חדשות

שימוש בנייד ושכרות: חולקו למעלה מ-3,000 דו"חות

שוטרי אגף התנועה במשטרת ישראל רשמו במהלך סוף השבוע האחרון למעלה מ-3,000 דו"חות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש ברחבי הארץ

שימוש בנייד ושכרות: חולקו למעלה מ-3,000 דו"חות
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי אגף התנועה, רשמו במהלך סוף השבוע 3,182 דו"חות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש ברחבי הארץ. להלן פירוט חלק מהעבירות שנאכפו:

???? 734 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם.

???? 411 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה עבירה חמורה ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה.

???? 158 דוחות נרשמו לנהגי רכב כבד שביצעו עבירות תנועה או שברכבם התגלו ליקויי בטיחות ותקינות.

אילוסטרציה (דוברות המשטרה)

???? 60 דוחות נרשמו כנגד רוכבי דו-גלגלי.

???? 60 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים.

???? 133 רישיונות נהיגה נפסלו למשך 30 ימים לנהגים שביצעו עבירות חמורות.

???? 83 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת בדגש לצירי תנועה בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגיים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות