נטפליקס: הסדרה הישראלית "אזהרת מסע" שוברת שיאים - סרוגים

נטפליקס: הסדרה הישראלית "אזהרת מסע" שוברת שיאים

הישג מטורף: סדרת הדרמה "אזהרת מסע" עלתה לאוויר בשירותי נטפליקס ותוך פחות משבוע התמקמה במקום הרביעי הנצפית ביותר בעולם עם 20 מיליון צפיות, בצמוד לסדרה "בית הנייר"

author-image
נטפליקס: הסדרה הישראלית "אזהרת מסע" שוברת שיאים
  (צילום: אוהד רומנו)

גאווה ישראלית-סדרת הדרמה של HOT ״אזהרת מסע״ (The girl from Oslo) עלתה השבוע בנטפליקס ותוך ימים בודדים הפכה להיות הסדרה הרביעית הכי נצפית בנטפליקס בעולם אחרי העונה החדשה של ״בית הנייר״, עם 20 מיליון שעות צפייה רק בשבוע הראשון להשקתה.

"אזהרת מסע" נמצאת בטופ 10 בנטפליקס ב 36 מדינות בעולם ביניהן: ארצות הברית, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ועד. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בHOT והיא ממוקמת במקום ה2 בצפייה בשנת 2021 ובנורבגיה שברה את שיאי הצפייה בtv2 שם שודרה במקביל.

עמוס תמם מגיב לשיא ההיסטורי:

 

״אזהרת מסע״ הנה סדרת דרמת מתח פוליטית בשיתוף פעולה ראשון בישראל בין HOT עם  Netflix וגוף השידור הנורווגי TV2 . במרכזה סיפור חטיפתם של שלושה צעירים, שניים ישראלים ואחת נורווגית, בסיני על ידי ארגון דאעש. סיפור החטיפה, האולטימטום של החוטפים, הזמן שהולך ואוזל, מניעים את עלילת המתח לצד סודות ושקרים משפחתיים של הורי החטופים המשתפים פעולה למען הצלת ילדיהם כנגד כל הסיכויים.

(צילום: אוהד רומנו)

משתתפים: עמוס תמם, רותם אבוהב, ורד פלדמן, גיל פרנק, דניאל ליטמן, שאדי מרעי ("הנערים"), ראידה אדון ונוספים לצד שחקנים נורווגים.

בישראל היא תעלה בנטפליקס ב8.1.22.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האמינות בסדרה שואפת...
חיים | 09-01-2022 19:53
האמינות בסדרה שואפת לאפס. פשוט לראות ולא להאמין שישראלים כאן שחיים בארץ ומכירים את הסביבה ושהעבודה שלהם היא להפיק סרטים, לא מצליחים להוציא תסריט עם אמינות בסיסית? לא מצליח להבין.. או שההפקה הנורווגית מכתיבה שם דברים או שלא יודע מה..