שיפור במצבה של הילדה שהורדמה עקב שפעת - סרוגים

שיפור במצבה של הילדה שהורדמה עקב שפעת

3 ימים לאחר שאושפזה בשל סיבוכי שפעת, בבית החולים מאיר עדכנו כי חל שיפור במצבה של הילדה בת ה-8 שהגיעה למקום עם בצקת בדרכי הנשימה. היא נגמלה מהנשמה, ומצבה מוגדר כעת כבינוני ויציב

שיפור במצבה של הילדה שהורדמה עקב שפעת
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

בית חולים מאיר בכפר סבא עדכן הערב (מוצ"ש) כי חל שיפור במצבה של הילדה בת השמונה שאושפזה לאחר שנדבקה בשפעת, ובעקבות זאת הורדמה והונשמה. לפי הודעת המרכז הרפואי, הילדה נגמלה מהנשמה אך נותרה מורדמת, והיא כעת מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים כשמצבה מוגדר כעת בינוני ויציב.

עוד באותו נושא

משרד הבריאות מזהיר: עלייה בתחלואת השפעת

כזכור, ביום רביעי האחרון דווח כי ילדה בת 8 מאזור השרון הובהלה למיון ילדים בבית החולים מאיר בכפר סבא, זאת לאחר שסבלה מחוסר בחמצן ומקשיי נשימה קשים עקב סיבוכים של מחלת השפעת. לפי הודעת מד"א, הילדה סבלה מחום גבוה במשך יומיים והתעוררה הבוקר עם קושי נשימתי כבד בשל בצקת חצורה בדרכי הנשימה. בני משפחתה החלו מיד בביצוע הנשמה ופעולות מצילות חיים – עד שלבסוף היא פונתה לבית החולים בסיוע מד"א.

עם הגעתה למיון, הילדה  לחדר החייאה והחלה לקבל טיפול תומך. בהמשך היא הועברה לחדר ניתוח ובשיתוף צוות א.א.ג ילדים והרדמה ילדים, שם היא נותרה מורדמת ומונשמת.

ד"ר דגנית אדם-כהן, מנהלת יחידת טיפול נמרץ ילדים במרכז רפואי מאיר, אמרה כי "מדובר במקרה חמור של דלקת דרכי הנשימה, על רקע מחלה ויראלית. יש לשבח את בני משפחתה של הילדה, שלא איבדו עשתונות והחלו בטיפול באופן מיידי כולל הזעקה של סיוע רפואי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו