חדשות

גן החיות מבהיר: לא הייתה כל דליפה

באקווריום ישראל מבהירים כי בניגוד לדיווחים המוקדמים יותר, לא הייתה כל דליפה במקום, ואין נפגעים. מדובר היה בחיטוי שגרתי שגרם לריח כלור

גן החיות מבהיר: לא הייתה כל דליפה
צילום: (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

מאקווריום ישראל מבהירים כי לא הייתה שום דליפה ואין כלל נפגעים, בניגוד לדיווח הקודם על דליפת חומרים מסוכנים במקום. הם מבהירים כי במהלך תהליך חיטוי שגרתי באקווריום ישראל, הורגש ריח של כלור באוויר. הדבר עורר חשש לדליפה, ועל מנת לנקוט במשנה זהירות פונה הקהל וצוות העובדים מיידית, נערכה סריקה במבנה נפתחו מנהרות האוורור והעניין דווח מיידית לגורמי החירום.

לאחר בדיקה התברר שמקור הריח שהורגש הוא ממהילת שני חומרים וכי לא הייתה כלל דליפה. אין נפגעים והאקווריום נערך לחזרה לשגרה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות