מחבלים ירו אש מקלעים מרצועת עזה, אין נפגעים - סרוגים

מחבלים ירו אש מקלעים מרצועת עזה, אין נפגעים

בצה"ל אישרו כי מחבלים ירו אש מקלעים מרצועת עזה לעבר ישראל, וכתוצאה הופעלה התרעה בשטח פתוח. אין נפגעים באירוע ולא דווח על נזק. זו התקרית השלישית בגזרת עזה שנרשמת בשבוע האחרון

author-image
מחבלים ירו אש מקלעים מרצועת עזה, אין נפגעים
  גדר רצועת עזה, ארכיון (צילום: חסן ג'די\פלאש 90)

דובר צה"ל אישר כי מספר פעילי טרור ירו היום (שני) אש מקלעים מרצועת עזה לעבר ישראל. אין נפגעים באירוע ולא דווח על נזק. מצה"ל נמסר כי "מוקדם יותר היום, הופעלה התרעה ביישומון בשטח פתוח בלבד כתוצאה מירי שאינו רקטי מדרום רצועת עזה לשטח ישראל".

מדובר בתקרית השלישית שנרשמת בגזרת עזה בשבוע האחרון. ביום רביעי התקבל דיווח על אירוע ירי בסמוך לגדר בצפון רצועת עזה, במסגרתו אזרח ישראלי נפצע באורח קל. בתגובה לכך טנקים של צה"ל תקפו עמדות צבאיות של חמאס בצפון הרצועה.

עוד באותו נושא

בתגובה לירי על גוש דן: צה"ל תקף ברצועת עזה

בסוף השבוע נרשמה תקרית נוספת, כאשר זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לים התיכון אשר נפלו מול חופי גוש דן. לפי ההודעה של דובר צה"ל, בהתאם למדיניות של הצבא לא הופעלה התרעה ולא בוצעו יירוטים.

יום לאחר מכן,  מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של חמאס ברצועת עזה כתגובה לירי. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון הטרור בגבול הרצועה.

מדובר צה"ל נמסר כי "היקף היעדים וסוג המטרות הותקפו בתגובה לירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לחופי הים התיכון, מערבית לגוש דן. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה והוא נושא בהשלכות לפעולות הטרור מהרצועה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו