מצלמת סרוגים תיעדה אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת במסדרונות הכנסת את ח"כ ישראל כץ ואת מרכז האופוזיציה יריב לוין בדיון ארוך על הליכודניקים החדשים.
ראש ישיבת ההסדר: תומך ברפורמת הגיור של כהנא
כזכור, נתניהו ולוין הגיעו שבוע שעבר לבית הדין של תנועת הליכוד כדי לערער על החלטתם ולהוציא במיידי את הקבוצה המכונה "הליכודניקים החדשים" בטענה כי הם אנשי שמאל שמחבלים בתנועת הליכוד מבפנים.
ברקע סוגיית הליכודניקים החדשים, נתניהו תקף את ישראל כץ על כך שהוא משתף פעולה עם אותה קבוצה בכדי לקושש קולות בפריימריז.

בשיחה שפרטיה הגיעו לידי סרוגים, נשמע כץ ממש מנסה לשכנע את לוין לנקוט בגישה פייסנית כלפיי קבוצת "הליכודניקים החדשים".
לוין: צריך להוציא את כל הקבוצה הזאת, להוציא להם מכתבים ישראל
כץ: צריך כלל, צריך מדיניות
לוין: תעשה לי טובה, איזה כלל, כל מי שהתפקד תחת הדגל הזה צריך לצאת, אם הם רוצים שיתפקדו מחדש.
לוין: אני לא רוצה שיהיה לנו אנשי שמאל בתוך התנועה
כץ: אבל צריך תהליך
לוין: יהיה תהליך ואם בסופו יישארו 2,000 איש אני חי עם זה, אבל צריך להתחיל את התהליך מהר
כאמור, במהלך השיחה נשמע לוין ממש כועס על הרצון של כץ לנקוט בגישה סלחנית כלפי קבוצת הליכודניקים החדשים, וכן לוין תקף את החלטתו של כץ להקים ועדה שתבחן את הנאמנות של אותה קבוצה.






תגובות
כץ צודק כץ צודק - צריך תהליך מסודר ומאושר. לא רק לעשות מה שנהנתניהו אומר לעשות ועדת לקלקניו מהדהדת אחריו
א אתה מהשמאל בגלל זה אתה תומך בישראל כץ
מי שלא אומר אמן לביבי, אז ישר הוא שמואל, הזוי. אין יותר ליכוד יש רק ביבי מי שלא מתיישר, זורקים אותו. בושה
אתה מהביבעסטים חסרי המוח,כל מי שלא נאשם בשוחד הוא שמאל.אומרים ''אין שכל אין דאגות''
עוד לפני כן מזה שנים הליכוד מלא ב'חברי ליכוד' מהציונות הדתית שלא מצביעים ליכוד אבל התפקדו לליכוד ומכפילים כוחם ע'י השפעה בתוך הליכוד ובכלל, מצביעים למפלגה סרוגה...
אם כץ נותן לזה יד שילך כמה אהבתי אותו אבל אחרי סער צריך ללמוד לקח