חדשות

עימות חריף: "אם זה היה להט"בים זה היה בסדר?"

עימות חריף בין ח"כ וולדיגר לטופורובסקי ברקע דבריו שקרא לאופוזיציה "חולי נפש". וולדיגר: "תתבייש לך שבחרת לבזות את מתמודדי הנפש", טופורובסקי: "תתביישי את עושה מזה הון פוליטי"

מיכל וולדיגר
מיכל וולדיגר | צילום: צילום: דוברות הכנסת -נועם מושקוביץ

לאחר שטופורובסקי כינה את חברי האופוזיציה בוועדת הכנסת: "חולי נפש", ח"כ מיכל וולדיגר תקפה בחריפות את חברי הכנסת טופורובסקי וגינזבורג שלא נשארו חייבים.

וולדיגר: תתבייש לך שבשביל לבזות ולהנמיך את האופוזיציה החלטת לבזות חצי מיליון מתמודדי נפש ולכנות אותנו "חולי נפש"

טופורובסקי: תתביישי את, את עושה הון פוליטי מהנושא הזה, תתביישי לך, אתם מוזמנים לזמן אותי לועדת האתיקה לדיון בנושא"

מ"מ יו"ר הועדה איתן גינזבורג: "לא היה צריך להגיד את זה, גם בעידנא דריתחא"

וולדיגר: למה אם זה היה הומואים אז זה לא בסדר ומתמודדי נפש זה בסדר? לכם מותר הכל"

גינזבורג: "אמרתי שזה לא בסדר די עם הפופוליזם"

צפו:

WhatsApp Video 2021-12-27 at 18.07.24
WhatsApp Video 2021-12-27 at 18.07.24| צילום: צילום: דוברות הכנסת

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
6
יעל
27.12.21

צודקת וולדיגר, למה חולי נפש צריכים להתבזות?? .

5
אזרחית
27.12.21

איזה ממשלה מגעילה.... קואליציה שמרשה לעצמה הכול.... נמאסתם.

4
מ
28.12.21

טופורובסקי ילד כאפות מגעיל טפו עלייך