כאן 11 ממשיכים להביא את האמת הלא פשוטה למסך | משפחה בהסעה - סרוגים

כאן 11 ממשיכים להביא את האמת הלא פשוטה למסך | משפחה בהסעה

אחרי ההצלחה הכבירה של "טיפול זוגי", כאן 11 ממשיכים לטפל בנושאים עדינים ומורכבים על המסך. קבלו את "משפחה בהסעה" שחוזרת בעונה חדשה, והפעם בלי מעצורים

author-image
כאן 11 ממשיכים להביא את האמת הלא פשוטה למסך | משפחה בהסעה
  (צילום: באדיבות כאן 11)

"משפחה בהסעה", הסדרה המשפחתית של כאן 11 העוסקת ביחסים המורכבים של הורים וילדיהם, חוזרת למסכי הטלוויזיה בעונה שניה.

להביא כנות למסך

זו לא הפעם הראשונה שכאן 11 מביאים לשיח מול המצלמה את החלקים היותר מורכבים של החיים. הסדרה "טיפול זוגי" שבה מצולמים זוגות שעוברים טיפול פסיכולוגי משותף על מנת להתגבר על קשיים בזוגיות, מכה גלים ברשתות החברתיות, כשלא מעט מהצופים מזדהים עם מה שהם רואים על המסך, או מדברים על כמה שהסיטואציה לא פשוטה לצפיה.

מתוך "משפחה בהסעה" (צילום: באדיבות כאן 11)

גם בסדרה "משפחה בהסעה" לא מפחדים לגעת בנושאים לא פשוטים, כשהפורמט של התוכנית הוא שהורה נוסע עם ילדו המתבגר ברכב המשפחתי למקומות אליהם ההורה מסיע את הילד בשוטף, ובדרך הם משוחחים על נושאים עדינים.

בין העניינים המדוברים בתוכנית: תרבות שתיית האלכוהול, גיוס לצה"ל, דימוי גוף, שאיפות לעתיד, זהות, אהבה, אלימות פיזית ובריונות ברשת, אידאל היופי ועוד.

כל פרק מלווה כארבע משפחות ובמרכזו יעמוד נושא אחר שמעסיק את בני הנוער הישראליים. בסך הכל משתתפים בתוכנית 30 זוגות של הורים וילדים, שיתרכזו ל-8 פרקים.

"משפחה בהסעה" מבוססת על הפורמט TEEN TAXI של רשת BBC. הסדרה מלווה בקרינות של השחקן והמוזיקאי מאור כהן.

__________________________

"משפחה בהסעה" תשודר החל מה-10 בינואר, בימי שני, בשעה 21:45 בכאן 11.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ילדים אומללים והורים לא חכמים
צפיתי ונחרדתי | 11-01-2022 9:51
ראיתי אתמול בפרק ששודר על תדמית הגוף הרבה בנות (ובן) אומללים ואמהות טפשות ואבא לא חכם. מאוד מייצג את מה שקורה עם הנוער היום. ההורים עסוקים בקריירה, הילדים לבד בבית, אוכלים את עצמם מקנאה (עוקבים עאלק) בבני גילם ומשפיענים שונים. בטוחים שרק יופי ולייקים יהפכו אותם למאושרים. לא מרגישים אהובים ומוערכים כמו שהם על ידי הוריהם ומפה שורש הבעיה. הכינו את החסכונות של כל מה שהרווחתם לטיפולים פסיכולוגים/ פסיכיאטרים/ דיאטנים ועוד ועוד. ולכל מי שמתלבט מה ללמוד- לכו לתחום הטיפול והייעוץ- לא תחסר לכם עבודה ב 50 השנים הבאות.