כשמחלישים את התורה מחלישים את האחיזה בא"י - סרוגים

כשמחלישים את התורה מחלישים את האחיזה בא"י

ההיסטוריה מלמדת, כשמחלישים את התורה ואת הרבנות, מחלישים את אחיזתנו בארץ ישראל. אני מאמין כי העומדים בראש העם הזה, יכולים להפוך את הקערה לטובה, ובזה שליחותם ותיקונם

כשמחלישים את התורה מחלישים את האחיזה בא"י
  אילוסטרציה למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: גיא אסייג /פלאש90) תמונת כותב (צילום: אופיר חדד)

מתנה טובה ישנה ושמה שכחה, מתנה עוד יותר טובה ושמה זיכרון. את הרע שבמתנת השכחה ניתן לתקן בזיכרון.

רבותי, זיכרון פשוט ולא רחוק, מה קורה כששלהבת השנאת חינם מלהטת וחורכת כל חלקה טובה? בואו נחזור לשנת התשס"ג. המפד"ל ושינוי, שניהם כוכבים עולים הבאים לכבות את מדורות השנאה המטורפת של הציבור החילוני לחרדים. אמירות הגובלות באנטישמיות נזרקות ממחנה לפיד, אשר עבר בין העם, וגוזר אותו לגזרים, ומקויים בנו מחזה אברהם אבינו, "והנה לפיד אש אשר עבר בין הגזרים האלה".

והנה קם לו המושיע בדמות מנהיג המפד"ל כוכב עולה בזמנו, אשר בחר בחירה גורלית, והלך כנגד רוב ככל רבני הציונות הדתית, והכריע לעמוד לצד אחיו החילונים המדוכאים בכפייה ה"דתית" האיומה, בשל החרדים ה"יונקים" את לשד עצמות החילונים המסכנים שמפרנסים את החרדים השמנים אוכלי החינם? זוכרים את הדיבורים הללו? אלו הדיבורים והשנאות שהובילו להקמת ממשלת שינוי, שרון והמפד"ל.

עוד באותו נושא

כהנא נגד החרדים: "אין לכם טיפת כבוד לרבנים שלנו"


123

והנה קמים להם שני ה"מושיעים" שינוי והעומד בראשה והמפד"ל והעומד בראשה, ומכבים את מדורת השנאה המתלקחת בעמנו על ידי זרנוקי דלק וגופרית המחניקים את העם היושב בציון בעשן נאלח של הדרת החרדים והתעמרות בהם.

כמובן כלל תקציבי הציבור הדתי לאומי תוקנו על חשבון אחיהם החרדים ובא לציון גואל. התוצאות היו כתובות באותיות לבנה על הקיר. מנה מנה תקיל ופרסין, מנה לקחנו מהתורה, מנה הוספנו בשנאת אחים, שקלנו, ופרסנו את העם ואדמתו לשנים.

ואז במלוא הדר מפלצתה, כשואה תכסה ארץ, קמה לה תוכנית ההתנתקות ששיסעה את העם הזה לקרעים שעד היום לא נרפאנו מהם. על האופוריה הזו, כותבת חיותה דויטש, בכא' אדר א' התשס"ג, כך "לשני אנשים מגיעה בימים אלה הצדעה חגיגית – לאפי איתם ולטומי לפיד. לא פשוט לי להעניק לשניים הללו את המחווה הלא שגרתית הזו, אבל הם זכו בה בדין".

אכן זכיתם בהרבה דינים, דין ההתנתקות ודין המחלוקת ומכלל דינים שונים ומשונים. אנא מכם, הרהרו נא במצבנו העכשווי, אמנם רואים אנו את הנשמעים לרבני הציונות הדתית במלוא הדרם ותפארתם עומדים ונלחמים על כבוד הרבנות כבוד התורה ולומדיה, אבל מה עם אלו שבסתר ליבם שמחים על המכה האנושה לרבנות וללומדי התורה? האינכם זוכרים מה השלב הבא?

היו לא יהיה ולא יקום, אבל ההיסטוריה מלמדת, כשמחלישים את התורה ואת הרבנות, מחלישים את אחיזתנו בארץ ישראל. כתלמיד ואברך הלומד בכולל של מורנו ורבנו הגאון הרב מאיר אהרן זצ"ל, באותם הזמנים, מתוך תורתו הקדושה, כבר ידענו על האסון הממשמש ובא, והוראתו הייתה אך ורק להוסיף באהבת ישראל.

אני מאמין באמונה שלימה, שכל יהודי, יש לו את הכוח לעמוד מול כל העולם כולו, וגם נגדו עצמו הוא. ולשנות במחי יד אחת, את כלל העולם כולו, כי אנחנו מזרע אברהם העברי. ומאמין באמונה שלימה שגם העומדים בראש העם הזה, יכולים להפוך את הקערה לטובה, ובזה שליחותם ותיקונם. ועל כן מתוך צוואתו של יעקב אבינו בפרשה, "כָּל אֵלֶּה שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל שְׁנֵים עָשָׂר וְזֹאת אֲשֶׁר דִּבֶּר לָהֶם אֲבִיהֶם וַיְבָרֶךְ אוֹתָם אִישׁ אֲשֶׁר כְּבִרְכָתוֹ בֵּרַךְ אֹתָם".חדשות סרוגים

באה הקריאה לממשלה ולשריה, הרפו ידיכם מלימוד התורה וכבוד הרבנות, שימו בצד את כלל החוקים הנוגעים לתורה לרבנות, בואו מתוך הסכמה עם כלל הרבנים והעומדים בראשם, הראשון לציון הגאון רבנו יצחק יוסף שליט"א והגאון ר' דוד לאו הרב הראשי. רק כך תחזקו את האחיזה בארץ ישראל. רק כך תבטיחו מקומכם כמושיעים ומנהיגים אמתים לעם היושב בציון.

בתפילה לאחדות העם, ולמניעת הפילוג שעמד וקם. בזעקה למען בניין בית עולמים, שייבנה באהבת אחים.

 

הרב יוסף בן דוד, רבה של העיר קרית עקרון וסגן יו"ר וועד רבני ערים בישראל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
מילים כדורבנות ישר...
הלוואי | 16-12-2021 11:51
מילים כדורבנות ישר כח
2
מילים כדורבנות ,...
יעל | 16-12-2021 11:53
מילים כדורבנות , אשריך הרב יוסף שאתה מאיר עיניים ולוחם את מלחמת התורה . הלוואי וזה ישפיע על אלו שגנבו את השלטון
3
אמן ואמן רק באחדות...
שולמית יפה | 16-12-2021 11:58
אמן ואמן רק באחדות העם, בעז''ה יבוא גואל ישר כוח גדול!!!
4
אמן ואמן אומנם גם...
בתאל זגורי | 16-12-2021 12:00
אמן ואמן אומנם גם החרדים לא היו צדיקים, וההתנתקות מעזה וגוש קטיף כאבה לכולנו כעם אחד. ישר כוח גדול לרב על הראיה היסטורית, והראיה עתידית מקווה שראשי העם יתעשתו
5
הפוך גוטה... הפוך
אומר | 16-12-2021 12:22
ההיסטוריה האמתית ולא השקרית שלך מוכיחה שככול שהתורה הופכת למרכז כך העם היהודי מתפרק. התורה כשלעצמה מצוינת ומקנה ערכים טובים עד שאנשים כמוך חושבים שהם פטרונים. ההיסטוריה מוכיחה שדתיים מביאים רק מלחמות אחים וחורבן וזו ההיסטוריה
6
כל הכבוד הרב...
רעות | 16-12-2021 12:44
כל הכבוד הרב יוסף אשריך
7
דרורה זנדני אמן ואמן ...
זנדני דרורה | 16-12-2021 12:45
דרורה זנדני אמן ואמן יישר כוח לרב על דבריו הנכונים. יהי רצון שיפקחו את עיני התועים.
8
דרורה זנדני אמן ואמן יישר...
זנדני דרורה | 16-12-2021 12:48
דרורה זנדני אמן ואמן יישר כוח לרב על דבריו הנכונים. יהי רצון שיפקחו את עיניהם של התועים.
9
דרורה זנדני אמן ואמן יישר...
זנדני דרורה | 16-12-2021 12:54
דרורה זנדני אמן ואמן יישר כוח לרב על דבריך הנכונים. יהי רצון שיפקחו את עיניהם של התועים.
10
???????????????????????? כול הכבוד...
אילן | 16-12-2021 12:57
???????????????????????? כול הכבוד לרב יוסף בן דוד!!! כתבה יפה ונכונה מאוד!!!
11
דרורה זנדני אמן ואמן יישר...
זנדני דרורה | 16-12-2021 12:59
דרורה זנדני אמן ואמן יישר כוח לרב על דבריו הנכונים. יהי רצון שיאירו את עיני התועים.
12
???????????????????????? כול הכבוד...
אילן יוסף | 16-12-2021 13:04
???????????????????????? כול הכבוד לרב העיר שלנו כבוד הרב יוסף בן דוד - כתבה יפה ונכונה מאוד!!!
13
יישר כוח לרב!!!...
אפרת | 16-12-2021 13:05
יישר כוח לרב!!!
14
איזה מאמר שקרי...
א | 16-12-2021 13:57
איזה מאמר שקרי . אני לא תומך כלל בבנט והצבעתי סמוטריץ, אבל להגיד שבנט עשה את המהלך שלו בשל החרדים היונקים את לשד העצמות החילוניות - זה לא פחות מדברי שינאה ושקר ירודים, רק נזכיר לכותב שהציבור החרדי כל הזמן מבזה ומכפיש את הציבור הדתל וגם את החילוני, והוא האחרון שיכול להטיף מוסר על כבוד לאחר !!!! . חבל שנותנים במה למאמר שיטנה שנובע משינאת ישראל, ושוב אני מוחה גדול כנגד בנט וחביריו .
15
יישר כח לרב....
בועז זנדני | 17-12-2021 7:37
יישר כח לרב.
16
החרדים מחלישים את...
מנחם | 17-12-2021 9:41
החרדים מחלישים את התורה. המציאו דת שבה כביכול התורה ועולם המעשה הם שני דברים העויינים זה את זה. המציאו דת שבה מתפרנסים מהתורה. המציאו דת שבה המדע הוא דבר זניח עד פסול. איפה הם ואיפה תורת אמת של הרמבם והגאונים