מחפשים מחליף: איל קיציס לא ינחה את ארץ נהדרת בעקבות הידבקותו בנגיף קורונה

מחפשים מחליף: איל קיציס לא ינחה את ארץ נהדרת בעקבות הידבקותו בנגיף קורונה

דרמה בתוכנית 'ארץ נהדרת' המנחה, איל קיציס, נמצא חיובי לקורונה ולא יוכל להנחות את התוכנית | מקשת נמסר כי מחליפו של קיציס יוחלט בימים הקרובים

author-image
מחפשים מחליף: איל קיציס לא ינחה את ארץ נהדרת
  (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

דרמה על הסט של ארץ נהדרת: היום (ראשון) נודע כי איל קיציס, מנחה ״ארץ נהדרת״, חזר מחו״ל ונמצא חיובי לקורונה, הוא חש בטוב ונמצא בבידוד.

מקשת נמסר כי ״ארץ נהדרת״ תשודר כרגיל השבוע ביום רביעי, מחליפו של קיציס יוחלט בימים הקרובים. זו הפעם השניה שבה קיציס יעדר מהנחיית 'ארץ נהדרת' כאשר הפעם האחרונה היתה לפני 9 שנים, וטל פרידמן תפס את מקומו.

(באדיבות: קשת12)

כזכור, גם בכנסת הקורונה משתוללת. 9 חברי כנסת נכנסו הבוקר (ראשון) לבידוד, זאת לאחר שנחשפו לאחד מכתבי ערוץ הכנסת אשר נמצא חולה מאומת לנגיף הקורונה – עם חשש להידבקות באומיקרון. אלו מצטרפים ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וחברי הכנסת סימון דוידסון ומאיר פרוש, שכבר נכנסו לבידוד במהלך סוף השבוע עקב היחשפות לחולי קורונה שנדבקו בווריאנט החדש.

לפי הודעת הכנסת, "בהמשך לחקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות הונחו, כמקדם בטיחות שתכליתו ניסיון קטיעת שרשרת ההדבקה, חברי הכנסת: גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, חמד עמאר ושמחה רוטמן – להיכנס לבידוד נוכח חשיפתם לאחד מכתבי ערוץ הכנסת אשר נמצא חולה מאומת לנגיף הקורונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טל פרידמן
גם הפעם | 19-12-2021 11:14
הכי טוב
2
אולי מחליפה.. ...
D | 19-12-2021 15:06
אולי מחליפה..
3
לא אבידה ...
ש | 19-12-2021 17:38
לא אבידה