ישיבת חומש על דובר צה"ל: "שקרים חמורים; תתביישו" - סרוגים

ישיבת חומש על דובר צה"ל: "שקרים חמורים; תתביישו"

בישיבת חומש תוקפים את הודעת דובר צה"ל, לפיה כוחות הבטחון הותקפו הבוקר ביישוב: "דובר צה"ל ובני גנץ שופכים את דמם בשקרים מכוערים"

ישיבת חומש על דובר צה"ל: "שקרים חמורים; תתביישו"
  (צילום: הלל מאיר/ פלאש90)

גורמים בישיבת 'חומש' תוקפים בחריפות את הודעת דובר צה"ל, לפיה כוחות הביטחון הותקפו ביישוב חומש היום: "אנו דוחים בשאט נפש את השקרים החמורים של דובר צה"ל. לא הייתה אלימות ואין אלימות בחומש", אומרים גורמים בישיבה.

עוד באותו נושא

סמוטריץ': "ממשלת השמאל הורסת את הישיבה בחומש"


16

לדבריהם: "ישיבת חומש פועלת יום יום, לילה לילה, במשך 15 שנה. במשך כל הזמן הזה לא נשמעו כל תלונה על פגיעה בחיילי צה"ל ולא בכדי".

"דובר צה"ל עובד בשירות בני גנץ ומתדרך כתבים בשקרים חמורים. כל התמונות וכל הסרטונים מראים על אפס אלימות. משקרים ומוציאים את דיבת תלמידי הישיבה רעה. גם בסרטון שהפיץ דו"צ אין כל אלימות.

בישיבה, שתלמידה יהודה דימנטמן נרצח ביום חמישי האחרון בפיגוע ירי, אומרים כי "לא הספיק רצח חברם לספסל הלימודים? עכשיו דובר צה"ל ובני גנץ שופכים את דמם בשקרים מכוערים? זה רצח אופי, תתביישו".

בישיבה, תקפו, כאמור, את הודעת דובר צה"ל שיצאה מוקדם יותר. בהודעה נכתב: "לפנות בוקר הגיעו מאות מתיישבים אל שטח המאחז 'חומש'. המתיישבים פעלו באלימות כלפי כוחות הביטחון, פרצו מחסומים שהוצבו בשטח ונכנסו לשטח היישוב המפונה על מנת לנסות ולהקים במקום מבנים בלתי חוקיים".

עוד באותו נושא

סמוטריץ': "דובר צה"ל נכנע לרוחות פרוגרסיביים"


11

עוד נטען כי "כוחות צה"ל, מג"ב ומשטרה ניסו לחסום את הגעתם של המתיישבים ואלו הפעילו אלימות פיזית ומילולית, השחיתו רכוש צבאי וחסמו את מעבר הכוחות. בנוסף, לוחם צה״ל נפצע קל כתוצאה מפגיעת רכב מתיישבים".

"צה"ל מגנה כל גילוי אלימות כלפי כוחות הביטחון, ויפעל בנחישות ביחס לכל ניסיון פגיעה באנשי כוחות הביטחון הממלאים את תפקידם לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל. צה"ל ימשיך להתמקד בשמירה על בטחון האזרחים וזאת לצד אכיפת החוק ומניעת פעילות בלתי חוקית באשר היא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אלימת חומש
נחל | 19-12-2021 18:23
ככה מתירים דמם שכל מי שאינו מסכים למדינות הממשלה בושה גונבו קולות הבטחיו הבטחות ממשלה ימין חזק וקבלנו חבלנים רוצחים שקרנים וממשלה שמאל מלא מנסים להשתיק את שפויים באלימות - איך אמרה התורה וניקיתי דמם לא ניקיתי וה' שוכן בציון
2
פורעים יהודים גרועים...
איכס. גועל נפש | 19-12-2021 19:57
פורעים יהודים גרועים ממחבלים ערבים
אין פורעים...
זלמן | 19-12-2021 20:05
אין פורעים יהודים אלא שקרים של דובר צהל. והגועל נפש היחיד כאן הוא אתה שכותב בלי לבדוק את העובדות. מחר גם תאמין לפרוטוקלים של זקני ציונים שהיהודים מנסים להשטלת על העולם.
3
אני מאמין לחיילים...
חייל | 19-12-2021 20:58
אני מאמין לחיילים ולא לבטלני ישיבות.
4
דובר צהל הפך...
Usa | 20-12-2021 5:01
דובר צהל הפך מזמן לקול הרעם מקהיר. אי אפשר לתת אמון בהודעותיו.זו לאפעם ראשונה שדובר צהל מסלף עובדות ,חבל.
5
אתה באמת איכס...
Pkk | 20-12-2021 5:03
אתה באמת איכס ,גועל נפש.בחרת לך שם הולם .
6
דובר צה"ל
ש | 07-01-2022 14:42
דברי הדובר דומים תמיד לתגובת המשטרה כאשר מאשימים אותה בהתנהלות לא סבירה כלפי מפגנים עם ישראל ראה ביום חמישי את התנהלות המשטרה כלפי צעיר שלא היה קשור להפגנה פשוט כיסחו אותו ואחר כך בתגובה שלהם הם האשימו את הצעיר שאפילו השופטת נזפה בהם על ההתנהגות הברברית שלהם-הכול למען יישור קו עם הממשלה ההזויה.