אמש (ראשון) התקיים קונצרט הגאלה השנתי של עמותת שלוה מתקיים הערב בניצוחו של גיל שוחט, בליווי תזמורת סימפונט רעננה.
הזמרת האהובה, שירי מימון, התארחה בקונצרט שלוה וביצעה ביחד עם להקה שלוה את הלהיט שלה ״נשימה״.
צפו בביצוע המשותף:

WhatsApp Video 2021-12-19 at 23.25.31| צילום: (באדיבות: ארגון שלוה)
בנוסף, שירי מימון הצטרפה לחברי הלהקה וביצעה את השיר 'הללויה':

WhatsApp Video 2021-12-19 at 22.22.34| צילום: (באדיבות: ארגון שלוה)





תגובות
מרגש ומסקרן מסקרן ומרגש בו זמנית!