אלמנתו של יהודה דימנטמן: "להסדיר את הישיבה בחומש" - סרוגים
מבזק

אלמנתו של יהודה דימנטמן: "להסדיר את הישיבה בחומש"

לאחר לכידת המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד אומרת אלמנתו אתיה: "אני פונה לבנט - יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר אותה ליישב אותה, זו צוואתו. הם סיירת מטכ"ל שלנו"

author-image
אלמנתו של יהודה דימנטמן: "להסדיר את הישיבה בחומש"
  אתיה דימנטמן (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה ז"ל שנרצח ביום חמישי האחרון, אומרת היום (ראשון), לאחר לכידת ארבעת המחבלים שהשתתפו ברצח, כי צריך להסדיר את ישיבת חומש.

"יהודה לא השאיר לי צוואה, הוא היה בן 25. אני פונה לבנט – יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר אותה ליישב אותה, זו צוואתו. יש שם צדיקים בשביל כל עם ישראל. הם חיילים ללא מדים. הדם של יהודה יקר מידי ואי אפשר לחזור לשגרה כשדם טהור כזה נשפך"

"אי אפשר לחזור לשגרה כשדם של נשמה טהורה כזו נשפך. פונה לרה"מ – יש בחומש ישיבה שצריך להסדיר, יש שם בחורים צדיקים שמוסרים את נפשם בשביל כולנו. הם סיירת מטכ"ל שלנו, חיילים ללא מדים".

עוד באותו נושא

צה"ל חסם את חומש: "פרס לטרור"


11

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' קרא אף הוא להסדיר את חומש בתגובה ללכידת המחבלים. "אסור לנו לחכות לנרצח הבא חלילה. פיתוח וחיזוק ההתיישבות בתגובה לרצחנות הערבית זה צעד ציוני וביטחוני חשוב וכך היה מאז ראשית דרכה של הציונות. המסר הוא ברור, הטרור לא מחליש את אחיזתנו בארץ אלא רק להפך. אישור היישוב והישיבה בחומש כבר היום הוא צעד הכרחי ראשון למיגור הטרור. כל גמגום והשתהות מהווה פרס ברור למחבלים וממשיך את הקו הרופס של הממשלה ביחס לטרור".

אתיה עם בנה ואמה (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

לאחר מכן תקף את הממשלה ואמר: "ממשלת השמאל הרופסת החליטה להעניק פרס לטרור והורתה לצה"ל ולמשטרה לחסל את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן. הם יפגשו מולם אלפים ורבבות אוהבי הארץ נחושים שיאבקו בהחלטה האומללה הזו וינצחו אותם. כולנו נהיה שם".

בתוך כך, הלילה (בין שבת לראשון) התקיים מבצע בכפר סילת אל חארתיה במרחב החטיבה המרחבית "מנשה", במהלכו כוחות שב"כ, צה"ל וימ"מ עצרו את ארבעת החשודים בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז״ל סמוך לחומש.

בפתח ישיבת הממשלה אמר הבוקר ראש הממשלה, נפתלי בנט: "במהלך הלילה הייתה לי הזכות לעקוב, בזמן אמת, אחרי המבצע לתפיסת החוליה שרצחה את יהודה דימנטמן ז"ל. עבודה יפה ומרשימה, שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין השב"כ לצה"ל, לימ"מ ולשאר גורמי הביטחון. כשעובדים יחד, והמטרה ברורה מול העיניים – מצליחים.

הייתה פה הצלחה לסגור על המחבלים מעגל תוך זמן קצר מאוד ולא לתת להם להיעלם לשטח לתקופה ארוכה. אנחנו עדים בשבועות האחרונים למאמצים של ארגוני הטרור להרים את הראש ביהודה ושומרון, ומנגד פיגועי בודדים, בהשראת ההסתה הרגילה, שמשנה אולי פלטפורמה – עברה מפייסבוק לטיק טוק, אבל ההסתה נשארה אותה הסתה.

צה"ל, השב"כ וכל ארגוני הביטחון דרוכים וערוכים. אין מחבל שלא נרדוף אותו ונגיע אליו, יקח מה שיקח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כמו תמיד
וייס | 19-12-2021 12:27
מנצלים את השכול
2
אני לא מהמגיבים...
מוריה בית אל | 19-12-2021 13:34
אני לא מהמגיבים בדכ אבל הייתי חייבת... מזה מנצלים את השכול?? אנשי ישיבת חומש אנשים צדיקים והאידיאליסטים כבר יותר מ10 שנים עולים יום יום בגשם, בשמש ומראים שם נוכחות יהודית. האדמה הזאת היא על שטח c ואין שום סיבה בעולם שלא יסדירו את חוק ההתנתקות והמקום ישאר ככה שומם. האנשים הצדיקים האלו רק בשנה האחרונה נתקלו בככ הרבה פינויים מצד המדינה בעוד ההמון הערבי צוהל ומגביר את האסלמה(אבנים בקתבים וכו) זה שזה לא קרה עד עכשיו זה נס. והלוואי שאולי סוף סוף וככ היינו מעדיפים אחרת המנהיגים התעשטו יסדירו את המקום ויראו למרצחים שלא משתלם לפגע!!! מוריה בית אל.
בית אל
גל | 19-12-2021 14:32
מנותקים מהמרכז
3
מנותקים
מוריה בית אל | 19-12-2021 16:17
או שהמרכז מנותקים? וחיים בסרט של שלום וכו בזמן שאנשים כאן נהרגים
4
במקום להרוג אותם- סיכון חיי אדם
לכידת המחבלים | 23-12-2021 4:53
החיילים חיללו בת כדי לחפש את המחבלים. כדי להראות שזה פיקוח נפש הם היו צריכים להיות עם ורובים שלופים ולירות בהם