אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הרב אבינר: מד"א, לא נמחוק את אמא ואבא

הרב שלמה אבינר התארח אצל אמנון לוי, והתראיין על התנגדותו לתרום למד"א בגלל השינוי בטפסים. לוי אמר לרב כי מדובר בפיקוח נפש. הרב אבינר השיב: "אל תלמד אותי מה זה פיקוח נפש". צפו

הרב אבינר הטיח במגיש: 'אל תלמד אותי מה חשוב'. צפו
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הרב שלמה אבינר העניק ראיון לתכנית 'שש עם אמנון לוי' ב'רשת 13' והתייחס להתנגדותו לתרום דם למד"א, בעקבות השינוי בטפסים בהם כתוב "הורה 1" ו"הורה 2", במקום אבא ואמא.

עוד באותו נושא

ישיבת ההסדר למד"א: מפסיקים לתרום דם


75

הראיון הגיע לטונים גבוהים, במהלכו הטיח הרב אבינר באמנון לוי: "אתה לא תלמד אותי מה יותר חשוב. אל תלמד אותי מה זה פיקוח נפש. תלך אתה לתרום דם".

בשלב הזה הטיח אמנון לוי ברב אבינר: "שנאת ההומואים שלך גוברת אפילו על פיקוח נפש. שנאת ההומואים שלך גוברת על אהבת האדם".

(צפו מדקה 21 עד דקה 26)

(מתוך 'שש עם אמנון לוי' – רשת 13)

הרב אבינר לא התרגש מההערה של אמנון לוי, והשיב לו בנינוחות: "אני שמח שאמרת את זה. אתה יודע למה? כי מי שמדבר לא לעניין, סימן שאין לו מה לומר לעניין. אז במקום לדון לעניין, אתה משמיץ בן אדם שאתה לא מכיר אותו בכלל, אתה מלכלך בן אדם שאתה לא מכיר אותו בכלל, ואתה חושב שעל ידי זה, אתה מרבה אהבה בעם ישראל".

"אתה טועה, ידידי. אתה לא מכיר אותי. אל תתחיל להמציא עליי האשמות. אני מכיר את השיטה הזאת של האשמות. האנטישמים הם מומחים בדבר הזה, להטיל עלינו האשמות בדברים שלא עשינו. אז אל תהיה אנטישמי. מספיק סבלנו בכל ההיסטוריה שלנו מהאשמות מאנטישמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
80 תגובות - 58 דיונים מיין לפי
1
אמנון לוי אל...
אור | 16-12-2021 11:30
אמנון לוי אל תהי חכם ואל תהי צודק כי מעשיך לא במקום. אל תכשיר חזיר לאכילה.
2
הרב טועה ומטעה...
שרון בן-זאב | 16-12-2021 11:31
הרב טועה ומטעה ובגדול
3
תותח הרב אבינר איש אמת
ערן | 16-12-2021 11:35
ב''ה כל הכבוד... בזכות אנשי אמת עם ישראל נשמר
4
יש לחזק את...
ציא | 16-12-2021 11:47
יש לחזק את דברי הרב איך עולה על דעת המגיש להטיח דברים על הרב . ברוך יהיה הרב וימשיך להנהיג את השומעים לו
5
האנטישמים הגדולים ביותר היו יהודים
אורן | 16-12-2021 12:06
אמנון לוי הוא דג רקק בשלולים האנטישמים. סתם אפס
6
אבינר מזמן איבד...
נורי | 16-12-2021 12:12
אבינר מזמן איבד את זה. פלא שרוב ילדיו עזבו את הדת?
7
יוני
הכותרת מטעה | 16-12-2021 12:25
הרב אבינר לא הטיח שום דבר באף אחד. הרב אבינר מלא באהבת ישראל ואחריות על האומה. הוא השיב בנחת, כמו שהמגיש אמר בעצמו, הוא לא מבין את הרב אבינר. זאת מדיה מלאה בשקר, הצגה, שאלות טיפשיות בשביל רייטינג. הרב אבינר בענוותו מסכים בכלל לדבר איתם, הלוואי ויש מישהו מהצופים שמקבל קצת יראת שמיים מזה, או סקרנות לברר לעומק את הנושא
8
בלי קשר לרב...
סיוו | 16-12-2021 12:57
בלי קשר לרב אבינר ולאמנון לוי. שואלת תכלס - מה הבעיה לכתוב עם הורה 1 והורה 2, מה זה מפריע לדתיים? אם יש ילד אחד שזה עוזר לו להרגיש יותר טוב עם עצמו זה לא בעל ערך? אם יש זוג הורים שזה גורם להם להרגיש שמכבדים אותם גם, זה לא משמעותי? כתוב בתורה שבטפסים של מדא צריך להיות כתוב אמא ואבא? למה ההתעקשות הזאת
קודם כל...
סיוו | 16-12-2021 23:58
קודם כל תודה שהסברת באופן מכבד. אני חושבת שכל אחד זכאי לחיות את חייו כרצונו. אח שלי הומו, אני רוצה שירגיש שווה לאחרים בחברה. אם הבן שלך היה הומו לא היית רוצה את אותו הדבר בשבילו? האם לשנות נורמה חברתית לכזו שתכיל גם את מי ששונה ממני באורח חייו זה לא טוב? אני חושבת שזה מצויין. תדע שהסכנה הגדולה בחוסר קבלה של להטבים, זו למעשה שנאה עצמית והתאבדות. זה שלא תקבלו אותם לא יהפוך אותם לסטרייטים.
שלום....
דוד אזולאי | 16-12-2021 20:05
שלום. קודם כל מכבדים כל אדם. אבל כאן יש התנגדות לשינוי נורמה חברתית. זה מתחיל רק שינוי להורה 1 הורה 2 אבל בעצם יש פה הכנסה של נורמה הזויה ושטיפת מוח. אבא ואמא זה הטבעי והנורמלי. מי שבחר אחרת לבריאות אבל שלא ישליט את דעותיו כנורמה של חברה אין קשר לכבוד האישי אל האדם באשר הוא. יש שטיפת מוח שיטתית. כמובן שזה לא התחיל בישראל. המון משכילים גויים מדברים על זה יש באיפוק מאמר ארוך על זה. זה בעיה של כולם ולא של הרבנים זה מוסר אנושי רגיל
נדמה לי...
קלייר | 16-12-2021 15:31
נדמה לי שגנץ הרכיכה הזאת נתן הוראה לכתוב הורה א והורה ב'
הטיעון של...
סיוו | 16-12-2021 15:29
הטיעון של טבעי לא טבעי הוא חלש, ראשית, כי בטבע יש יחסי מין בין חיות מאותו מין, ושנית כי אם אני מבינה נכון, במקורות שלנו מוזכר שמותר האדם מהבהמה. אז לגבי טבעי לא טבעי מקווה שמובן שזה לא רלוונטי. בנוסף אני רוצה להדגיש שהביטוי הורים אינו פוגע, כי גם אם אני אמא וגם אם אני אבא אני הורה. חוץ מיזה שהוא לא פוגע באף אחד הוא גם מכליל זוגות חד מיניים, שלא צריך להשריש אותם במציאות כדבריך, פשוט כי הם קיימים במציאות ובני אדם בדיוק כמוני וכמוך.
כי יש...
קלייר | 16-12-2021 15:27
כי יש אמא ויש אבא.ומי שדרש את השינוי הם הלהטבים, כי לא נעים להם מהסיפור של שני אבות. והאמת שיש להם מיליון סיבות להתבייש. מי שמעמיד פנים שאין אמא, ולא צריך אמא, הוא טיפש גמור.
תחילה צריך...
יוסף | 16-12-2021 13:56
תחילה צריך להבין מי מוביל את הטרלול של הורה 1/2. ולמה המוח החולה שלו רואה בעיה במונח אבא ואמא. וכבר תביני למה זה לא טוב. אין אפילו ילד אחד שזה יגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו. אין 'הורים' במובן הטבעי של המושג שאבא ואמא מערער את כבודם. ישנם 'זוגות' או פרטים פוליטיים שזה ישמח אותם להשריש מציאות שמכשירה אותם ברמה כלשהי. וזו בדיוק הבעיה של הטבע שלא רואה זאת עין בעין כאותם בני אדם. אדם טבעי מה שמכונה 'סטרייט' הוא אינו כזה כברירת מחדל. אלא כי זה טבעו וזו מהותו ואף שלכל אדם יש נטיות בעוצמות שונות (אפשר לקרא לזה יצר הרע), הטבע (אפשר לקרא לזה יצר טוב או היגיון) מאפשר להתגונן בפניהם. כמו נטיה לאובדנות הקיימת בגלוי אצל כל מעשן. הטבע על ההגיון שבו, יש בכוחו להתמודד עם כך. או נטיה למשגל למשל, באמצעות ההגיון יצר טוב חוק וכדומה יש לאדם את המעטפת שאמורה להגן עליו ועל סביבתו מפני יצרו, לנתב את תאוותו זאת בדרכים המקובלות (אפשר לקרא לזה המותרות, על פי הדת החוק או /ו הסבירות) למשל אף אחד לא יהיה מוכן לקבל מעשה מיני אף בהסכמה, בקטינה. למרות שהפעולה והמשיכה לכך טבעיים לחלוטין. ואף ישנה הסכמה על כך מהשותפה. אמנם לא לכולם באים כל האתגרים בעוצמה שווה. יש מי שקל להתגבר על תאוות אכילה. יש יותר ויש פחות, סיבות רבות גורמות להבדלים בן בני אדם. ואף באדם אחד יש עיתים שקל יש עיתים שקשה. ואיך צורך לקבוע כי כל דבר שנוגד את הדת, הוא דוקא, יחשב נאור. ובפרט עניינים שמאז בריאת האדם, היו (ועדיין ישנם) תרבויות ש'הצטיינו' בכך. למשל מצרים העתיקה כן זו של תקופת התנך כבר הצטיינה בתועבות כלשהן כידוע.
9
ישר כח לרב...
ורד | 16-12-2021 13:00
ישר כח לרב אבינר מול עוכרי ישראל .
10
אבינר, אני בטוח...
צפוני | 16-12-2021 13:23
אבינר, אני בטוח שגם אלוהים מתבייש בך.
,אתה בטח...
האח הגדול | 16-12-2021 13:40
,אתה בטח לא שומר תומ, אחרת לא היית מעיז לכתוב את מה שכתבת. ואם אתה לא אז מה זה חשוב מה אתה חושב....
11
סוף סוף יש...
אני | 16-12-2021 13:35
סוף סוף יש מישהו שמדבר לעניין ולא מפחד מה יגידו עליו בתקשורת
12
כל הכבוד לרב...
מירי | 16-12-2021 13:40
כל הכבוד לרב אבינרי! יישר-כוח אלוף! ממליצה גם לכל יהודי מסורתי ומאמין להפסיק לתרום למדא עד אשר יחזירו את אמא ואבא היקרים שלנו כמו מאז בריאת העולם!
ושלא יקבל...
אלי | 16-12-2021 14:50
ושלא יקבל גם
13
אשריך הרב אבינר...
דוד | 16-12-2021 13:41
אשריך הרב אבינר
14
אבינר הוא אידיוט...
אבי | 16-12-2021 13:45
אבינר הוא אידיוט
15
אבינר אידיוט ...
אבי | 16-12-2021 13:46
אבינר אידיוט
16
דווקא כן
בני8 | 16-12-2021 14:00
הרב כנראה צריך ללמוד עוד הרבה על מה שחשוב. אבל הוא לא יוותר על הכוח והשררה.
17
הגזמתם עם כמות הפרסומות אני מפסיק לצרוך תוכן
צרכן מותש | 16-12-2021 14:14
אצלכם
18
קבוצת להטבים הזוייה...
אריאל | 16-12-2021 14:20
קבוצת להטבים הזוייה שלא ברור כמה מהם משרתים בצהל תורמים משהו למדינה מחליטים לשנות סדרי עולם אם אתם תחרימו את מדא העולם לא ייחרב אבל אם הדתיים/ חרדים יחרימו את מדא אפשר לסגור את האירגון זה ההבדל סובלנות היא משני הצדדים
19
כל הכבוד. הגיע...
שאלתי - אל | 16-12-2021 14:26
כל הכבוד. הגיע הזמן שהיהודים יבינו שהמדינה לא שלהם. למרות שמאוחר מדי. היהודים רוצים מדינה.
כמו שאסור...
קלייר | 16-12-2021 15:21
כמו שאסור להתראיין אצל אופירה וברקוביץ, גם אצלו אסור להתראיין. מה הוא עשה אצלו. הבדל בין אור(אבינרי)לחושך (לוי). אוי למי שלא יסכים אותו. הוא צורח משתולל כועס. וכל כך דואג לחבריו העיתונאים, מלבד אבישי בן חיים. הוא שמאלן, דוחה וגיזעני. אני מיד מעבירה אחרי שרון גל. אבל כשמישהו אחר מגיש אני משאירה.
לא הבנתי....
קלייר | 16-12-2021 15:18
לא הבנתי. זה לא של היהודים? אז של מי? של הערבים הרוצחים המתועבים?
אמנון לוי...
עמיאל | 16-12-2021 14:36
אמנון לוי מלקק ללהטבים.הם הבוסים שלו בתקשורת.
20
ישר כוח גדול...
סמי | 16-12-2021 14:51
ישר כוח גדול הרב אבינרי, אם חשוב להם פיקוח נפש שלא ישחקו את משחק הזהויות המסוכן שלהם, פירוק תא משפחתי שיטת מיכאלי הוא לא פחות פיקוח נפש
21
לקרוא ולבכות. איזה...
חיה | 16-12-2021 15:22
לקרוא ולבכות. איזה רבנים יש לנו היום ועם מה הם מתעסקים עם הגדרה בטפסים. אנשים שהמדינה מממנת אותם מחרימים תרומומות דם שגם הם יצטרכו בבוא היום. אז נעשה רשימות שמי שמחרים לא יקבל תרומת דם כמו הרשימות שלהם מי יהודי ומי ספק יהודי?
הרב אבינר...
מתיתיהו | 16-12-2021 16:32
הרב אבינר נלחם נגד ממשלה של מתייוונים
כל הכבוד...
אנח 10 | 16-12-2021 16:01
כל הכבוד להם כי הם לא מוכנים להכנע להשלטת התרבות המעוותת של השמאל הקיצוני.
22
הרב אבינר,יש כוח...
כהן אחיה | 16-12-2021 16:04
הרב אבינר,יש כוח גדול!! זכתנו לא לתרום דם עד שישנו את הטופס.מותר שגם לנו היו דעות!! חזק ואמץ !!!צריך אחד לזהות אחד!!!
23
אמנון לוי עוד...
רמץ | 16-12-2021 16:24
אמנון לוי עוד אפס אחד מהמדיה השבוייה בידי הפרוגרסיבים שרוצים מדינת כול אזרחיה. זה מתחיל בטפסים הזויים ונגמר באובדן הזהות היהודית. אני בחיים לא אתרום דם למי שאינו רושם אב ואם או גבר ואישה ומקווה שרבים יעשו כמוני.
ונקווה שבעת...
שתוקאידיוט | 16-12-2021 16:40
ונקווה שבעת צרה גם לא יתרמו לך.
24
זה לא לכבוד תורה שרב חשוב מתראיין לתקשורת
מחילה מכבודו | 16-12-2021 16:28
ועוד לעיתונאי חצוף כמו אמנון לוי
25
אף אחד לא...
אהבת עם ישראל | 16-12-2021 17:07
אף אחד לא ממן אותו תפסיקו להשליך על כל אחד מה שאתם אוצים לשמוע מהתקשורת הקלוקלת הרב אבינרי הוא מלח הארץ אפילו מילגה שהיה מגיע לו לא קיבל מהמדינה בהיותו צעיר הוא יהודי אמיתי לא ערב רב הולך לפי תורת ישראל אמנון לוי רצה למשוך ממנו מילים הוא לא נתן לו .בעשור האחרון מנסים למחוק לנו את היהדות ואת תורת ישראל .מדינת ישראל הולכת בדרך הגויים .וזה אבור לנו שיהיה הארץ זה מעכב לנו את הגאולה .יהדות וישראל טחד הם אין הפקדה אין מושב ביהדות חילוניות זה המציאו הערב רב כי נוח להם .יהודי אמיתי הוא כנוע ולא מתנשא על אחרים .בזמן המשיח יהיו הרבה כאלה שיראו אפילו אצל הרבנים והדתיים שהם שייכים לערב רב האמת תצא לאור שבמדינה ישארו יהודים אמיתיים אולי 20% השאר או שילכו בדרך הבורא או דראון עולם ובקרוב מאוד יהיה שינוי כבר רואים בעולם איך בורא עולם הורס מדינות רעידות אדמה סופות הופך קיץ לחורף מרסק הרים שטפונות צונמים בשנה זו פי כמה וכמה יותר מכל שנה.הדבר היחיד שיהיה לנו טוב שעם ישראל יחזור בתשובה כך נגאל יותר מהר מהערב רב והגויים .
26
אירן זה כאן...
רמי | 16-12-2021 17:09
אירן זה כאן
27
אם זה פיקוח...
אליהו1 | 16-12-2021 17:26
אם זה פיקוח נפש אז שמד'א יחזור לטפסים הישנים. ואגב כל המשנה ידו על התחתונה
28
מוחה נגד אלה שמבזים את הרב
ארלט | 16-12-2021 17:29
גם אם אתם מתנגדים לדעתו כתוב בכבוד. ותודה לרב אבינר שאומר דברי אמת בלי חת ובלי להתחנף לתשקורת האלימה והצבועה
29
ממילא אדם חרדי...
ערן | 16-12-2021 17:35
ממילא אדם חרדי שמקבל תרומת דם אינו יכול לדעת על התורם כלום ואם הוא אנס או רוצח או כל מה שאתה לא אוהב אז אם כך לשיטת הרב אם הוא יודע שאין הורה 1 והורה 2 אז הוא מוכן לאפשרות שהדם שלו יציל אדם רשע???!!!ו מי שמציב תנאים נוקשים בשביל שיסכים לתרום דם הוא לא מעוניין להציל חיים אבל להיות שופט עם זה אין לו בעיה.
קשור מה...
יוני פ | 16-12-2021 19:51
קשור מה שאתה מבלבל במוח????
30
הבעיה עם דעות...
ערן | 16-12-2021 17:39
הבעיה עם דעות שאם הן לא מצילות אז הן ממיתות ועם ודעות כאלה זה לא מחיה...המרחם על הבריות מרחמים עליו משמיים
31
ההומואים הסוטים הדוחים...
אסף יוסף כהן | 16-12-2021 18:11
ההומואים הסוטים הדוחים הללו הרסו את העולם
אתה אף...
ערן | 16-12-2021 18:20
אתה אף פעם לא יכול לדעת אם הילדים שלך יהיו כאלה ואני מאמין שאם היית נוטש את הילד שלך רק בגלל זה אז בבית דין של מעלה היית מקבל עונש שגדול בעשרות מונים מכל הטענות שלך!
32
כבוד הרב ענית...
ניצבת | 16-12-2021 18:59
כבוד הרב ענית לכסיל כאיוולתו. ישר כוח!
33
במקום לעשות חרםו...
ערן | 16-12-2021 19:00
במקום לעשות חרםו תנאים לתרומת דם תבנו אירגון חרדי שיעשה את אותה העבודה אבל בתנאים שלכם אבל לא לתרום בכלל גובל בפשע מוסרי שפוגע בזולת באופן כללי וחבל!
34
רב שמורה לאנשים...
ערן | 16-12-2021 19:11
רב שמורה לאנשים שמצייתים לו בשורה התחתונה לא לתרום דם לילדיו ולסייע להציל את חייהם של ברואיו של הקבה כקורא הוא תגר על בוראו ולא משנה הסיבה.
מי שתומך באיסור...
זלמן | 18-12-2021 19:34
מי שתומך באיסור יהרג ואל יעבורהוא הקורא תיגר על בוראו. תלמד קצת תנך לפני שאתה כותב.
35
רב טמבל, חושב...
מושון | 16-12-2021 19:24
רב טמבל, חושב שהוא הסגן של אלוהים
36
הרב אבינר צודק...
יוני פ | 16-12-2021 20:04
הרב אבינר צודק ואמנון לך ללמוד לדבר
37
וואו ,החזירים השחורים...
יורם | 16-12-2021 20:18
וואו ,החזירים השחורים בלי אבא ובלי אמא מוכנים וחולבים את הכסף שלהם כדי שהם יוכלו רק ללמוד ,בלי לעבוד ..אבותינו מתהפכים בקהאם מהמצב הזה .,חזירים החולבים כסף
היחידים בעולם...
שומר הסף | 16-12-2021 21:38
היחידים בעולם שקראו ליהודים קופים וחזירים בהיסטוריה הם הערבים והנאצים והשמאל כך שאתה במועדון חברים משובח . חשוף את פרצופך המכוער שנדע למי לשריין מקום בשאטל לנכבה הבאה
. שמאלן אנטישמי...
שרה | 16-12-2021 21:20
. שמאלן אנטישמי ,שונא את היהדות .אתה בעצם בור ועם הארץ. אילו הייתה לומד במעט מהתלמוד והתנך ,לא הייתה מנבל את הלוע המסריח שלך. לך לעזה שם ישליחו אותך מהקומה העשירית לכביש.עוכר ישראל.
38
אבל אביזרי ,...
יורם | 16-12-2021 20:21
אבל אביזרי , אני תורם לכם כסף כדי שאתם תמשיכו להישאר טפילים ..אזי תפסיקו לתרום דם חברותה הזדמנות תפסיקו לחלוב את הכסף של הורה 1. הורה 2 . מה דעתכם פרזיטים חזירים ?!?!!!!
39
כמה חמים חיק...
יוסי שמחוני | 16-12-2021 21:24
כמה חמים חיק האנטישמיות!
40
אמנון לוי אנטישמי...
שומר הסף | 16-12-2021 21:36
אמנון לוי אנטישמי שמולן גזען מנייק . כל ייעודו הוא ללכלך לפלג לשסות והוא מראה זאת כמעט בכל ראיון , כשמישהו חושב אחרת ממנו הוא ישר מנסה להאשים אותו ולהוציא את דיבתו . שיטת דמוניזציה של גבלס
41
טוב מאוד לרב...
נתן | 16-12-2021 21:41
טוב מאוד לרב אני הקטן מחזק את דברי הרב...
42
לשיטת הרב אבינר...
ערן | 16-12-2021 21:49
לשיטת הרב אבינר הרשעים מונעים ממנו להיות צדיק לצדיקים ואם כך אז הרשעים ניצחו והצדיקים נשארו צודקים באמונתם אמנם אבל לא ראויים להנצל ממש כמו הרוגי מלכות וכל זה רק בגלל אמא ואבא! אבל לא בשמיים! אבא שבשמיים ברא אותנו לפני היותנו יהודים קודם כל בני אדם!
43
לא תעמוד על...
ערן | 16-12-2021 21:54
לא תעמוד על דם רעך!
44
למה צריך לתת...
אחת | 16-12-2021 22:55
למה צריך לתת פרטים על ההורים בפרט אם ההורים הם לא ההורים הביולוגים (אמא/אבא) במקרה של זוגות חד מיניים או הורים מאמצים
45
מי שהוא ישראלי!...
ערן | 17-12-2021 0:25
מי שהוא ישראלי! ישראלי! הוא צבר! ומי שהוא ישראלי ולא תורם דם אז הוא צבר ללא קוצים!
46
הגיע הזמן להפסיק את מסע ההתרמה לחריגים
משפחה טובה | 17-12-2021 1:55
טוב לשמוע רבנים שלא מפחדים לדבר והלוואי שלא יעצרו אותם על הסתה
47
למחוק את תגובה 2- זילזול ברב
נגד תגובה 2 | 17-12-2021 1:57
לקרוא לרב טועה כאמנון לוי הזמין אותו בשביל להשמיץ אותו והתגובה (2) מתאימה לאתר חילוני בלבד,
48
מר אמנון לוי...
ירושלמי | 17-12-2021 10:26
מר אמנון לוי אותם גנבים בבתי החולים הם ערבים שמסתובבים חופשי במחלקות ואף אחד לא מעיר להם מפחדים מהם
49
אסור בתכלית האיסור...
ערן | 17-12-2021 14:06
אסור בתכלית האיסור לתרום דם לאנשים שתומכים בדבריו של הרב וגם במצב של פיקוח נפש אסור לתרום להם בשום פנים ואופן ולהציל את חייהם כי הם באופן אישי אחראים על כך שאנשים לא יינצלו וכפויי טובה ראויים הם לעונשים הכי קשים ואני מקווה שהמשיח ייגרש אותם מארץ ישראל.
יישר כח...
יקי | 17-12-2021 15:03
יישר כח לרב , שהמתרוממים יתרמו דם עם אידס אם מדא לא יחזירו את הטפסים למקור. הגיע הזמן שהציבור הדתי ידע שהוא שווה הרבה . חרם דומה (זמני כמובן) על גיוס וגם שם הטירלול יגמר תוך חודש. צהל יעדיף לא לאבד 40% מיחידות השדה במקום לרצות כמה סוטים.
50
להמשיך כך גם...
יוסי | 17-12-2021 15:12
להמשיך כך גם לצבא לא להתגייס עד שהטימטום יעבור
51
צודק מאד כבוד...
יהודיה ישראלית | 17-12-2021 15:58
צודק מאד כבוד הרב ואמנון לוי טיפש שמוכן לאמץ כל טרוף שמגיע מארהב העיקר שיהיה מודרני, ליבראלי ומתקדם בעיני עצמו... הא-מיניות היא טרוף חדש שהגיע מחול ולא כל דבר צריך לקבל ולהעתיק. אבל לאמנון לוי אין חשיבה וביקורת עצמאית. כל כך מנסה להיראות נאור שרק מציג לראווה את כסילותו. כבוד הרב אתה צודק ואנחנו גאים בעמידתך הגאה בפני אחד שאין לו שכל נימוסים או כבוד. הרעה החולה הזאת של ערבוב המינים כבר הרחיקה לכת יותר מדי וטוב שיש מי ששם לזה גבול! תודה רבה וכל הכבוד לרב!
52
אמנון לוי המישתכנז...
מאיר | 17-12-2021 16:08
אמנון לוי המישתכנז .האמת אני מאוד ניגעל מהומוהים אני לא לוחץ להם תייד הם מלאים בחכרה
53
סרוגים פונה לקהל...
תרז | 18-12-2021 8:55
סרוגים פונה לקהל של אנשים חסרי השכלה, שעד להמצאת הטל' הסלולארי לא שמעו את קולם. אתם הוכחה שגם לעם חכם כמו העם היהודי יש מדמנה אנושית....
לו היית...
תום | 20-12-2021 10:45
לו היית קוראת את הדברים לא היית מעלה את הטענה האוילית שלך. כל קוראי סרוגים הם מדמנה אנושית ואת שייכת לעלית האנושית.זו בדיוק הטענה של האנטישמים שעונים לא לענין ומאמינים שהם מרבים אהבה בעם. תביטי בראי ותיראי אנטישמי שלא לאמר גרוע יותר.
54
רק הרבנים יודעים...
מיכאל | 20-12-2021 9:55
רק הרבנים יודעים מה חשוב. אל תלמדו אותם. בגללם הדת נמצאת בשפל שלא היה כמותו בהיסטוריה של העם היהודי. הם יודעים תמיד הכל. אך אף לא פעם אחת אינם לוקחים אחריות לתוצאות של מעשיהם ודבריהם.
לידיעתך...
תום | 20-12-2021 10:40
לידיעתך 80% מתרומות הדם מגיעות בגלל עידוד רבנים את תלמידיהם לתרום דם. מי לדעתך שומר על המושג מדינה יהודית אתה או הרבנים?
55
כולם פה מתעלמים...
תום | 20-12-2021 10:48
כולם פה מתעלמים מהעובדה ש80% מתרומות הדם באים מתוך קהל תלמידי הרבנים. אך מה הקשר לעובדות כשאפשר להשמיץ חופשי.
56
הרב אבינר ,יודיע...
יגאאל | 20-12-2021 12:47
הרב אבינר ,יודיע ומבין לא אמנון מסוגל ללמד אותו ,או לאדם אחר אמנון הוא בבית קפה סורי ,חושב ,שיכול להשמיץ ןלהשפיל כאוות נפשו.
57
הרבי
נועם | 10-05-2022 6:17
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
58
חילונים
נועם | 10-05-2022 6:17
חילונים לאיראן