אחרי 15 שנה: אדלשטיין מקים מחדש את השדולה - סרוגים
מבזק

אחרי 15 שנה: אדלשטיין מקים מחדש את השדולה

ח"כ יולי אדלשטיין הגיש היום את מסמכי פתיחתה מחדש של שדולת "חומש תחילה", שהוקמה על ידו לראשונה לאחר ההתנתקות. עשרות חברי כנסת כבר חתמו

אחרי 15 שנה: אדלשטיין מקים מחדש את השדולה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

על רקע חוסר יכולתה למנוע את ההשתלטות על שטחי יו"ש וכיבושו המעשי של הנגב על ידי הפלסטינים, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) הגיש היום (רביעי) את מסמכי פתיחתה מחדש של שדולת "חומש תחילה", שהוקמה על ידיו לראשונה לאחר ההתנתקות.

על הקמתה של השדולה חתמו כבר עשרות רבות של חברי כנסת מהאופוזיציה והקואליציה גם יחד.

עוד באותו נושא

אטימות שיא: ראש ישיבת חומש עוכב לחקירה


18

ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) הגיש היום (רביעי) את מסמכי פתיחתה מחדש של שדולת "חומש תחילה", שהוקמה על ידיו לראשונה לאחר ההתנתקות

כזכור אדלשטיין ייסד את 'מורדי הליכוד', 17 הח"כים שהצביעו נגד תכנית ההתנתקות. "היום כולם כבר רואים את תוצאותיה העגומות של ההתנתקות. תוכנית ההתנתקות גרמה לכך שישובים יהודיים פונו ללא כל הישג מדיני או צבאי-טקטי, והתוכנית נכשלה כישלון חרוץ וגרמה לנזקים אדירים למדינת ישראל." אומר אדלשטיין.

נזכיר כי בכנסת ה-20 הועלתה הצעת חוק לביטול תכנית ההתנתקות בצפון השומרון, אך היא טורפדה בידי נתניהו, 13 פעמים לפחות. בשבוע האחרון, אחרי הפיגוע הרצחני בחומש, חסם הצבא את גביש הגישה לישוב בצפון השומרון ומונע כניסה של תלמידי ישיבת חומש, ששוהים במקום כ-15 שנה.

עוד באותו נושא

נתניהו הטיל וטו בפעם ה-2; חוק ההתנתקות נדחה

ח"כ אדלשטיין: "כדי למנוע את ההתנתקות הבאה ואת איבוד שטחי יו"ש והנגב הקמתי את שדולת "חומש תחילה", אשר מטרתה היא חידוש ההתיישבות היהודית בצפון השומרון והקמתם מחדש של הישובים שכבר פונו. רק כך נוכל לעצור את תכניות הפינוי הבאות, שאין ספק שכבר מתוכננות על ידי הממשלה הנוכחית. אוביל את כח הנגד שיעצור את הנזקים הבלתי הפיכים שהממשלה הזו מבצעת מידי יום. אסור לתת פתח לחזרתו של חוק ההתנתקות"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו