רמי קלינשטיין מסביר מדוע שלח את בנו לחינוך דתי - סרוגים

רמי קלינשטיין מסביר מדוע שלח את בנו לחינוך דתי

הזמר רמי קלינשטיין חושף שהוא שולח את בנו לגן דתי: "לא תאמינו - אבל הוא לומד על גלילאו גליליי, על ניוטון וגם על הבבלים, הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן - דתיים וחילוניים"

author-image
רמי קלינשטיין מסביר מדוע שלח את בנו לחינוך דתי
  (צילום: Gili Yaari/FLASH90)

הזמר, רמי קלינשטיין, משתף בכך שהוא ובן זוגתו בחרו לשלוח את בנם לחינוך דתי.

כך קליינשטיין כתב: "‏‏לפני שמילוא עבר לגן עירייה, אמא אחת (חילונית, דרך אגב) סיפרה לאלכס ולי שיש גן ממלכתי-דתי מול הבית שלנו, שיש בו גננת בשם סיגל – ושהיא מדהימה!‏‏"

"היו הורים שאמרו 'גן דתי? בחיים לא', אבל אלכס אמרה לי שזה בכלל לא משנה – מה שחשוב הוא מי הבן אדם, ולא במה הוא מאמין. הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן – והוא מאושר! ‏‏לא תאמינו – אבל הוא לומד על גלילאו גליליי, על ניוטון וגם על הבבלים, הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן – דתיים וחילוניים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rami Kleinstein (@rami_kleinstein)


"וסיגל? מברכים עלייה כל יום. מילוא לפעמים חוזר הביתה ורוצה להתקשר אליה ולספר לה מה הוא עושה, וכמה הוא אוהב אותה! ‏‏רציתי לספר לכם את הסיפור הזה לפני השבת, כדי שתזכרו שאין משמעות לשום דבר – חוץ מהעובדה שיש מסביבנו אנשים טובים שמקיפים אותנו – לא משנה במה הם מאמינים, או במה הם לא מאמינים. שתהיה לכם שבת שלום וסופ"ש נעים, ושתבלו בו עם הרבה חברים – בכל הצבעים והמינים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כתבה חשובה, קודם...
רפאל | 20-12-2021 7:54
כתבה חשובה, קודם כל אנושיות, ואמונה ומדע אינם סותרים,