מוזיקה

להקת שלוה ושירי מימון בביצוע משותף

הזמרת האהובה, שירי מימון, הגיעה לערב הגאלה השנתי של עמותת שלוה על מנת לתמוך בעמותה, היא ביצעה עם חברי להקת שלוה את הלהיט שלה: "נשימה"

להקת שלוה ושירי מימון בביצוע משותף
צילום: (צילום מסך מshalvaband)

אמש (ראשון) התקיים קונצרט הגאלה השנתי של עמותת שלוה מתקיים הערב בניצוחו של גיל שוחט, בליווי תזמורת סימפונט רעננה.

הזמרת האהובה, שירי מימון, התארחה בקונצרט שלוה וביצעה ביחד עם להקה שלוה את הלהיט שלה ״נשימה״.

צפו בביצוע המשותף:

WhatsApp Video 2021-12-19 at 23.25.31
WhatsApp Video 2021-12-19 at 23.25.31| צילום: (באדיבות: ארגון שלוה)

בנוסף, שירי מימון הצטרפה לחברי הלהקה וביצעה את השיר 'הללויה':

WhatsApp Video 2021-12-19 at 22.22.34
WhatsApp Video 2021-12-19 at 22.22.34| צילום: (באדיבות: ארגון שלוה)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
קשיר
21.12.21

מרגש ומסקרן מסקרן ומרגש בו זמנית!