פרופ' יורם לס, אחד הקולות הבולטים נגד התנהלות המדינה מול נגיף קורונה, התייחס להתפשטות זן ה'אומיקרון' ואמר כי מדובר ב"כלום-מיקרון".

בראיון לרדיו 103FM, לס המשיך לדבוק בעמדתו עוד מהגלים הראשונים, ואמר כי ממשלת ישראל זורעת פאניקה בקרב אזרחיה: "אנחנו לא נמצאים בקץ האנושות למרות שהקבינט מחזיר אותנו שנתיים אחורה".
לס תקף גם את ההחלטה להתחיל לחסן פעם הרביעית ואמר: "רצים לחסן בפעם הרביעית, תחשוב על מה מדובר, אובדן אמון בחיסון השלישי".

לס המשיך ואמר: "מדברים על גל חמישי? לא היה בכלל גל ראשון. הייתה פאניקה אדירה". לאחר מכן אמר: "כולם יידבקו באומיקרון כמו בנגיפי החורף האחרים. הדבקה זה לא תחלואה. אדם שנדבק הוא לא חולה. כבר ברגע זה יש עשרות אלפים שנדבקו באומיקרון. אף אחד לא יודע את זה, אף אחד לא בדק אותם".





תגובות
מסתבר שביבי הנוכל עבד עלינו מסתבר שביבי הנוכל עבד עלינו
כלום מיקרון האומיקרון בתגובה: אני תובע אותו על השפלתי הפומבית.
מי עשה אותו רופא?
הרבה שנות לימוד ומחקר מדעי עשו ארותו רופא הרבה שנות לימוד ומחקר מדעי עשו ארותו רופא
הוא לא רופא. הוא מדען