חדשות טלוויזיה

הפרופ' מכה שנית: "גל 5? לא היה בכלל גל ראשון"

פרופ' יורם לס ניהל ויכוח ער עם בן ואריה ואמר כי לא היה גל ראשון לקורונה, וגם טען כי: "כולם יידבקו באומיקרון - הדבקה היא לא תחלואה". האזינו

הפרופ' מכה שנית: "גל 5? לא היה בכלל גל ראשון"
צילום: (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)

פרופ' יורם לס, אחד הקולות הבולטים נגד התנהלות המדינה מול נגיף קורונה, התייחס להתפשטות זן ה'אומיקרון' ואמר כי מדובר ב"כלום-מיקרון".

בראיון לרדיו 103FM, לס המשיך לדבוק בעמדתו עוד מהגלים הראשונים, ואמר כי ממשלת ישראל זורעת פאניקה בקרב אזרחיה: "אנחנו לא נמצאים בקץ האנושות למרות שהקבינט מחזיר אותנו שנתיים אחורה".

לס תקף גם את ההחלטה להתחיל לחסן פעם הרביעית ואמר: "רצים לחסן בפעם הרביעית, תחשוב על מה מדובר, אובדן אמון בחיסון השלישי".

בנט חיסון רביעי אומיקרון
בנט חיסון רביעי אומיקרון| צילום: בנט על חיסון רביעי (צילום: בנצי רובין)

לס המשיך ואמר: "מדברים על גל חמישי? לא היה בכלל גל ראשון. הייתה פאניקה אדירה". לאחר מכן אמר: "כולם יידבקו באומיקרון כמו בנגיפי החורף האחרים. הדבקה זה לא תחלואה. אדם שנדבק הוא לא חולה. כבר ברגע זה יש עשרות אלפים שנדבקו באומיקרון. אף אחד לא יודע את זה, אף אחד לא בדק אותם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
6
Aladdin
23.12.21

מסתבר שביבי הנוכל עבד עלינו מסתבר שביבי הנוכל עבד עלינו

5
מיכל
23.12.21

כלום מיקרון האומיקרון בתגובה: אני תובע אותו על השפלתי הפומבית.

4
נחי
23.12.21

מי עשה אותו רופא?

1
Aladdin
23.12.21

הרבה שנות לימוד ומחקר מדעי עשו ארותו רופא הרבה שנות לימוד ומחקר מדעי עשו ארותו רופא

2
נעמי
27.12.21

הוא לא רופא. הוא מדען