נסרין יוצאת להגנת טהוניה: "את נותנת כוח לנשים לקום ולזעוק את כאבן"

נסרין יוצאת להגנת טהוניה: "את נותנת כוח לנשים לקום ולזעוק את כאבן"

הדוגמנית טהוניה התראיינה בחדשות 12 שם שיתפה מדוע החליטה לפרק את הזוגיות עם בעלה, יניב בן משה. כעת, הזמרת נסרין, החליטה לתמוך בטהוניה: "את הגיבורה שלי השנה הזאת, ונותנת כוח לעוד המון נשים לקום ולזעוק את כאבן"

נסרין יוצאת להגנת טהוניה: "את נותנת כוח לנשים לזעוק"
  (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

אמש התפוצצה פרשיית הגירושים של הדוגמנית טהוניה ובן זוגה לשעבר, יניב בן משה.

טהוניה התראיינה לחדשות 12 וסיפרה על היחסים המורכבים עם בן זוגה לשעבר, יניב בן משה. טהוניה פירטה את הסיבות לפירוק הזוגיות. בין היתר סיפרה שהייתה בזוגיות לא בריאה עם בן זוג קנאי ואף פנתה למשטרה, קיבלה ממנו צו הרחקה ועזבה את הבית ביחד עם בתם המושתפת, טליה.

בתגובה לכך, בן משה כתב: "ככה זה כשאת בלי כישרון, את חיה מכותרות עלובות. הלוואי והייתי יכול להגיד שאת אמיצה, אבל את סתם טיפשה, את האחרונה שיכולה לתת דוגמא לנשים. כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית. להבדיל ממך לי יש סרטונים והוכחות. קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שדרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך".

עוד באותו נושא

חני נחמיאס התגרשה מבן זוגה אחרי 22 שנות זוגיות


7

בנוסף, בן משה הפיץ סרטון בו הם מתווכחים שצולם ללא ידיעתה של טהוניה. במהלך הסרטון טהוניה מבקש מבן משה לעזוב את ביתם המשותף או שהיא תוציא לו צו הרחקה.

הזמרת נסרין, לא נשארה אדישה לכל הפרשייה והיא תפסה את הצד של טהוניה.

כך נסרין כתבה בתגובה לפוסט בנושא: "טהוניה, את הגיבורה שלי השנה הזאת, כמה כוחות יש בך, מעוררת השראה ונותנת כח לעוד המון נשים לקום ולזעוק את כאבן, צפיתי בכתבה ותהיתי לעצמי האם אותו אדם (הגרוש שלך) צפה בכתבה ואמר שזה לא תקין ומעבר לכך שהוא חייב טיפול! אין מילה שתגדיר בעיניי את כוחות הנפש שלך זה מעבר לכוחות את על טבעית! זה מטריף אותי!!!"

עוד הוספיה הזמרת: "את אישה ואכבר אישה! בעיניי את היית הגבר בבית שקמת ואמרת די! אני יודעת בברור שהוא יקרא את התגובה שלי פה אז חמוד.. תתעורר!! קיבלת מתנה ילדה מושלמת וטהורה , אני מבקשת שתתפלל עבורה שלא יהיה לה גבר כמו אבא שלה שדאג להכפיש, להקטין, לזלזל, להתעלל, באמא שלה! טהוניה שלי אני אוהבת אותך ! אני מאמינה לכל מילה שלך! ומעבר לכך את יודעת שאני תמיד פה בשבילך בכל דבר!"

גם הדוגמנית, נטלי דדון, תמכה בטהוניה והגיבה: "את הכי אישה מלכה שיש ונתת השראה לנשים רבות בעזרת האומץ שלך!!!! אין סיכוי ולו הקלוש ביותר שבחרת בשקר, ומי שמכיר מבפנים יודע כמה עוד שמרת עליו מתוך כבודך לביתך ! את לביאה ששמה את עצמה בפרונט למען נשים רבות! הבת שלך הולכת להיות מאוד גאה בך לכשתגדל . אוהבת אותך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
לבטל חתונה
כן אפשר | 19-12-2021 15:43
איתי את הכתבה....מי שאמר לה שעכשיו היא כבר לא יכולה לבטל חתונה ממש לא צדק. עדיף לבטל חתונה מאשר להתחתן כאשר יודעים שלא רוצים להתחתן. שכל בת תדע שלא מתחתנים כי עכשיו כבר אי אפשר. זה פשוט לא נכון.
2
אחוות צ'חלות ...
טוב | 19-12-2021 20:40
אחוות צ'חלות
אחוות גויות. שניהם לא יהודיות ע"פ הלכה
גלית | 21-12-2021 3:08
.
3
נשים נשים נשים...
לללל | 19-12-2021 21:15
נשים נשים נשים כמו שק של נחשים. מתרגשות, מתווכחות, משקיעות, מעניקות, אוהבות. בעוז כובשות את היעד, ואז....... בחלוף הימים זה מתרחש. הן משתעממות, מרפות, מתרחקות, דורשות, נעלמות, בהסתר מחפשות ריגושים חדשים. במקום להרפות הן מכאיבות, מלכלכות מטנפות, לא בוחלות בדבר שוכחות את העבר. את הקשר שיזמו מכנות בגועל ניצול הדדי. בשקט בשקט הן מתרחקות מחפשות אחר. כשהן מוצאות ושוב בטוחות. את הישן בוחרות לנטוש ואת הכסף שמעולם לא היה להן אינן שוכחות לדרוש.
יפהה
חהה | 26-12-2021 21:37
על זה נאמר אישה בונה אישה הורסת..
4
זדייני כלבה ...
טהוניה כושית | 20-12-2021 1:48
זדייני כלבה
5
עוד אחת שנותנים...
ירו | 20-12-2021 5:36
עוד אחת שנותנים לה אפשרות לדפוק בראש קאלק זמרת
6
אני מאמינה לך...
קרן | 20-12-2021 8:31
אני מאמינה לך טהוניה. את מלכה. הגרוש שלך חשף את האלימות שלו בפני כל המדינה
7
נסרין על הפנים...
אורית | 20-12-2021 10:25
נסרין על הפנים של טהוניה רואים תשקר שלה נשמה רק אמר לה רוצה להתגרש היא התהפכה עליו. ואז אמרה לו צו הרחקה למה ??? כי היא נכשלה. בנישואים. מותק. אז בלי עצות יש נשים שהם נחשים
8
טהוניה את גדולה...
דולי | 20-12-2021 11:36
טהוניה את גדולה
9
נסרין וטהוניה את...
משה | 21-12-2021 2:39
נסרין וטהוניה את מי זה מעניין למה אתם מתגרשים.אאחל לך טהוניה הצלחה .וגם לנסרין אבל חלס על כל דבר לכתוב ולפרסם אתן לא מבינות שזה הורס לכן את החיים.
באמת למה נכנסים לאנשים תוך החיים למהה?????
אחת | 26-12-2021 21:39
חסר לכם בעיות משלעצמכם זה מחרפןן אותי כבר... שכול אחד יעזור לעצמו וביי
10
טהוניה האהובה והיקרה...
רינת | 21-12-2021 8:34
טהוניה האהובה והיקרה כמה שאני אוהבת אותך ריסקת לי את הלב עד כמה את אמיצה יפה שלי צאי לדרך חדשה עלי והצליחי ואת נסרין ימהממת שכמותך כולך לב טהור נשמה יקרה עלי והצליחי אוהבת רינת
11
מי שיוצר אנטיגוניזים...
אישה | 23-12-2021 10:20
מי שיוצר אנטיגוניזים היא טהוניה בעצמה ששמה את עצמה בקטגוריית האתיופית המקופחת...האישה המוכה...היא הרי איימה עליו שזה מה שהיא תעשה והיא עשתה וכמו שהיא יודעת עשתה את זה ברעש וצילצולים לדעתי זה מקום שנותן לנשים כח שלילי כי בתור אישה מגיעה לה יותר והיא ניצלה את זה
12
חשוב
אני | 20-01-2022 10:19
המעלה הגבוה ביותר היא השלום בין אדם לחברו. אנחנו מפיצים יחד אהבת חינם, ובכך נשפיע אחד על השניה עם שיח חיובי, ללא שום הבדל של דת, גזע ומין. נדע לפרגן, לכבד ולהיות סובלניים ברשת. לשון הרע לא מדבר אליי: נאמר דיי לבריונות לשיח השלילי ברשת. נלמד להיות אנשים חברותיים ונעימים אחד לשני.