ספיישל קשת והדס מסכמות: כל מה שהיה ב-2021 | צפו - סרוגים

ספיישל קשת והדס מסכמות: כל מה שהיה ב-2021 | צפו

הכוכבים הסרוגים שריגשו אותנו, והישראלים שעשו אותנו גאים עם הישגים מעבר לים: קשת והדס בספיישל סיכום 2021 חגיגי במיוחד, צפו:

ספיישל קשת והדס מסכמות: כל מה שהיה ב-2021 | צפו
  (צילום: סרוגים)

תום השנה הלועזית היא הזדמנות מצוינת לספיישל חגיגי, בו נסכם את כל אירועי התרבות הגדולים של 2021. איזה הצלחות מעבר לים גרמו לנו להיות גאים? ומה היו האירועים המרגשים ביותר במגזר?

צפו בקשת והדס מסכמות את 2021:

2021 נפתחה בקירוב לבבות מרגש, עם יציאת השיר "בצורת" של אביב גפן ואברהם פריד. מאז אביב דיבר הרבה על ההתקרבות שלו ליהדות, וריגש אותנו לא פעם.

באולימפיאדת טוקיו לינוי אשרם, אבישג סמברג, ארטיום דולגופיאט ונבחרת ישראל בג'ודו הביאו לנו מדליות והרבה גאווה.

עוד אחד שהגיע להישג מרשים, הוא ישי ריבו, שהשיר "סיבת הסיבות" היה השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו ב2021, הישג מכובד ומרגש מאוד.

עוד זמרים עם הישגים מרשימים: נועה קירל ונטע ברזילי הוחתמו בסוכנויות יוקרתיות בחו"ל.

אחרי שנים של עגינות וציפיה, שולי רנד התחתן עם אשת הטלוויזיה צופית גרנט.

הסדרה הישראלית טהרן של כאן 11 זכתה בפרס האמי הבינלאומי בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר. ליאור רז, ואבי יששכרוף, עשו השנה היסטוריה כשהיו המפיקים הישראלים הראשונים שיצרו סדרה לענקית הסטרימינג נטפליקס.

עוד ישראלית שהסבה לנו המון גאווה היא שירה האס ששיחקה את התפקיד הראשי בסדרה "המורדת", שעליו הייתה מועמדת לפרס האמי לשחקנית הטובה ביותר, הישראלית הראשונה אי פעם שהייתה מועמדת בקטגוריה הזו.

אם כבר מדברים על הוליווד, אי אפשר שלא להזכיר את גל גדות, הוונדר וומן הישראלית שלנו שגם השנה הסבה לנו גאווה רבה כשהסרט וונדרוומן 1948 יצא לאוויר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו