חדשות ספורט

גאווה ישראלית: אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית זהב

אלופה אמיתית: השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית זהב באליפות העולם בפעם השנייה. בנוסף גורבנקו קבעה שיא ישראלי חדש בקטגוריית 100 מטרים מעורב

גאווה ישראלית: אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית זהב
צילום: (צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)

הישג מרשים באליפות העולם: השחיינית הישראלית, אנסטסיה גורבנקו, זכתה במדליית זהב נוספת באליפות העולם, בבריכות קצרות, בשחייה והפעם ב-100 מטרים מעורב.

מלבד הזכייה במדליית זהב, השחיינית בת ה-18 קבעה שיא ישראלי חדש בזמן של 57.80 שניות.

אתמול (שבת) גורבנקו ניצחה בגמר המחשה ל-50 מטר.

כזכור, באולימפיאדת טוקיו 2020, גורבנקו העפילה הבוקר לגמר ה-100 מטר גב בתוצאה מדהימה של 59.30 שניות בחצי הגמר ושברה עם תוצאה זו שיא ישראלי. ואם זה לא מספיק, גורבנקו היא האישה הישראלית הראשונה שהגיעה להישג כזה.אליפו

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
יופי
19.12.21

הכל בזכות שלא פחדה לחלל שבת! התחרתה בגאון ובאה על שכרה! היתה יכולה להשחית את זמנה באכילת חמין, אבל בחרה לשחות והביאה כבוד!

1
חי
19.12.21

@חי על פי השם שלה סביר מאוד להניח שהיא לא יהודיה ממילה מותר לה לחלל שבת ואסור לה לאכול חמין.

4
דוד טוייג
19.12.21

אם היה מתחרה איתה טרנסג'נדר/ית היא היתה יכולה לנשק לשלום את המדליה ולעמוד אחרונה בפודיום, אם בכלל

3
רינה
20.12.21

האם הבחורה הזו יהודיה היא ישראלית אבל אולי לא יהודיה כמו שליש מעולי ברית המועצות