לית אתר פנוי ממך: הרמב"ם היומי כמו שלא הכרתם - סרוגים

לית אתר פנוי ממך: הרמב"ם היומי כמו שלא הכרתם

לרגל עשור של לימוד עולה אתר חדש של פרויקט הרמב"ם היומי, שמכיל בתוכו בשורה גדולה לאוהבי התורה בישראל. זהו לא עוד אתר, אלא כמעט בית מדרש וירטואלי וספרייה מקוונת בו זמנית

author-image
לית אתר פנוי ממך: הרמב"ם היומי כמו שלא הכרתם
  (צילום: הרמב"ם היומי)

מעטים הלומדים הרציניים שלא מודעים לקיומו של הרמב"ם היומי. זהו אחד מן הפרויקטים הוותיקים ורציניים יותר שקיים כבר עשר שנים, ובכל יום ויום מנגיש את הלימוד למעגלים רחבים. תחת קורת הגג של הרמב"ם היומי מתקיימות תוכניות לנשים, גברים, נערים ונערות והכל בהתאמה למירוץ החיים התובעני.

עוד באותו נושא

בואו להבין: איך העתיד וההלכה מסתדרים ביניהם?

לרגל עשור של לימוד עולה אתר חדש של הפרויקט שמכיל בתוכו בשורה גדולה לאוהבי התורה בישראל. זהו לא עוד אתר אלא כמעט בית מדרש וירטואלי וספרייה מקוונת בו זמנית. הוא עמוס בתוכן, מאמרים וסיפורים, בעושר שלא נראה כמותו גם באתרים הידועים ביותר בתחום.

להרשמה לחצו כאן

בין האפשרויות שבאתר ניתן באמצעות מילות חיפוש בודדות להגיע אל תיאור המצוות, ביאורים מחכימים, ואף קטעי אמונה ומחשבה שנכתבו בהקשר של המצווה המדוברת. בעיקר קורצים לקוראים הם הקומיקסים שנועדו להנגיש את כל אחת מהמצוות אף לילדי היסודי ולאפשר גם להם להתחבר ללימוד בהתאם לרמתם ולגילם. משקלם של עשר שנים של כתיבה ויצירה בעקבות כל קטע ומצווה ניכרים בכל פיקסל באתר, והם נגישים באמצעות אפליקציה מותאמת, מגזין, ספרי לימוד וסרטונים בנימה אישית ומקרבת את הנושאים לחיי היומיום.

(צילום: הרמב"ם היומי)

עוד באותו נושא

בעזרת הרמב"ם: כך אפשר ללמוד עכשיו את העתיד

ספריו של הרמב"ם הם מעמודי התווך של היהדות הן בפסיקה והן במחשבה ובהגות. לא לחינם נאמר ממשה עד משה לא קם כמשה. עתה כל הטוב הזה זמין יותר מתמיד, ומבשר לימוד מתוחכם יותר וזמין יותר המתאים למאה ה-21. אוצר הלימוד הזה רק ממתין ללומד או הלומדת המעוניינים לשלב תורה ועבודה, קצת עולם הבא וקצת עולם הזה ולדאוג לזמן איכות תורני גם בסתם יום עבודה רגיל.

להרשמה לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו