק לקרוא ליהודים 'בבון' זה עובר מיד. אתה יכול להמשיך לקרוא להורים שלך 'בבון' זה לא פוגעני כי זאת האמת לאמיתה. בקיצור, יש יהודים ויש בבונים וזה לא אותו דבר בכלל!
לא יודע...
חוסה | 06-01-2022 8:45
לא יודע מי אתה אבל דבר ברור שאני מעדיף להיות ביביסט משמאלן בוגדן הומו שכמוך.
98
דר משה ברנט...
דוד | 06-01-2022 8:31
דר משה ברנט אישיות מדהימה, אמיץ לצאת נגד האליטות השולטות בכלי התקשורת צריך אורך רוח לשמוע את האליטות השמאלניות ולהגיב כל כך ברוגע ולעניין, פשוט איש מדהים שמדבר ממיליוני גרונות.
99
דר ברנט אדם...
רות | 06-01-2022 8:35
דר ברנט אדם אמיץ. קשה מאוד להתייצב מול האליטה. אני מעריכה אותו מאוד. ייש כח
אם את...
ציון | 06-01-2022 15:11
אם את מעריכה אותו מאוד זה מסביר הרבה על האישיות שלך גב' רות. מי שמדבר כך על המערכת הוא פשיסט. והדובר הוא ביביסט מוצהר ולא מפתיע. את כנראה שייכת לקליקה כזו אז לא מפתיע
100
ביביסט עם תואר...
יודע דבר | 06-01-2022 8:46
ביביסט עם תואר דוקטור. מה חדש?
לא קנה....
אחת העם | 06-01-2022 16:10
לא קנה. קבל במתנה מביבי. ככה זה בין חברים,נותנים מתנות.
... בטח...
. | 06-01-2022 9:26
... בטח הוא קנה אותו ... חה .. חה.. חה..
101
יועמש ופרקליטות מושחתים...
אייל אורי. | 06-01-2022 8:51
יועמש ופרקליטות מושחתים ביותר.עושים מה שבא להם אכיפה בררנית.מקומם בכלא.
102
כל הכבוד לך...
ויוי | 06-01-2022 9:10
כל הכבוד לך משה ברנט יישר כח..לא מפחד לומר את האמת..ולא כמו כל אלה שהולכים כמו עיוורים אחר התקשורת השמלאנית ..אני רק מקווה שיעלה ביבי בחזרה לשלטון ושיבוא איתם בחשבון עם התקשורת..פרקליטות..בגץ..וכל המושחתים שיושבים בכנסת
האמת של...
אחת העם | 06-01-2022 15:06
האמת של הביביסטים בלבד. אתם נואשים מה? מחפשים פרסונות שיצדדו בהוא שיושב ובוכה על מר גורלו באופוזיציה יאללה שילך הביתה לפני שכולם יראו איך הוא מסיים בקלון. יש שופטים בירושלים
103
שמאלנים
ימין גאה | 06-01-2022 9:17
אם המגיבים השמאלנים כאן הם דתיים סרוגים אז וואלה תעשו חשבון נפש. מאז שבנט בשלטון הפכתם לשמאל.
104
תודה לך ד"ר ברנט, טוב לדעת שיש צדיק בסדום!
ליה | 06-01-2022 9:29
אוהבים אותך ומעריכים את הדברים האמיצים שאמרת!
דברים אמיצים? נו...
ציון | 06-01-2022 15:02
דברים אמיצים? נו באמת. דברי ליקוק ומדבר מטעם הליכוד והביביסטים. הוא פשוט מדבר מגרונו של ביבי. על מי אתם מנסים לעבוד? לא יעזור לכם האמת תצא לאור. וכן התקשורת עושה את עבודתה. כל הכבוד לתקשורת. תמשיכו להתבכיין ולחפש סולם לחזור לממשלה. אבל לא. לא יצליח! אזרחים לא יכולים להחליט בנושאים פליליים תכניסו לראש.
105
שמעתי את משיחה...
יוסף אבטן | 06-01-2022 9:35
שמעתי את משיחה של האיש משה. הוא לא מבקש מהשמאל לבחור ב נתניהו הוא זועק איך יהודי ערכי יכול להשלים עם פוטש ברור. מה שהדהים אותי היא העובדה שחבריו מעולם לא דברו על דמוקרטיה. היה ברור לי שבעליל לא רוצים שהעם יחליט. שיחה היסטורית וסנונית לבאות.
סבתא שלך...
ציון | 06-01-2022 16:59
סבתא שלך מעפנה
אתה בוגד...
האמת | 06-01-2022 15:25
אתה בוגד עלוב מבייש את השם שלך תחליף לפלסטין יא מעפאן!
קשקוש!! מדבר מטעם......
ציון | 06-01-2022 14:58
קשקוש!! מדבר מטעם... וזה ברור! שום פוטש! ההתנהלות הביביסטית הביאה אותו למקום שבו הוא נמצא וראוי שיהיה שם. כמה נואשים אתם!!
106
קשה לך להשלים...
יגאל כהן | 06-01-2022 10:02
קשה לך להשלים עם האמת, מה שבעד ביבי ומגן עליו הוא שופר ושליח. מה קורה לכם? איבדתם את זה לגמרי. ערוצי התעמולה שבהם אתה וחבריך צופים הזיקו והרסו כל דבר טוב שבכם.
107
מעריך את אומץ...
יורם האילתי | 06-01-2022 10:32
מעריך את אומץ ליבך . במיוחד שיש לך מה להפסיד . אבל את יושרך זכיתה, חזק ואמץ.
...
אחת העם | 06-01-2022 16:58
עילג!
לך תקנה...
האמת | 06-01-2022 15:24
לך תקנה לך מוח גם יד שלישית מפגום זה שידרוג לאחת סתום כמוך!
תלמד לכתוב...
ציון | 06-01-2022 14:56
תלמד לכתוב בלי שגיאות קודם אדין אילתי. איזה אומץ יש פה? לקקנות נטו!!
108
רק מהפכה תטהר...
שמעיה | 06-01-2022 10:33
רק מהפכה תטהר את המדינה מה0מאל הבוגד .!
שמעיה תשמע הבנו...
אחת העם | 06-01-2022 16:04
שמעיה תשמע הבנו את רמת האוויליות שלך אין צורך להוסיף כל המוסיף גורע הבנת ביביסט שפוט?
בוגדת שפלה...
האמת | 06-01-2022 15:22
בוגדת שפלה ומכוערת !
סבתא שלך...
אחת העם | 06-01-2022 14:55
סבתא שלך בוגדת. טפש!
109
הצבעתי בנט ואני...
ניר חזן | 06-01-2022 11:42
הצבעתי בנט ואני מרוצה מאוד ממנו והייתי מצביע שוב לימינה. ולמרות האמור אני מסכים עם כל מילה של דר ברנט. ממש עם כל מילה. זו ההוכחה שהחיים זה לא שחור לבן אלא אפור, וצריך להוציא את הטוב מכל דבר
ממה אתה...
יוספוס | 12-01-2022 21:43
ממה אתה מרוצה? בינתיים הגמד נשען על ההישגים של נתניהו. רואים איך הוא מתפקד עכשיו בקורונה. תוחב אצבע לתחת ורואה לאן נושבת הרוח. ובכל מקרה, איך בכלל אפשר לחשוב חיובי על אדם שגנב את השלטון,?
אתה חתיכת...
יובל | 06-01-2022 12:56
אתה חתיכת פח אשפה אתה ובנט
110
האליטות מלאות גזענות...
אש | 06-01-2022 11:56
האליטות מלאות גזענות והתנשאות . יש שם המון שנאת חינם .
האליטות זה...
אחת העם | 06-01-2022 14:53
האליטות זה ביבי וחבורתו אדוני המנומנם!
111
גועל נפש איכס...
גבריאל חלא | 06-01-2022 12:14
גועל נפש איכס אין דין ואיך דיין מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו אשריך
112
דברים ידועים הם,,,...
האחד העם | 06-01-2022 12:17
דברים ידועים הם,,, מקום המשפט שם הרשע כבר חזל אמרו שזה מה שיהיה בזמנינו
113
דר ברנט, כל הכבוד...
אזרח המדינה. | 06-01-2022 12:19
דר ברנט, כל הכבוד לאמת, צריך ללמוד ממך, קיבלנו פרקליטות בגצ וממשלה מטורללת וחולה.
פשיסטי זה...
נילי | 06-01-2022 22:04
פשיסטי זה לשקר לבוחרים..ולהיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים.
/ שוב...
אני 2 | 06-01-2022 13:31
/ שוב זרעי הרוע? וההסתה? במקום לתת גיבוי לבתי משפט; לפרקליטות המדינה; ולחזק את אזרחי ישראל; שוב מוצאים אוייב: במוסדות השלטון. ואם זה לא מהלך פשיסטי מובהק! ושטיפת מוח מבית היוצר של האופוזיציה, מה כן???
114
פשוט תעברו לערוץ...
רק ערוץ 14 | 06-01-2022 12:22
פשוט תעברו לערוץ 14 ערוץ שקול אמיתי ישראלי
115
שמעתי בשקיקה את פרופ' ברנט
רודי | 06-01-2022 13:15
מילה במילה מדברר אותי ועוד שני מיליון אזרחים.
ויותר משני...
ציון | 06-01-2022 14:51
ויותר משני מיליין אזרחים ממש סותרים את דעתך המדובררת. שני מיליון לא יכולים להחליט כאשר מדובר בפלילים ותפסיקו להתבכיין אתם והפרופסור שהביא לכם הארה כביכול.
116
נתניהו שולט בכל אמצעי התקשורת
משה טסל | 06-01-2022 13:20
אכן מדובר בתקשורת צפון קוריאנית. כל התקשורת נשלטת ע'י נאשם בפלילים. היועמש מונה בניגוד עניינים כדי להגן על נתניהו ונשכב על הגדר כדי למנוע את חקירתו בתיק 3000.
117
עצוב שאנו כל כך נואשים עד כי זקוקים לפילוסוף!
קרלמרקס | 06-01-2022 13:28
הרי הוא דוגל בישראלי החדש , במדינת כל אזרחיה , לו אנו זקוקים כדי להתעודד ? הרי ברור שכל ערוצי התקשורת והאליטות עוצמים עיניים כי השחיתות בפרקליטות ובמשטרה משרתת את האג'נדה שלהם . לא זקוקים לפילוסוף שיאשרר לנו את זה .
118
מחזק את דברך...
אהרן,א | 06-01-2022 13:51
מחזק את דברך מה שעצוב שחבריך בפנל אומרים שדעת שחוכמת העם לא נחשבת ולצערי זו דעת בית המשפט הלעליון ושאר השמאל הרדיקלי לכן הם לא דמוקרטים ומכאן כל הרע והחולי בחברה
מעללי נתניהו...
יהודה המכבי | 06-01-2022 17:34
מעללי נתניהו חשופים לכל ? תן לנו משהו אחד שאולי עינינו קהות מלהבחין
@אהרן, דעת העם...
ציון | 06-01-2022 14:49
@אהרן, דעת העם לא נחשבת בכל הקשור לפלילים ואל תעלזו בשמחה ותקפצו כמוצאי שלל. כל מעללי נתניהו חשופים לכל ואי אפשר לומר שהוא צדיק תמים שנטפלו אליו. הפרופ' הזה מנותק מהמציאות!
119
פרופ' הנל הוא...
הנדהמת | 06-01-2022 14:24
פרופ' הנל הוא המעלילן ומשתמש בכל האנטריגות וכל העלילות שכביכול שעושים התקשורת וכו. בעיני אתה מעליל על הזולת מה שאתה בעצמך עושה. וחבל שאתה עיוור למעללי הצד השני. אם הייתה מודה בטעיות כל צד אולי הייתי מעריכה אותך.
יה חתיכת...
יוספוס | 12-01-2022 21:35
יה חתיכת חולירע. השופטת המושחתת אסתר חיות אסרה להפגין מול ביתו של הגמד. אבל לא אסרה להפגין בבלפור בעיצומה של הקורונה. הגמד בינתיים לא עבר לבלפור כדי שהמדינה תשפץ את ביתו על חשבון משלם המיסים. כשהוא כבר לא יהיה,יהרסו לו את זה?
את שמעת...
סהר | 06-01-2022 22:01
את שמעת פעם משהו מהשמאל מודה באיזו טעות???? הם צודקים והמדינה שלהם...'אני ואפסי עוד'
תעשי פרצוף...
האמת | 06-01-2022 15:17
תעשי פרצוף של מופתעת! כמו השופטת המושחתת! או שאת בורה גמורה או שאת מושחתת או שניהם יחדיו! אחרת אין הסבר לשטויות שכתבת!
120
מהפכה !!! נגד השמאל...
הפנתרים חוזרים.! | 06-01-2022 15:11
מהפכה !!! נגד השמאל השקרן והבזוי . הורסים כל חלקה טובה במדינת ישראל!!
אדיוט...
שמאלן | 06-01-2022 16:00
אדיוט תחסור לחחור שהגחת ממנו.
121
שופטי ישראל מושחתים...
האמת | 06-01-2022 15:20
שופטי ישראל מושחתים פושעים ורקובים! לכן אינם מוכנים לגוף שיבדוק את הפשעים שלהם ! שופטי ישראל ורשויות החוק הם אויבי העם ורוצחי הדמוקרטיה!
הילה גרסטנר....
יוספוס | 12-01-2022 21:32
הילה גרסטנר. השם הזה מזכיר לכם משהו? זו אותה אחת שהיתה אמורה להיות המבקרת של הפרקליטות ולא היה חסר שהם ישלחו מישהו לרצוח אותה. רק תכתבו את השם הזה בגוגל ותקבלו הכל על מגש זהב משובץ ביהלומים.
122
בפרקליטות ובבגץ חושבים...
גיל גל | 06-01-2022 15:26
בפרקליטות ובבגץ חושבים שכל מה שהם עושים יעבור לסדר היום????? הם טועים טעות מרה!!!! דיכוי היה באושוויץ , לא אצלנו!!!!!!!
אמן מהפה...
זהבה אלעד | 11-01-2022 4:27
אמן מהפה שלך לשמיים. ברוך ה' שקם מי שהוא ואומר את כל האמת, ומציע טיפול באסון הנורא הזה, אנחנו מוכנים להירתם למשימה ביחד עם האיש המלאך הזה. אנא בטובך ד''ר התחל במשימה, וקרא למי שרוצה להירתם לפעול ביחד איתך ועוד רבים יצטרפו לקבוצת המעשה והמטרה. תודה רבה לך. מחכים לתשובתך. העם כולו אלה שהצביעו ליכוד הם מוכנים לצעוד איתך ואני מוכנה לגייס תומכים פעילים.
123
עם כל הכבוד,...
יובל | 06-01-2022 15:35
עם כל הכבוד, כתבי האישום החמורים שהוגשו לבסוף אלו כתבי אישום שעברו דיאטה חמורה. הפרשה, אולי החמורה ביותר, פרשת הצוללות וכלי השיט, כלל לא נחקרה ! כלל לא נבדקה !! זה פשוט לא יעלה על הדעת. ולנאשם יש עוד את העוז לטעון שמחפשים אותי. חוצפה !!!
אנשים לא...
יוספוס | 12-01-2022 21:29
אנשים לא מבינים שהצוללות הן נשק יום הדין מול איראן.
לא חמוד,...
יהודה המכבי | 06-01-2022 17:32
לא חמוד, המימד החמישי הרבה הרבה יותר חמורה, הקלטות שהוטל עליהם צאפ הרבה יותר חמור, והצוללות וכלי השיט נחקרה ונסרקה במסרקות ברזל ולא נמצא בהם רבב, אז תוציא את האצבע שלך מפי הטבעת שלך ותתחיל אולי לנשום בכוחות עצמך, לפי מה שכתב אתה אדיוט או שסתם תמים
124
צודק אבל לא...
אייל צנעני | 06-01-2022 15:40
צודק אבל לא אמיץ תפרו תיקים זה ברור כשמש איש חכם מאוד לא צריך אומץ מי מפחד משמאלנים הזויים לכו לעזאזל
שחצן ...
...... | 06-01-2022 18:21
שחצן
נלך...
שמאלן תימני | 06-01-2022 15:59
נלך לעזאזל אם תחסור לצנעא
125
האדם צודק
יאיר | 06-01-2022 18:49
אבל הוא כתב רק מקצת הדברים. מערכת שלטון ועקיפת החוק מושחתת מהיסוד. מי שמצטרף אליה מהימין מהשמרנות כדי לאזן - עובר תהליך מטאמורפוזה והופך לחלק מהמערכת. הכנסת חייבת לחוקק חוק הקובע שלשום בית משפט אין סמכות להתייחס לחוקי הכנסת והחלטותיה מלבד ציות להם . מי שלא מתאים לו - יראה כמי שהתפטר ללא כל זכויות סוציאליות. הכנסת תבחר השופטים. כל יועץ משפטי הוא עובד ציבור הכפוף למי שממנה אותו ואין לו סמכות לקבוע מצב משפטי ו/או מה חוקי ומה לא. כהונת שופים בעליון תוגבל לשבע שנים. נשיא בית המשפט העליון יהיה שופט עליון שיתחלף כל חודש. בגץ ידון רק בנושאים שבהן היה דן לפני 50 שנה, ואין לו סמכות להרחיב סמכויותיו
126
תיקצוב פעולות הפרקליות והיוה"מ
צפורה | 06-01-2022 18:55
כפי שאגף תקציבים דורש מכל יחידה ממשלתית, גם הפרקליטות והיוהמ חייבים לקבל מראש מסגרת תקציבית מחייבת לכל פעולת חקירה, ולפעול בהתאם לה במסגרת זמן קצוב ולדווח על פעולותיה ונימוקיה בכתב לכנסת וועדותיה. מי שלא יעמוד במשימה - יקנס ויעוף הביתה ללא פנסיה וכדומה. ההחלטה הסופית בנדון תהא של הכנסת או ועדה שתוסמך על ידה בנדון. תקופת צינון חובה של 10 שנים בין תפקיד במערכת עקיפת החוק למערכת המשפט ו/או הכנסת והממשלה
127
משה ברנט סוף...
משה סלם משה גבר אמיתי | 06-01-2022 20:17
משה ברנט סוף סוף קם גבר עים בצים שאומר אמת גבר אמיתי
128
אדם ודוקטור הגון...
ציוני | 06-01-2022 21:21
אדם ודוקטור הגון כל הכבוד על האומץ
129
עוד מטורלל.אלק דוקטור...
ענן שחור | 06-01-2022 22:33
עוד מטורלל.אלק דוקטור ????
למה אתה...
יוספוס | 12-01-2022 21:26
למה אתה מה? דר לפרוקטולוגיה מבית מדרשו של האגזוזן הורביץ?
וואווו. איך הוא...
אריה | 07-01-2022 9:13
וואווו. איך הוא אמר את זה בפשטות- יש פה דיכוי של עם, אנחנו חיים בדיכוי ????????????????
אתה אכן...
כאשר משחיתים את ערוצי המדיה והופכים אותם לערוצי תעמולה צפון קוריאנים, השבר חמור, ואימון העם במערכות האמורות להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, אבד. מסתבר שהתשקורת הפכה מרצון, אלה בצד הסמול, לכלבי ציד בשירות מערכות מושחתות שעבדו בסינרגיה עבריינית. וזדונית. סרוגים תפסיקו לצנזר את דיעות האנשים הפכתם לסניף של צפון קוריאה??? | 07-01-2022 0:53
אתה אכן מדבר יל טרלול, תסתכל על עצמך במראה. איבדת את חוש הביקורת העצמי. עד כדי כך הינדסו לך את התודעה???
130
מי שאומר שלא...
יצחק | 07-01-2022 3:48
מי שאומר שלא תפרו תיקים לביבי כדי להפיל אותו משקר לעצמו סוף סוף קם אדם ואומר את האמת כל הכבוד לך אדון ברנט יישר כוח ירבו כמוך ולכל השונאים את ביבי אני אומר אף אחד לא אוהב שעובדים עליו גם אני לא אבל אתם עובדים על עצמכם וזה גרוע עוד יותר
131
זה שמישהו הוא...
טל | 07-01-2022 8:52
זה שמישהו הוא דוקטור לא הופך אותו לאינטלקטואל. כפי שהוא מעיד דבריו הם הבעה של סנטימנט, רגש, ולא של ניתוח אנליטי . לכל אדם זכות להרגיש מה שהוא מרגיש, וזה יכול לנבוע ממקומות שונים. הפרובוקציה הצליחה לו.
132
איזו היתממות.אבל לא משנה.כדאי שתצפה בסרט המלא
אנה | 07-01-2022 9:36
ואם אתה רוצה קצת להתעשר אינטלקטואלית, צפה ב'שומר סף 104 עם דר רפי ביטון'
133
סוף כל סוף
שימעלה | 07-01-2022 9:39
מישהו שקרע את המסכה מעל העיליתא המתחסדת , תוך החלפת הדמוקרטיה בשלטון אוליגרכי
134
משפט נתניהו
אליהו דבורה הכתבה | 07-01-2022 9:43
דר ברנרד כמה שאתה צודק אני מוריד את הכובע לםניך חבל שהפרקליטות שמולאנים הרסו לנו את המדינה ממש משפט דריפוס
135
איש עם מחשבה...
יוסי | 07-01-2022 9:49
איש עם מחשבה צלולה יושר וכושר אינטלקטואלי כמה רמות מעל האחרים. ירבו כמותך בישראל
136
איש מדהים
עודד | 07-01-2022 11:42
דר משה ברנט מתגלה כאיש מדהים. חכם, מציאותי, צנוע ומעל הכל... אמיץ. הוא קרן אור בתוך חבורת האינטליגנטים שצפינו בהם במפגשם אצל פרופ' אגסי. ברנט משמש כפה לקהל עצום בישראל ולחברי אקדמיה שסותמים פיהם לנוכח העוול שנעשה לנתניהו, אם מתוך צביעות ואם מתוך פחד מה יאמרו חבריהם למילייה. ישר כח לדר ברנט ושירבו כמוך.
137
אמנון דנקנר ע"ה
נתן | 07-01-2022 12:00
דנקנר אחרי אוסלו פרסם כתבה גדולה על בגידת התקשורת והממסד....אז אחרי ה1500 הרוגים אז כל ההגונים התפכחו...מאז פשוט אנשים בתקשורת ובכל האליטה שלא התפכחו ..מאז לא רואים כלום ממטר....והתשובה רק תשובה!
138
הבעיה שנתניהו חדל אישים בעצמו...
נתן | 07-01-2022 12:05
ראו ערך הנגב שטחי סי..הבניה הפרועה אפילו בלוד...דוח בריק...ועוד ועוד האיש ישן בעמידה וזה העונש שלנו ..אוי לי מזה ואוי לי מאלה....
139
הדברים כדורבנות כל...
דן | 07-01-2022 13:16
הדברים כדורבנות כל כך נכונים וצודקים, ואין עוד מה להוסיף עליהם. רק חבל שדר ברנט הוא מיחידי הצדיקים בסדום שקוראים תיגר על מעללי התקשורת והפרקליטות. מי יתן שעקב דברי האיש היקר הזה והעמדת המצב באשר לנתניהו על דיוקם - ישתנה היחס כלפי נתניהו, המשפט נגדו יבוטל והוא ימשיך לכהן כראש ממשלה. שהרי בעת הזו אין מי שישווה לו ויחליף אותו בתור מנהיג ומדינאי מוצלח ומצליח בארץ ובעולם.
140
אני בהלם! מעומקו של בור הנחשים יצאה מרגלית!
ד"ר יוסף פרידמן | 07-01-2022 19:35
איזה אומץ יש לאדם הזה!!! רק שה' ישמור עליו שיצליח במשימתו ויהיה מוגן הוא ומשפחתו וקרוביו. וחפץ ה' בידו יצליח!
אמן שהצדק...
אילנה | 10-01-2022 20:36
אמן שהצדק יצא בה ????
141
אמירתו
הידען | 08-01-2022 13:53
אז אמר. לדעתי ולכאורה צריך תשומי כי קהל מאזיניו בהיקף נמוך. אז אמר. חחחחח
אתה אידיוט...
יוספוס | 12-01-2022 21:21
אתה אידיוט הפרוטה. לצורך מה הוא צריך תשומי? מה זה נותן לו? עוד משכורת?
142
וואו, מים קרים...
אורנה | 09-01-2022 9:52
וואו, מים קרים לנפש עייפה. אשריך.
143
חזק ואמץ ...
לי | 09-01-2022 10:22
חזק ואמץ
144
בנט וסער חשודים...
חושב | 09-01-2022 11:46
בנט וסער חשודים שהיו שותפים לסוד המתוכנן של הדחת נתניהו באמצעות דה לגיטימציה תקשורתית בכסות משפטית כביכול.
145
אליטה שבויה בתוכן ערוצי 11 12 ב13כמו בברית
== | 09-01-2022 19:15
כמו שבתקופת ברית המועצות הקומוניסטית האנשים שצרכו תוכן מטלוויזיה קומוניסטית האמינו לכל מה שנאמר שם ואי אפשר היה לשכנע אותם שזו לא האמת, מה שמוכיח עד כמה אליטה מנותקת מהמציאות. תביאו אליטה ימנית, יש אלפי דוקטורים ופרופסורים מלומדים ומרתקים. הם אלו שצריכים להוביל את מדינת היהודים.
היום שמישהוא...
יוספוס | 12-01-2022 21:18
היום שמישהוא מהאליטה יצא מהארון כימני, הוא חשוב כפגר.לשיטתי,לפחות לתקופה שלטון קצובה, צריך שלטון שיתערב במה שקורה בזכות האליטות ויעמיד אותם במקומם האמיתי.
146
אדם מדהים. אבל היה עצוב להקשיב לאלה שהתייחסו
נעמה | 11-01-2022 15:28
לדבריו.רמה ירודה של חשיבה ועניין.למשל מי שצעק שהוא לא יודע מה קורה במשפט אבל ביבי פושע.זו הרמה.
147
טל אמר זה שמישהו...
זיו | 12-01-2022 9:40
טל אמר זה שמישהו הוא דוקטור לא הופך אותו לאינטלקטואל. כפי שהוא מעיד דבריו הם הבעה של סנטימנט, רגש, ולא של ניתוח אנליטי . לכל אדם זכות להרגיש מה שהוא מרגיש, וזה יכול לנבוע ממקומות שונים. הפרובוקציה הצליחה לו. ואכן הוא גם לא רוצה להתעמת עם אף אחד או לשמוע דעה שונה רק לפנות אל העם ואל הרגש, הוא בכלל כבר מקבל פניות פוליטיות .. דר ודוגל בביבי נ- נדירר - מגיע לגאון טור בעיתון ושעות שידור
ועוד איך....
יוספוס | 12-01-2022 21:20
ועוד איך. רק לשמאלנים מותר להיות נגישים לתקשורת?
148
שמי ששותים את הדם של ביבי כל הזמן - יזכרו
אוראור זהבי | 12-01-2022 22:50
דבר אחד: יום יבוא - והם ישלמו על כך!
149
עלילת נתניהו,יפה,כך היא...
בוזגלו אברהם יוסף | 12-01-2022 23:54
עלילת נתניהו,יפה,כך היא תרשם בדברי הימים לדראון עולם למגינת ליבם של המיסדים
150
וואהו אין מה להוסיף,...
ישראלי | 15-01-2022 15:47
וואהו אין מה להוסיף, הבן אדם תותח! נעשתה כאן הפיכה
151
ניצה ! ערוץ 14 מתועב ? את מתועבת !
פנחס | 19-07-2022 10:15
ניצה (שהגיבה בהרצאה של יואלה הר שפי להרצאה של משה ברנט ) וטענה : הנה אני ספרדיה לא אשכנזיה : אשכנזיות היא לא מוצא ! היא עמדה תרבותית חברתית ומעמדית . את אשכנזיה לעליא ולעילא בדרך מחשבתך ץ ולדעתי את חוטאת פי כמה וכמה במה שאת מאשימה את דוד אמסלם , מירי רגב , ... הם אומרים מה שהם חושבים מבלי לעטוף זאת במילים גבוהות .את מקללת ( בתחפושת אינטלקטואלית ) את ערוץ 14 ומניח כל מי שלא מזדהה איתך . מעדיף גם וכנה מאשר צבוע ומתנשא . דברייך הם תת-רמה לעומת דבריו הכנים של דודי אמסלם . באבון שקוף עדיף מצבוע מחופש !
152
פשוט הפיכה שלטונית...
דניאל סלע | 10-10-2022 21:08
פשוט הפיכה שלטונית על יד אנרכיסטים מתוסכלים
153
עלילות
עמיחי | 14-11-2022 10:07
דר ברנט - אתה אומר שאתה לא הולך לדיון עם מעלילי עלילות .רק שזו דרך לחמוק מדיון .אם לא יתבררו בפומבי הטענות מכאן ומכאן , אי אפשר יהיה להגיע אל חקר האמת . ברור שגם כאשר יישמעו טיעוני שני הצדדים , אין ביטחון שהאמת תיחשף. אבל אחזיק הפעם בשיטתך . כיוון שבעיני אתה מעליל עלילות - לא אכנס עמך לדיון בנושא עצמו. ודי חבל לי כי ספרך האיר לי לפחות שתי פינות תמוהות ועל כך תודתי.
154
ביבי על מקל
משה לקקקני | 24-01-2023 14:36
קוד מסובך לפיצוח